Wodka?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij niets besteld
Maakt me niet uit. En ik had toch geen abo? Ach, niet zo belangrijk maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar daar had je abo , of maakt dat je niet uit
Owwww scherp dat zou goed kunnen. heeft ze het bij allebei opgeschreven, maar wel goed besteldquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft maddy dat wel goed?
want heel veel deden samen met de sigaretten of de shag
Anders gewoon weer mailen of dm-en hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:57 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Maakt me niet uit. En ik had toch geen abo? Ach, niet zo belangrijk maar toch bedankt.
Het maakt nogal wat uit, maar goed ieder zijn dingquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:57 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Maakt me niet uit. En ik had toch geen abo? Ach, niet zo belangrijk maar toch bedankt.
x 100quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:58 schreef Was-beer het volgende:
Maddy gaat het de volgende keer nóg duidelijker opschrijven hoor
Duurt het nog langer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:58 schreef Was-beer het volgende:
Het maakt me echt niet uit. Ik cos lekker, breng zo mijn tijd doorquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders gewoon weer mailen of dm-en hoor
Maddie heeft de volgende keer ook een écht opschrijfblokquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:58 schreef Was-beer het volgende:
Je had idd geen abo, heb net even gechecktquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:57 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Heeft je andere naam geen eigen inlogcode?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:55 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit. Ik was al een tijd bezig en heb ook een nieuw ww aangevraagd en gekregen, maar voor de naam Aggie. Was allang blij dat ik weer kon cossen![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:58 schreef greysbones het volgende:
Marciano
het lijkt op cruesli
maar er staat muesli op![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |