quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:07 schreef ChocoFan het volgende:
mirthe heeft weer rotte appels gekregen.
Nope maar ook niet hun geld terug van de eerste keer, pas bij de laatste keer kan je dan al die kratten meegeven en kan dat verrekend worden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze niet meer die statiegeldkosten als deze keer
Wanda had zeker haar oude appels snel omgeruild toen niemand keekquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:07 schreef ChocoFan het volgende:
Doet jumbo expres, geheime boodschap dat ze rotte appels zijn daarquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
die had al andere appels omdat de vorige ook niet goed waren toch?
Die zou zoiets best wel kunnen flikken vermoed ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Wanda had zeker haar oude appels snel omgeruild toen niemand keek
Uiteraardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
GADVERDAMMEquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:07 schreef ChocoFan het volgende:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ook netjes, mits je nog kan wijzigen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij Jumbo geven ze soms ook een vervangend product, maar soms ook niet, maar dan sturen ze vooraf een mailtje.
[..]
Uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ze nou gestegen op jouw lijstje?![]()
[..]
Uiteraard
Kijk je het nooit na dan, ik check check en dubbel check altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ga gewoon naar de winkelquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk je het nooit na dan, ik check check en dubbel check altijd.
Nee wijzigen kan je dan niet meer, wel weigeren aan de deur, want de bezorger moet het melden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook netjes, mits je nog kan wijzigen.
Die komen van de Bolquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:11 schreef ChocoFan het volgende:
Erik heeft nog steeds geen handschoentjes en hij heeft nu koude handen.
[..]
Uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |