Ook potloden?quote:
Muismat is voor muisjes op wieltjes.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb er wel een, maar daar doet mijn muis het niet op.
Dus gebruik ik de ruimte naast de muismat.
Niks stemmen,ik bestel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou stoppen met zakgeld, niemand eigen spullen, kan je ook niet jatten. Dan gewoon stemmen: Wie wil er Yumyum. en wie wil er drop, wie wil er eieren etc. kost ook een dag en wat de meerderheid stemt, dat wordt extra besteld en OP = OP
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:05 schreef spapaars het volgende:
Zou wel mooi zijn als Mad met de oplossing komt dat een aantal bewoners wat van hun spulletjes moeten afstaan aan een medebewoner.
En op=op.quote:
Ik zou de discussies en ruzies willen zien met stemmen. Krijg je ook met: ik bestel, maar loop je wel risico dat mensen heul beus worden en dat je na je maand manager naar huis magquote:
Ik lust geen speculaas.quote:
Boeit me nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zou de discussies en ruzies willen zien met stemmen. Krijg je ook met: ik bestel, maar loop je wel risico dat mensen heul beus worden en dat je na je maand manager naar huis mag
JW is af.quote:
de regel je maakt alles opquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:10 schreef chufi het volgende:
Maar lekker gedoe.. die krijgt nog 1¤ van die en dan krijgt die ander nog 4¤ van jantje ,.. dus ik heb nog 5¤ extra
inclusief statiegeld danquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
de regel je maakt alles op
was ook beter
Echt wel . dit is niet te doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
de regel je maakt alles op
was ook beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |