Die lunch stond laatst in de OGAE nieuwsbrief. Maar ik heb geen idee of een van ons hier heen gaatquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:50 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
De reeks evenementen wordt langer en langer. Ik heb geen idee wat die Eurovision Lunch is, misschien je eigen (Cheese)Cake to bake en de Alcohol is free ofzo.
Voor als je kaartjes voor de lunch wil > https://www.chipta.com/nl(...)on-lunch/event-info/quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:50 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
De reeks evenementen wordt langer en langer. Ik heb geen idee wat die Eurovision Lunch is, misschien je eigen (Cheese)Cake to bake en de Alcohol is free ofzo.
Jaaaa leuk.quote:
Finlandquote:Op donderdag 9 maart 2023 23:31 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Jaaaa leuk.
Ik hoop zo dat Finland ook komt. Maar als Cyprus of Zwitserland komt (of beide), ben ik een gelukkig mens.
Käärijä heeft al iets geboekt staan op de datum van EiC en die zaal heeft deze week ook het optreden op hun Facebook aangekondigd. Ik vrees dus dat hij er niet bij is (hij is de dagen erna wel vrij dus misschien kan Londen hem wel strikken want hun preparty is de dag na EiC).quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:31 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Jaaaa leuk.
Ik hoop zo dat Finland ook komt. Maar als Cyprus of Zwitserland komt (of beide), ben ik een gelukkig mens.
Oh dat dan helaas pindakaas!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 06:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Käärijä heeft al iets geboekt staan op de datum van EiC en die zaal heeft deze week ook het optreden op hun Facebook aangekondigd. Ik vrees dus dat hij er niet bij is (hij is de dagen erna wel vrij dus misschien kan Londen hem wel strikken want hun preparty is de dag na EiC).
Kutzooi! Waarom verzetten die lui hun evenement nietquote:Op vrijdag 10 maart 2023 06:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Käärijä heeft al iets geboekt staan op de datum van EiC en die zaal heeft deze week ook het optreden op hun Facebook aangekondigd. Ik vrees dus dat hij er niet bij is (hij is de dagen erna wel vrij dus misschien kan Londen hem wel strikken want hun preparty is de dag na EiC).
Alleen hiervoor zou ik al komenquote:
Ik ga er nog een klein beetje op hopen maar ik snap het ook wel als hij het zo allemaal gewoon laat staan. De jongen heeft een dik jaar lang alles stil moeten leggen vanwege Corona en dan lijkt het me financieel en promotioneel handiger om in eigen land te touren want daar moet je na ESF uiteindelijk weer je meeste inkomsten uit blijven halen. Die paar preparties zullen het verschil niet maken tussen winnen of verliezen in Liverpool.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:46 schreef Moira het volgende:
[..]
Kutzooi! Waarom verzetten die lui hun evenement niet
Ik had zo'n zin in de moshpit met polonaisequote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:46 schreef Moira het volgende:
[..]
Kutzooi! Waarom verzetten die lui hun evenement niet
Nee dat klopt. Maar je wilt toch het grootste deel van de feestjes meemaken als artiest denk ik. Dit is once in a lifetime voor ze..quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga er nog een klein beetje op hopen maar ik snap het ook wel als hij het zo allemaal gewoon laat staan. De jongen heeft een dik jaar lang alles stil moeten leggen vanwege Corona en dan lijkt het me financieel en promotioneel handiger om in eigen land te touren want daar moet je na ESF uiteindelijk weer je meeste inkomsten uit blijven halen. Die paar preparties zullen het verschil niet maken tussen winnen of verliezen in Liverpool.
Dan moeten we dat maar met San Marino gaan doen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik had zo'n zin in de moshpit met polonaise
Yes! Als je wil natuurlijkquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:47 schreef PinkLow het volgende:
Gaan we daar trouwens als FOK'ers elkaar ontmoeten?
Vind zoiets wel spannend. Maar het lijkt mij wel gezelligquote:
Het was vorig jaar voor mij ook de eerste keer maar je komt in een warm bad terecht. Voor je het weet zit je bij een van ons op de schoudersquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:10 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Vind zoiets wel spannend. Maar het lijkt mij wel gezellig
Nou ik ben benieuwd haha.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het was vorig jaar voor mij ook de eerste keer maar je komt in een warm bad terecht. Voor je het weet zit je bij een van ons op de schouders
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het was vorig jaar voor mij ook de eerste keer maar je komt in een warm bad terecht. Voor je het weet zit je bij een van ons op de schouders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |