quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit worden na mijn eigen geboorte de meest intense drie minuten van m’n leven.
Weet niet wie allemaal gaat, jij ook dus?quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:29 schreef ijs_beer het volgende:
JAAAAAAAAAAAA oh dit had ik niet durven hopen.
Omfg.![]()
![]()
fucking hyped nu!
Ja!quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:37 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Weet niet wie allemaal gaat, jij ook dus?
Hahaha bijna!quote:
Wat lachenquote:Op donderdag 30 maart 2023 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha bijna!
De jongens van The Euro Trip podcast organiseren op de donderdagmiddag van de 2e semi een middag met bordspellen en wij hebben ons opgegeven.Lekker kneuterig.
[ twitter ]
Wat leuk! En helemaal niet kneuterig.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha bijna!
De jongens van The Euro Trip podcast organiseren op de donderdagmiddag van de 2e semi een middag met bordspellen en wij hebben ons opgegeven.Lekker kneuterig.
[ twitter ]
De zitplaatsen zijn sowieso uitverkocht. Wij zitten veiligquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:28 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Als ik zo hoor dan zijn de kaartjes wel al bijna al weg. Hebben ze het balkon al open gegooid voor de kaartjes?
KROATIquote:Op zaterdag 1 april 2023 15:54 schreef Momo het volgende:
Als je kijkt naar de andere pre party's dan kunnen Servi, Oekrane, Georgi, Portugal en Kroati hier nog bij komen. Want die doen ten minste 1 een andere pre party, nouja ten minste 3 andere parties eigenlijk. De overige artiesten doen nog geen enkele pre party, dus die verwacht ik niet meer (Itali, Cyprus, Armeni, Griekenland, Isral) Al kan het natuurlijk zijn dat van (Servi, Oekrane, Georgi, Portugal en Kroati) een aantal ook gewoon niet kunnen vanwege andere optredens of verplichtingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |