NYT LÄHDEN TANSIMANN NIINNKU CHA CHA CHA ĖNKA PEELKÄÄKÄÄN TÄTÄ MAAILMAA AHAAAAquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:31 schreef Moira het volgende:
JAAAAA HIJ KOMT HIJ KOMT
ALLEMAAL KEIHARD IN HET FINS MEEZINGEN JONGONS
NIINNKU CHA CHA CHA KUN MÄ KAADAN PÄÄLLENI SAMPPANJAAAAAAquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:20 schreef Cee het volgende:
[..]
NYT LÄHDEN TANSIMANN NIINNKU CHA CHA CHA ĖNKA PEELKÄÄKÄÄN TÄTÄ MAAILMAA AHAAAA
Käärijä zorgt ervoor dat niemand meer bezig is met 'sta ik voor lul' op dat moment want het hele lied gaat over jezelf durven laten gaan yeehaaaaquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:44 schreef Moira het volgende:
Ik had de hoop al bijna laten varen maar dit nieuws maakt toch wel mijn dagzo veel zin om met jullie daarop te feesten
Ik waarschuw nieuwkomers alvast dat ik mezelf grondig voor lul zal zetten daar achter in de zaal
Kun je niet verzinnen dat een pina colada drankje verkeerd is gevallen?quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:06 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Dat wordt een feestje daar!
Ooohhh ik baal nu nóg meer dat ik een bedrijfsfeest heb die avond
quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Kun je niet verzinnen dat een pina colada drankje verkeerd is gevallen?
GMTA! Geldt ook voor mijquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:44 schreef Moira het volgende:
Ik had de hoop al bijna laten varen maar dit nieuws maakt toch wel mijn dagzo veel zin om met jullie daarop te feesten
Ik waarschuw nieuwkomers alvast dat ik mezelf grondig voor lul zal zetten daar achter in de zaal
Dit worden na mijn eigen geboorte de meest intense drie minuten van m’n leven.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:44 schreef Moira het volgende:
quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit worden na mijn eigen geboorte de meest intense drie minuten van m’n leven.
Voor de spelletjesmiddag! 👵🏻👵🏻quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom gaan we nog naar Liverpool vraag ik me af.
![]()
Ik denk van niet, denk dat zijn concerten toch iets lastiger te verzetten zijn.quote:
Om Marco Mengoni te zienquote:Op woensdag 29 maart 2023 17:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom gaan we nog naar Liverpool vraag ik me af.
![]()
Heeft ie die dan op de 15e?quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:23 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik denk van niet, denk dat zijn concerten toch iets lastiger te verzetten zijn.
Oeps, bleek 15 juli te zijnquote:
Ja!quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:24 schreef molloot200 het volgende:
Is Marco Mengoni in 2013 op EiC geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |