Ow gruwel, ik denk dat je een goed punt hebt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:56 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Die gaat straks de nieuwe manager nog weken 'helpen' want toen zij manager was.....
Wie is de next Manager?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:56 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Die gaat straks de nieuwe manager nog weken 'helpen' want toen zij manager was.....
dat hangt er helemaal vanaf wie de volgende manager wordt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:56 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wie is de next Manager?
Ik zou het niet weten.
Jeff gaat het niet doen,en Berend ook niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:59 schreef Verida het volgende:
[..]
dat hangt er helemaal vanaf wie de volgende manager wordt.
als het bijv. jeff of Berend is, zullen die echt wel duidelijk maken dat ze niet van haar inmenging gediend zijn
Ze zit er nog 3 weken, maak je niet druk.. ze houdt vol vanwege vrijstelling al valt ze dood neerquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wie is de next Manager?
Ik zou het niet weten.
Mwahhhhh die gaat niet in de vuurlinie denk ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jeff gaat het niet doen,en Berend ook niet.
Ik gok op Wanda.
Dat zou wel een unicum zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze zit er nog 3 weken, maak je niet druk.. ze houdt vol vanwege vrijstelling al valt ze dood neer
Positief is wel weer dat ze over 3 weken Baas áf is.. tegen die tijd slijmt Team Gluiperd wel snel egen Sjanet aanquote:
Denkt u dat echt ja?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Positief is wel weer dat ze over 3 weken Baas áf is.. tegen die tijd slijmt Team Gluiperd wel snel egen Sjanet aan
Wanda en Kenzy samen zie ik nog niet gebeuren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker wel.. Wanda en Kenzie willen die greep die ze denken te hebben niet verliezen
Die zeikt bijna 24/7quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |