Ach gut, wat nutteloos dan ook, geef jeffrey gelijk. praten met een psych als je tussen zulke gekken zit ok maar een gesprek met een coach vind ik dan weer raar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee een coach
iemand met een LOI certificaatje
als hij of zij deze al heeft
Dat mag wel blijven van mij dan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:32 schreef greysbones het volgende:
ze hebben constant de mic van Jeff open staan
dus je hoort elke keer zijn sarcastische opmerkingen![]()
![]()
gek, jij liep met CENTRAAL voorquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik loop echt bijna een minuut achter op jullie .. zelfs LIVE werkt niet .. maar goedZal dus nu wel steeds spuit11 gaan zijn.
Geeft niet, gewoon posten wat je wilt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik loop echt bijna een minuut achter op jullie .. zelfs LIVE werkt niet .. maar goedZal dus nu wel steeds spuit11 gaan zijn.
Verversen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja.. toen keek ik op mobiel .. nu weer laptop.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
gek, jij liep met CENTRAAL voor
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:34 schreef ChocoFan het volgende:
Dan maar stream 1, dat is nu een keuken stream en zie ik imiddiddin eten.
Slaat nergens op, zal vast te vermoeiend zijn voor marciano.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:34 schreef greysbones het volgende:
waarom hebben ze 2 coaches als ze de training samen doen
dik fanatiek touwtje springen zonder enige warming upquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Zouden ze niet iets meer techniek moeten trainen? Touwtje springen is leuk, maar als je een uurtje hebt voor vanavond, dan lijkt het me handiger te leren hoe je moet stoten.
Eerst een warming up he.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Zouden ze niet iets meer techniek moeten trainen? Touwtje springen is leuk, maar als je een uurtje hebt voor vanavond, dan lijkt het me handiger te leren hoe je moet stoten.
Uis uis uis, het is hier niet pluis, ik ga maar naar huis....quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:37 schreef greysbones het volgende:
aah nee tuurlijk
Ruben doet niet mee
die schrijft er vast een gedicht over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |