Ik ben voor. En wat te denken van een overkapping over de Hottub. Zal ook geen overbodige luxe zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:46 schreef 5thencounter het volgende:
Straks nog meer hout, om eigen huisjes te gaan bouwen op het terrein ....
Minnie Mouse lookquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:48 schreef mario390 het volgende:
hoezo zijn hier nog altijd bosjes op de
seiten??
[ afbeelding ]
Maddy emballage,Maddy emballage.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:53 schreef R0T29 het volgende:
Maddy is lege flessen aan het zoeken. Die rol past beter bij haar dan die van manager.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maddy emballage,Maddy emballage.
ja maar, geld hčquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:56 schreef pingu66 het volgende:
Doe maar rustig Wendy, het is maar een fles.
Wendy?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:56 schreef pingu66 het volgende:
Doe maar rustig Wendy, het is maar een fles.
Bezigheidstherapiequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:48 schreef 5thencounter het volgende:
Schilderen... zijn helemaal hun verstand verloren...
[ afbeelding ]
ze weet het niet, Jeffrey ontdekt dat het bij plastic afval moetquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:59 schreef greysbones het volgende:
denkt ze nu dat er statiegeld op de limoflessen zit??
Damwandprofielen zijn gecoat.quote:
man3quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ze weet het niet, Jeffrey ontdekt dat het bij plastic afval moet
Zelfs op de halve liter waterflesjes zit 0,15 statiegeldquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:59 schreef greysbones het volgende:
denkt ze nu dat er statiegeld op de limoflessen zit??
ja maar niet op de die Karvam cevitam flessenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zelfs op de halve liter waterflesjes zit 0,15 statiegeld
Da;s toch geen plastic maar metaal?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar niet op de die Karvam cevitam flessen![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Da;s toch geen plastic maar metaal?
Of glas.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Da;s toch geen plastic maar metaal?
Ja ze begon meteen te "gillen,"quote:
Dus 6 mensen hebben hun boodschappen nog niet kunnen bestellen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:04 schreef R0T29 het volgende:
Maddy weet het ook niet meerZe kan geen boodschappen meer bestellen. Statiegeldjacht
sorry maar slaat ook nergens op wat Maddy nu doetquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja ze begon meteen te "gillen,"
Nee je krijgt mijn fles niet anders moet ik iedere keer een glas pakken en...blablabla
Dat snap ik nog niet, er is dus een groep wat nog niet heeft kunnen bestellen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:07 schreef greysbones het volgende:
dus Maddy is dik de mist in gegaan
met boodchappen bestellen
Ze zat al op 1508 Ī en toen moesten er nog 6 personen iets bestellen begreep ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:07 schreef greysbones het volgende:
Sterkte Manager Maddy de komende 3 wekenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:07 schreef greysbones het volgende:
5 euro ps.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:05 schreef chufi het volgende:
Boodschappen Kratjes kosten ook statiegeld.... en drukken zwaarder op de lasten dan die kwartjes per fles
Toch wel 6 nog dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zat al op 1508 Ī en toen moesten er nog 6 personen iets bestellen begreep ik
ze heeft het over het statiegeldquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat snap ik nog niet, er is dus een groep wat nog niet heeft kunnen bestellen?
dan moet ze dus 27 bestellingen nakijken waar ze de mist in is gegaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:10 schreef freaky40 het volgende:
Maddy deed het allemaal op zijn 11 en dertigst gisteren vandaar dat ze nu de mist in gaat en mensen hun boodschappen niet meer kunnen bestellen...fail.
Maar echt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet ze dus 27 bestellingen nakijken waar ze de mist in is gegaan
die teveel zakgeld hebben gekregen
Als je zeg Cola besteld staat de prijs zonder statiegeld in het mandje.. pas bij de eindafrekening komt dat er bij..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet ze dus 27 bestellingen nakijken waar ze de mist in is gegaan
die teveel zakgeld hebben gekregen
quote:Statiegeld kratten en plastic tassen
Jumbo maakt bij het inpakken van jouw boodschappen gebruik van kratten en plastic tassen waarvoor statiegeld verschuldigd is. Op het moment van bestellen wordt een inschatting gemaakt van het aantal vereiste kratten en plastic tassen. Omdat het een inschatting is, bestaat de mogelijkheid dat er uiteindelijk meer of minder kratten en plastic tassen nodig zijn. Uiteindelijk wordt het daadwerkelijke aantal noodzakelijk kratten en plastic tassen bij het afhalen en/of bezorgen in rekening gebracht. Het aantal kratten en tassen staat niet op de orderbevestiging, maar wel op de uiteindelijke rekening. Het statiegeld voor een krat bedraagt 5 euro en voor een plastic tas 0,05 euro.
Statiegeld wordt berekend met bestellen, kratten niet, omdat het aantal kratten pas bekend is met het vullen daarvan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft het over het statiegeld
dat ze dat niet goed heeft gedaan
maar bij JW zei ze je moet ook statiegeld betalen
en dat krijg je niet terug
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je zeg Cola besteld staat de prijs zonder statiegeld in het mandje.. pas bij de eindafrekening komt dat er bij..
[..]
nee na totaal tellen ze pas statiegeld erbijquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Statiegeld wordt berekend met bestellen, kratten niet, omdat het aantal kratten pas bekend is met het vullen daarvan.
Bij de Plus zie je het meteen vermeld op de tussenstand, al ben je nog niet klaar met bestellen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee na totaal tellen ze pas statiegeld erbij
Jumbo nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bij de Plus zie je het meteen vermeld op de tussenstand, al ben je nog niet klaar met bestellen.
Is de liefde en gefrummel over?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:16 schreef freaky40 het volgende:
Voor de Bern/Sasha wankers...dit is wat het is...
[ afbeelding ]
bern gaf even aan dat Mexx wel wilde schoppenvrouwen met Sashaquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is de liefde en gefrummel over?
ik ken de plus site nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jumbo heeft ook geen prettige website, zeker niet in vergelijking met die van de Plus.
jazekerquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat heb ik ze nog niet zien bestellen
3 kratten Pitbier.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat heb ik ze nog niet zien bestellen
Deze vrouw weet .quote:
Net ff gecheckt met wat cola op de Jumbo site .. je ziet het niet staanquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bij de Plus zie je het meteen vermeld op de tussenstand, al ben je nog niet klaar met bestellen.
Thanks voor het delen. Wat werd er nog meer gezegd?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
bern gaf even aan dat Mexx wel wilde schoppenvrouwen met Sasha
kloptquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Net ff gecheckt met wat cola op de Jumbo site .. je ziet het niet staan
Bern gaat bokstraining doenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:21 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Thanks voor het delen. Wat werd er nog meer gezegd?
Alle reclame overzichtelijk op 1 pagina.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ken de plus site niet
maar ik vind die van de jumbo niks
jumbo werkt in principe niet met reclamequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alle reclame overzichtelijk op 1 pagina.
[ afbeelding ]
Die zijn volgend jaar ook statiegeldquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan nog zou ik blikjes nemen .. juist omdat dat gedoe met statiegeld
hier kun je die al inleverenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:25 schreef maily het volgende:
[..]
Die zijn volgend jaar ook statiegeld
Hebben ze allemaal, en ook dan dezelfde artikelen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
jumbo werkt in principe niet met reclame
of folders
maar die filosofie dragen ze maar half uit
meestal hebben ze wel 2 halen 1 betalen reclame
en nu heel veel voor 1 euro
kloptquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hebben ze allemaal, en ook dan dezelfde artikelen.
Soms een week eerder of later
okquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier kun je die al inleveren
1 ct
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:26 schreef ChocoFan het volgende:
Zijn dus best wel een stelletje randschuimpjes, ze weten bijna niets, niet hoe je boodschappen moet bestellen, niet wat goedkoper is, statiegeld nog nooit van gehoord, hoe moet je wassen, koken is ook een dingetje enz, enz, enz.
Bijna allemaal gepamperde sukkeltjes.
Wel leuk voor ons weer die chaos.
Oh en ik dacht blondje mexx, die werd net buiten achterna gezeten door een wesp dus ze wilde naar binnen maar toen kwam martin net naar buiten en blokkeerde haar, toen werd ze me toch een partij boos op martin.
Maar is dat dan weer iemand anders of gewoon de psych daarquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:29 schreef puzziepie het volgende:
Coachgesprekken Jeff WIL ABSOLUUT NIET
nee een coachquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar is dat dan weer iemand anders of gewoon de psych daar
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:30 schreef ChocoFan het volgende:
Marciano gaat zijn training als coach beginnen met zijn team boksers.
Ik ben wegquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:30 schreef ChocoFan het volgende:
Marciano gaat zijn training als coach beginnen met zijn team boksers.
Ach gut, wat nutteloos dan ook, geef jeffrey gelijk. praten met een psych als je tussen zulke gekken zit ok maar een gesprek met een coach vind ik dan weer raar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee een coach
iemand met een LOI certificaatje
als hij of zij deze al heeft
Dat mag wel blijven van mij dan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:32 schreef greysbones het volgende:
ze hebben constant de mic van Jeff open staan
dus je hoort elke keer zijn sarcastische opmerkingen![]()
![]()
gek, jij liep met CENTRAAL voorquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik loop echt bijna een minuut achter op jullie .. zelfs LIVE werkt niet .. maar goedZal dus nu wel steeds spuit11 gaan zijn.
Geeft niet, gewoon posten wat je wilt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik loop echt bijna een minuut achter op jullie .. zelfs LIVE werkt niet .. maar goedZal dus nu wel steeds spuit11 gaan zijn.
Verversen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja.. toen keek ik op mobiel .. nu weer laptop.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
gek, jij liep met CENTRAAL voor
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:34 schreef ChocoFan het volgende:
Dan maar stream 1, dat is nu een keuken stream en zie ik imiddiddin eten.
Slaat nergens op, zal vast te vermoeiend zijn voor marciano.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:34 schreef greysbones het volgende:
waarom hebben ze 2 coaches als ze de training samen doen
dik fanatiek touwtje springen zonder enige warming upquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Zouden ze niet iets meer techniek moeten trainen? Touwtje springen is leuk, maar als je een uurtje hebt voor vanavond, dan lijkt het me handiger te leren hoe je moet stoten.
Eerst een warming up he.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Zouden ze niet iets meer techniek moeten trainen? Touwtje springen is leuk, maar als je een uurtje hebt voor vanavond, dan lijkt het me handiger te leren hoe je moet stoten.
Uis uis uis, het is hier niet pluis, ik ga maar naar huis....quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:37 schreef greysbones het volgende:
aah nee tuurlijk
Ruben doet niet mee
die schrijft er vast een gedicht over
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Uis uis uis, het is hier niet pluis, ik ga maar naar huis....
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:37 schreef greysbones het volgende:
aah nee tuurlijk
Ruben doet niet mee
die schrijft er vast een gedicht over
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:39 schreef greysbones het volgende:
Er was een stoot
niet op je neus
dat zou ik wel willen
maar dan wordt de FEBO beus
Ik zou graag boksen tegen Kenzi
maar eigenlijk durf ik dat niet
want dan krijg ik de klappen
tot mijn grote verdriet
Martin die iedereen loopt uit te schelden voor pussy'squote:
En dan 's nachts bij Jan-Willem even goed aantrekkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:39 schreef greysbones het volgende:
ik zou gewoon die springtouwen jatten
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:41 schreef Was-beer het volgende:
[..]
En dan 's nachts bij Jan-Willem even goed aantrekken
Ik ben lui...quote:
ik zie net nadirquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzy : Nadir heeft wel echt veel begeleiding nodig. Hij doet maaien...
Waarom heeft u de UI van Itsme?quote:
omdat het aggie isquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom heeft u de UI van Itsme?
Itsme = Aggie46=ikkequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom heeft u de UI van Itsme?
Omdat daar niemand echt verstand van die sport heeft, ze willen het wel doen lijken, maar weten wel heel weinig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:44 schreef greysbones het volgende:
waarom beginnen ze niet bij de basis
hoe moet je staan
springen op je tenen
als je een stoot geeft stap je in
lekkerquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat daar niemand echt verstand van die sport heeft, ze willen het wel doen lijken, maar weten wel heel weinig.
Dat meen je niet?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:51 schreef greysbones het volgende:
zegt Martin nu dat ze de duim in de vuist moeten doen![]()
De grootste nitwit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker
bokstraining van een stelletje nitwits
5 en Maddyquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor hoeveel medebewoners moet ze nog bestellen?
6 inclusief haarzelf.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor hoeveel medebewoners moet ze nog bestellen?
Als manager heb ik de oplossing gevonden, met de volgende bestelling mogen 6 personen, 6 dus, meer besteden.quote:
Ik heb er wel een, maar daar doet mijn muis het niet op.quote:
Ook potloden?quote:
Muismat is voor muisjes op wieltjes.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb er wel een, maar daar doet mijn muis het niet op.
Dus gebruik ik de ruimte naast de muismat.
Niks stemmen,ik bestel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou stoppen met zakgeld, niemand eigen spullen, kan je ook niet jatten. Dan gewoon stemmen: Wie wil er Yumyum. en wie wil er drop, wie wil er eieren etc. kost ook een dag en wat de meerderheid stemt, dat wordt extra besteld en OP = OP
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:05 schreef spapaars het volgende:
Zou wel mooi zijn als Mad met de oplossing komt dat een aantal bewoners wat van hun spulletjes moeten afstaan aan een medebewoner.
En op=op.quote:
Ik zou de discussies en ruzies willen zien met stemmen. Krijg je ook met: ik bestel, maar loop je wel risico dat mensen heul beus worden en dat je na je maand manager naar huis magquote:
Ik lust geen speculaas.quote:
Boeit me nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zou de discussies en ruzies willen zien met stemmen. Krijg je ook met: ik bestel, maar loop je wel risico dat mensen heul beus worden en dat je na je maand manager naar huis mag
JW is af.quote:
de regel je maakt alles opquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:10 schreef chufi het volgende:
Maar lekker gedoe.. die krijgt nog 1Ī van die en dan krijgt die ander nog 4Ī van jantje ,.. dus ik heb nog 5Ī extra
inclusief statiegeld danquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
de regel je maakt alles op
was ook beter
Echt wel . dit is niet te doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
de regel je maakt alles op
was ook beter
Het zal ook niet.quote:
Waarmee dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:12 schreef greysbones het volgende:
Ruben is al vanaf 10 uur bezig
niet eerlijk
nog een calimero
Ja maar...quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:14 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Niet zulke moeilijk vragen stellen
Soep.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hebben ze al lunch gehad of heb ik dat gemist?
dat heb je gemistquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hebben ze al lunch gehad of heb ik dat gemist?
Okee doei.quote:
Voor de vliegen? Moet ook wegquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:17 schreef greysbones het volgende:
ik dacht dat die zakjes weg moesten?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh ..er is ook nog een briefje met geld wat mensen nog over hebben, 25 euro .. dus in totaal is er nog 175 euro nodig. En er is nog 146.
'Ja, is voor het eerst he'
Het zijn net bacteriënquote:
Babyface met zijn vieze sikjequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:20 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben best wel boos.
[ afbeelding ]
Die zijn er genoeg ja.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:20 schreef greysbones het volgende:
wat is nu het probleem van Ruben dan??
dat hij een keer wat heeft moeten doen?
Wat voor zakjes skeet?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg ja.
Maar waarom moeten die zakjes weg van FEBO?
ze krijgen bij elke batterij wissel vliegenstripsquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg ja.
Maar waarom moeten die zakjes weg van FEBO?
De zakjes water in de keuken, die tegen de vliegen, maar die niet helpenquote:
neee!!!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is best aardig geworden ..
[ afbeelding ]
Ze krijgen nu strips.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De zakjes water in de keuken, die tegen de vliegen, maar die niet helpen
Uren mee bezig geweest , en dan voor ditquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Check die onderkant.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
neee!!!!
het is echt heel slecht gedaan![]()
Eh nee, ik vind het lilluk, als ze het het doen moeten ze het wel goed doen en sowieso een serum gebruikenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Mss heel dom van me,maar was dit niet Murray`s waar dat goed voor was?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eh nee, ik vind het lilluk, als ze het het doen moeten ze het wel goed doen en sowieso een serum gebruiken
kan jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mss heel dom van me,maar was dit Murray`s waar dat goed voor was?
Ik denk dat Alice zelf heel goed weet hoe er met haar haar om moet worden gegaan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eh nee, ik vind het lilluk, als ze het het doen moeten ze het wel goed doen en sowieso een serum gebruiken
Omdat ik nu Manager ben...quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:26 schreef Was-beer het volgende:
Maddy gaat nu zelf mensen ronselen voor corvee terwijl ze eerst JW vraagt
Geen idee, ik stijltang mijn haar nooit, maar Nadia zal het wel wetenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mss heel dom van me,maar was dit niet Murray`s waar dat goed voor was?
Nou idd, ze kan niks uit handen gevenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:27 schreef Deisyy het volgende:
Maddy vraagt net aan JW of hij iemand aan wil wijzen om te helpen met corvee van kamer 3, maar als Maddy Jedi tegen komt zegt ze dat ze een mooie taak voor haar heeft.
De manager weet zichzelf goed bezig te houden.
Leuk spul is dat.quote:
En druk dat ze het heeftquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:28 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Nou idd, ze kan niks uit handen geven
Kim spoot er iets op voordat ze het ging straight enquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mss heel dom van me,maar was dit niet Murray`s waar dat goed voor was?
Ow toch, ik dacht dat ze zo de stijltang in het haar van Alicia had gezetquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kim spoot er iets op voordat ze het ging straight en
Ik kan er ook wel iets op spuiten,maar of dat helpt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kim spoot er iets op voordat ze het ging straight en
Nee ze spoot iedere keer wat op de haarstreng, ik kon niet zien wat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow toch, ik dacht dat ze zo de stijltang in het haar van Alicia had gezet
Het ziet er gewoon uit als haar wat gestreken isquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel iets op spuiten,maar of dat helpt?
Ik vind het resultaat niet echt tof.
Dan heb ik er wat meer vertrouwen in, maar het resultaat vind ik nog steeds niet mooiquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ze spoot iedere keer wat op de haarstreng, ik kon niet zien wat.
Dat het moeilijk is heb je helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het ziet er gewoon uit als haar wat gestreken is![]()
Dat haar is gewoon heel moeilijk haar. Ik vind het allemaal wel meevallen
heb je kims eigen haar gezien?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb ik er wat meer vertrouwen in, maar het resultaat vind ik nog steeds niet mooi
Mijn haar danst.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Haar is altijd dood. Jouw haar ook.
jawelquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Voor echt straight haar moet er ook een hoop chemische rotzooi in. Denk dat je kroeshaar niet echt kunt straighten meet een stijltang... En Alicia zal vanavond weer vlechtjes moeten maken...
Dat zie ik niet, het is pluizig, kroezig, maar zo is heur haarquote:
Dat is echt dood.quote:
Zij is toch kapster? Heur eigen haar is net echt representatiefquote:
Ja ik kan dat wel zien door de puntjes. Ze zei het zelf ook Aliciaquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zie ik niet, het is pluizig, kroezig, maar zo is heur haar
Inmiddels niet meer ..gelukkig maarquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij is toch kapster? Heur eigen haar is net echt representatief
Zie je vaak bij kapsters.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij is toch kapster? Heur eigen haar is net echt representatief
Zo gaat dat hier over iedereenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:33 schreef puzziepie het volgende:
Dat gezeur over Alicia's haar snap ik niet zo
Beterquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Inmiddels niet meer ..gelukkig maar
Ik bedoel meer dat haar haar niet te vergelijken is met Westers haar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier over iedereenIk vind het zonde als ze haar haar laat stijltangen, het ziet er prima uit zoals het is.
Ze gaat nu haar haar even doen.quote:
Daarom slaat haar stem regelmatig over of kraaktquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom slaat haar stem regelmatig over of kraakt
Dat dus ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat haar haar niet te vergelijken is met Westers haar.
Dat stijle vind ik dan minder mooi.Maar dat is een kwestie van smaak.quote:
Haar ogen doen het.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Kroeshaar is echt heel moeilijk haar, en ik vind het al heel dapper van Alicia dat ze het zo heeft, en geen weave of vlechten ... En ik vind haar haar mooi trouwens.
Mooi gezegd en is het prachtig inderdaadquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Kroeshaar is echt heel moeilijk haar, en ik vind het al heel dapper van Alicia dat ze het zo heeft, en geen weave of vlechten ... En ik vind haar haar mooi trouwens.
Dit!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Alle haar is dood
haar is dood materiaal, net als nagels.
Volgende TT.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:43 schreef Hendrik83 het volgende:
Martin laat aan de vrouwen zijn lul zien.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:43 schreef Hendrik83 het volgende:
Martin laat aan de vrouwen zijn lul zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |