Volgens Maddy stonden er boven aan de afgeleverde bon artikelen die niet afgeleverd zijn, deze worden volgens Martin morgen geleverd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze alles opnieuw bestellen, maar geloof niet dat daar genoeg geld voor is
Dar zei Martin tegen haar en zij zei dat ze dat wist.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:55 schreef mangalie het volgende:
Wat zegt ze nu, ja staat op nalevering...Ze heeft al gekeken dus?
ze verzint ook een hoopquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:55 schreef mangalie het volgende:
Wat zegt ze nu, ja staat op nalevering...Ze heeft al gekeken dus?
Maddy zegt dat zijn shag er niet isquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan is het toch niet verbazingwekkend dat Martin kan roken?
Jawelquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:53 schreef mangalie het volgende:
Kan je bij de Jumbo niet meer kijken wat je besteld hebt?
Maddy zei ook tegen Wanda dat ze 'niet geleverd' als smoes mocht gebruiken als er iets niet kloptequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens Maddy stonden er boven aan de afgeleverde bon artikelen die niet afgeleverd zijn, deze worden volgens Martin morgen geleverd.
Dat doet Jumbo bij mij nooit
Nee dat snap ik welquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sasha had geen zin om te helpen met de boodschappen
allemaal roken en lullenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Buiten wel een gezellige bende
Ze is 'full of shit'quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:56 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nou, kakken en schijten is gewoon een hoop.
Wat zat er dan in de gesealde zak?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maddy zegt dat zijn shag er niet is
Echtquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Maddy zei ook tegen Wanda dat ze 'niet geleverd' als smoes mocht gebruiken als er iets niet klopte
Zeker.. ze kunnen niet anders, ze zitten allemaal in hun eigen complotquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Buiten wel een gezellige bende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |