Maddy kwam net binnen, geloof ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus Wanda vertelt emotioneel verhaal over abortus .. en het antwoord van Maddy is dat er geld teruggestort is??
Nee vast niet .. ze waren van plan er rustig aan mee te doen ....quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
jeffrey zegt, shit, gooi ik weer die dop weg, hij moest ze bewaren, hij heeft er al 3 weggegooid. Dus 3e of 4e biertje heeft ie al op nu vermoed ik.
Waar gooit ie die heen dan? Over de schutting?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
jeffrey zegt, shit, gooi ik weer die dop weg, hij moest ze bewaren, hij heeft er al 3 weggegooid. Dus 3e of 4e biertje heeft ie al op nu vermoed ik.
kan ook zijn dat hij ze van een ander heeft open gemaaktquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
Was een goed plan maar gaat ze denk ik niet lukken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee vast niet .. ze waren van plan er rustig aan mee te doen ....
Geen idee, volgens mij zei hij dat ie ze weggeflikt had, net als een peuk stel ik me dat voor en dan liggen ze daar dus ergens op de grond vermoed ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Waar gooit ie die heen dan? Over de schutting?
Oh ja, dat kan ook maar ik denk toch dat ie ze zelf gedronken heeft.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan ook zijn dat hij ze van een ander heeft open gemaakt
JW lijkt me niet het type dat zelf zijn biertje haalt en openmaaktquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook maar ik denk toch dat ie ze zelf gedronken heeft.
Lol, daar heb je een goed punt ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW lijkt me niet het type dat zelf zijn biertje haalt en openmaakt
Hij is toch beveiligerquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:48 schreef greysbones het volgende:
heeft Isaac wel een veiligheidsinstructie gehad?
wodka kwam niet van de Jumbo zei Madeleine straksquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:50 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben alleen maar mixxed vodka
https://www.jumbo.com/zoeken/?searchTerms=wodka
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |