Dan is het bestellen dus1 grote lariekoekquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
wodka kwam niet van de Jumbo zei Madeleine straks
van Erik mag de bijl niet gebruikt worden zonder veiligheidsinstructiequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogelijk heeft ie een wapenvergunning
Komt ergens anders vandaan..... Mogelijk dat een zakelijk account meer mogelijkheden geeftquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:50 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben alleen maar mixxed vodka
https://www.jumbo.com/zoeken/?searchTerms=wodka
Okay , gelukkig maken wij nooit fouten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:51 schreef Aggie46 het volgende:
Maddy als je zeker weet dat je het verwijdert heb, dan is het weg.
Maar je hebt het niet verwijdert.
Gloeiende, begrijp dat nou eens.
De pc maakt geen fouten.
Wel de mens die de pc bedient.
Doet ze toch niet? Ze blijft herhalen dat de sigaretten haar fout zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:52 schreef mangalie het volgende:
Maddy ga nu niet de computer steeds de schuld geven...
Neee de koffie die ze verwijderd zou hebben....quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Doet ze toch niet? Ze blijft herhalen dat de sigaretten haar fout zijn.
?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:52 schreef Silves het volgende:
He alle..we gaan maar weer eens proberen te posten..lukt al weken niet.
Moet je er wel bij vermelden dat ze zeker weet dat ze die koffie verwijderd had.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Doet ze toch niet? Ze blijft herhalen dat de sigaretten haar fout zijn.
Dit gaat nog wat wordenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Probeert Esther nu al te bepalen dat JW minder bier moet drinken?
Nou ehhh...ik moet zeggen dat ik in de loop der jaren (mooi gezegd he) wel het 1 en ander heb bijgeleerd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Okay , gelukkig maken wij nooit fouten.
Zo leert Maddy ook bij, net als jij en ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:55 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nou ehhh...ik moet zeggen dat ik in de loop der jaren (mooi gezegd he) wel het 1 en ander heb bijgeleerd.
Niet alles, maar toch he.
Dit is heul niet handig van Estherquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit gaat nog wat worden
Dat lijkt me niet verstandig van Esther
Hij heeft groot gelijk. Ik zou het niet trekken als iemand zo tegen mij zou beginnenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is heul niet handig van Esther
"Nee hoor ik drink lekker mijn biertjes, de boel kan hier morgen wel ontploffen, heb ik niets aan mijn biertjes gehad " , aldus JW
Het lijkt mij dat ze het best wel redelijk heeft gedaan voor een eerste keer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo leert Maddy ook bij, net als jij en ik.
Ik vind hem een flapdrol maar soms moet ik wel om hem lachen. Hij loopt gewoon te kutten omdat het kan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:56 schreef freaky40 het volgende:
Sjees, Maddy, ruim je kantoor eens op, zegt Jeff. Even het vuurtje verder opstoken.....
Echt wel , en ze is er redelijk rustig onder gebleven . Valt me mee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat ze het best wel redelijk heeft gedaan voor een eerste keer.
Het waren wel 33 bestellingen van mensen die zelf ook nog niet eens wisten wat ze eigenlijk wilde hebben en ze had verder geen mogelijkheid om dingen te noteren, dus die kartonnetjes met daarop de lijstjes vond ik eigenlijk wel goed gevonden
Ik ook niet, wat een afknapper is datquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk. Ik zou het niet trekken als iemand zo tegen mij zou beginnen
Ja dat is echt niet okayquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, wat een afknapper is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |