quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:11 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja Wanda had gezegd: ik heb zin om haar (Wendy) bek uit der tanden te slaan en allemaal nare dingen over haar kinderen. Ze ging echt te ver, ik moet der al niet maar sindsdien zal ik er echt nooit een leuk mens vinden.
Kan je beetje terug lezen :-)
https://eenjaarvanjeleven(...)en-4-jarige-kleuter/
Ben het zo met je eens. Ik vraag me echt af of der familie wel door heeft, hoe erg zij online word gehekeld. Lijkt mij dat je toch je familielid gaat googlen..quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:10 schreef Charlotte-007 het volgende:
Stel Wanda blijft nog maandenlang in de loods, wow, de buitenwereld gaat haar uitkotsen, moet ze daar niet tegen worden beschermd?
Eens.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:11 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja Wanda had gezegd: ik heb zin om haar (Wendy) bek uit der tanden te slaan en allemaal nare dingen over haar kinderen. Ze ging echt te ver, ik moet der al niet maar sindsdien zal ik er echt nooit een leuk mens vinden.
ik heb weken niet tweets gelezen maar denk wanda werd daarquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:10 schreef Charlotte-007 het volgende:
Stel Wanda blijft nog maandenlang in de loods, wow, de buitenwereld gaat haar uitkotsen, moet ze daar niet tegen worden beschermd?
Misschien denken die hetzelfde als wijquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:12 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ben het zo met je eens. Ik vraag me echt af of der familie wel door heeft, hoe erg zij online word gehekeld. Lijkt mij dat je toch je familielid gaat googlen..
Dat is ook waar. Heb wel de indruk dat zij wel meest word gehekeldquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer die tegen zichzelf beschermd moeten worden...
Ja, niet persé omdat mensen een hekel over zichzelf afroepen, maar omdat zo'n loods niet goed voor hen isquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:13 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Heb wel de indruk dat zij wel meest word gehekeld
HAHAHAHAH dat zou ook heel goed kunnen!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien denken die hetzelfde als wij
Nee zo heftig is het ook weer niet. Zoveel kijkers zijn er ook niet. Tenminste ik denk dat het allemaal wel mee valt. Het programma en de deelnemers krijgen vooralsnog minder aandacht als BB.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:10 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ahh staan daar stream verslagen?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:11 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik denk ook echt dat zij dat niet doet, ik denk ook echt dat zij denkt dat ze het goed doet ( dat zegt ze ook vaak). Laatste uitzending laat precies zien, wie Wanda echt is.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, niet persé omdat mensen een hekel over zichzelf afroepen, maar omdat zo'n loods niet goed voor hen is
Ga ik dat in de gaten houden. Mis het behoorlijk even een snel overzicht.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, daar is het wat sneller dan hier.
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:16 schreef Charlotte-007 het volgende:
Trouwens de verantwoording ligt ook gedeeltelijk bij de makers van het programma wat Wanda betreft.
Moest ivm het bestellen bij Maddy toch?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:17 schreef Silves het volgende:
[..]
Meneer wil om 10.00 wakker worden gemaakt, wat een air heeft dit menneke.
Dat is zeker waar. Ze gaan wel wat los online maar het is niet BB qua kijkers. Heb idee dat het in dat opzicht best wel een teleurstelling is voor ome john.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:17 schreef engine het volgende:
[..]
Nee zo heftig is het ook weer niet. Zoveel kijkers zijn er ook niet. Tenminste ik denk dat het allemaal wel mee valt. Het programma en de deelnemers krijgen vooralsnog minder aandacht als BB.
@daan13 volgens mij ook en @Dutchrealitytv :-)quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:18 schreef Flory het volgende:
[..]
Voor de fans![]()
Weet even hun usernames niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |