Nee hoor, jij staat gewoon mee te doen danquote:Op maandag 27 februari 2023 16:24 schreef NailQueen het volgende:
Wat mooi dat ze aan een plaspauze denken
Dan mis je wel een ESF 2023-finalistquote:Op maandag 27 februari 2023 16:24 schreef NailQueen het volgende:
Wat mooi dat ze aan een plaspauze denken
Armenië vond ik vorig jaar ook een mooi moment om mijn kluisje leeg te halenquote:Op maandag 27 februari 2023 16:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan mis je wel een ESF 2023-finalist
JAAAAAAquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:00 schreef ijs_beer het volgende:
Ach fuck it, ik zag dat ik vorig jaar het ticktet ook op 28 februari heb gekocht.
We zijn er weer bij.![]()
Ik moet dit live zien. Ik koop z.s.m. mijn kaartje.quote:
Finland is nog niet bevestigd voor EIC pas op!quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:02 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik moet dit live zien. Ik koop z.s.m. mijn kaartje.
Hoe dan ook wordt het weer fantastisch als altijdquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Finland is nog niet bevestigd voor EIC pas op!
Maar er is hoop.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:37 schreef NailQueen het volgende:
Neem me trouwens niet kwalijk als ik een paar oordoppen mee neem. Ik weet niet meer hoe hard het geluid in Afas Live was maar gisteren en bij het songfestivalfeest stond het geluid in het Ziggo Dome op standje 110. Ik neem het zeker voor het onzekere
Vraag me nog steeds af wat dit betekent. Vorig jaar was het grote nieuws dat Oekraine kwam.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:28 schreef Greys het volgende:
IK DENK DAT DIT MENGONIGOD WORDT 👀
(Een mens mag dromen.)
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |