Ja er is van alles wat tegenwoordig en dat laatste is verstandig, doe ik ook niet over zulke onderwerpen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar er zijn vele manieren .... Ik maak me er niet zo druk om ...
Over de bezorgkosten hoor je ze nooit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:14 schreef freaky40 het volgende:
Dat is het nadeel van die bezorgdiensten, je moet altijd op 50 euro uit komen anders komen ze niet.
Picnic 30quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:14 schreef freaky40 het volgende:
Dat is het nadeel van die bezorgdiensten, je moet altijd op 50 euro uit komen anders komen ze niet.
Mijn cokedealer wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:14 schreef freaky40 het volgende:
Picnic heeft ook geen bezorgkosten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Over de bezorgkosten hoor je ze nooit.
Bij AH met 'n bepaald artikel is de bezorgkosten gratisquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Over de bezorgkosten hoor je ze nooit.
Het was eerst 25 en nu verhoogd en zou best 35 kunnen zijn, ik dacht 30 maar ik woon dan weer in een andere regio dan jou en ik kom altijd wel boven dat bedrag dus let er niet meer zo op. iig niet zo hoog als jumbo en ah en geen bezorgkosten of statiegeld voor krattenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
35 bij ons in Grunn, tenminste dat moet ik besteden
Jumbo wel, of je moet bepaalde dingen bestellen wat elke week wisselt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Picnic heeft ook geen bezorgkosten.
Ja ik ben picnic fan ja.
Maar dat zijn vaak de dure producten en dan zijn de bezorgkosten en andere producten vaak nog goedkoper dan dat ik die dure spullen bestel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jumbo wel, of je moet bepaalde dingen bestellen wat elke week wisselt.
Was ook picnic fan, maar nu Getir met minimaal 10 Euro en binnen een kwartier bezorgd .....quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
Picnic heeft ook geen bezorgkosten.
Ja ik ben picnic fan ja.
Dat zou de mijne nooit doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En als hij het niet heeft krijg je 'n zakje versneden poedersuiker/wasmiddel
Zo snel hoef ik mijn boodschappen ook niet en ik ben ook niet merk vast hoor, kan zo maar zijn dat ik over een paar maanden weer ergens anders bestel omdat ik de picnic dan weer ff zat ben. Want er zijn nu wel een paar dingen die ze al een tijd niet kunnen leveren en ik wil gewoon vaak het goedkoopste.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Was ook picnic fan, maar nu Getir met minimaal 10 Euro en binnen een kwartier bezorgd .....![]()
Keuze is natuurlijk veel beperkter, maar ik ben er wel blij mee ...
Nope.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heeft ze een pruik van Moirama op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |