ik ben ook een beetje eric moequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:11 schreef ChocoFan het volgende:
Erik heeft nog steeds geen handschoentjes en hij heeft nu koude handen.
Niet altijdquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk je het nooit na dan, ik check check en dubbel check altijd.
Ah, niet echt een band, maar gewoon enig begrip dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n band voel ik nou ook weer niet
Ik ga ook naar de winkel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga gewoon naar de winkel
werkt een stuk beter
Meestal gaat het wel goed en ligt er ook aan waar je besteld heb ik al ontdekt. En nee ik laat graag sjouwen voor me ik ga alleen naar de winkel als ze iets niet kunnen leveren of het prijsverschil te groot is met de winkel, dat is momenteel wel een dingetje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga gewoon naar de winkel
werkt een stuk beter
Beetje fragiel is ie welquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:11 schreef ChocoFan het volgende:
Erik heeft nog steeds geen handschoentjes en hij heeft nu koude handen.
OK.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee wijzigen kan je dan niet meer, wel weigeren aan de deur, want de bezorger moet het melden.
sasha spreekt heel veel dingen anders uitquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt!
Mijn pakje lag vandaag bij de buren
Ja, die is ook niet helemaal helderquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
sasha spreekt heel veel dingen anders uit
met de klemtoon verkeerd
Sukkeltje is het.quote:
Je was niet thuis?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt!
Mijn pakje lag vandaag bij de buren
tv-show tochquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
ach ja ze zouden weerwolven om 8 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |