Plastic kinder lepels van Ikea in de auto leggen.quote:Op maandag 20 maart 2023 13:17 schreef Selenophilia het volgende:
Ik vind alles helemaal mooi, behalve mcflurry eten met een houten lepeltje![]()
quote:Op maandag 20 maart 2023 16:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Plastic kinder lepels van Ikea in de auto leggen.
Zo leer je nog eens wat. Best een goed idee, ga ik zeker doen. Ik word niet goed van houten bestekquote:Op maandag 20 maart 2023 16:22 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb altijd gouden lepels in mijn auto liggen
Voor minder doe ik het niet als ik met mijn Bentley door de McDrive rijquote:Op maandag 20 maart 2023 16:46 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
[..]
Zo leer je nog eens wat. Best een goed idee, ga ik zeker doen. Ik word niet goed van houten bestekzo vies
Setje voor in mijn handtas[ link | afbeelding ]
Oehhhh dat bestekquote:Op maandag 20 maart 2023 16:46 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
[..]
Zo leer je nog eens wat. Best een goed idee, ga ik zeker doen. Ik word niet goed van houten bestekzo vies
Setje voor in mijn handtas[ link | afbeelding ]
De prijs van levende koeien. Meat is MURDERquote:Op maandag 20 maart 2023 17:56 schreef Gunner het volgende:
Zat even dat menu van burger bar te kijken maar wat is daar dan zo bijzonder aan? Allemaal standaard werk. En tegen welke prijs?
Nog nooit gegeten daar maar ik zie een burger vanaf 13 euro tot max 20 euro..quote:Op maandag 20 maart 2023 17:56 schreef Gunner het volgende:
Zat even dat menu van burger bar te kijken maar wat is daar dan zo bijzonder aan? Allemaal standaard werk. En tegen welke prijs?
Ik zie een burger vanaf 6.95quote:Op maandag 20 maart 2023 18:36 schreef Enawh het volgende:
[..]
Nog nooit gegeten daar maar ik zie een burger vanaf 13 euro tot max 20 euro..
Hoe bedoel je crisis
Als ik in Duitsland ben, moet ik gewoon een McRib etenquote:
Dat is ook mijn guilty pleassurequote:Op dinsdag 21 maart 2023 22:13 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Als ik in Duitsland ben, moet ik gewoon een McRib eten
in de USA hebben ze ook tien concurrenten en die ijsmachines zijn altijd verrot.quote:Op maandag 3 april 2023 11:54 schreef KingRadler het volgende:
McDonald's bereidt ontslagronde voor, gevolgen voor Nederland nog onbekend
McDonald's heeft zijn kantoren in de Verenigde Staten tijdelijk gesloten om werknemers te informeren over een aanstaande ontslagronde. Die maakt deel uit van een grotere reorganisatie, meldt The Wall Street Journal. Een woordvoerder van McDonald's Nederland zegt tegen NU.nl dat nog niet bekend is of een en ander ook gevolgen heeft voor werknemers in ons land.
https://www.nu.nl/economi(...)nd-nog-onbekend.html
Ja.quote:
Als je in de buurt bent.. doen.quote:
Oh..das een beetje om ja.quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:24 schreef StateOfMind het volgende:
Zou er bijna voor naar Utrecht rijden.
Vanuit regio Nijmegen.
Ziet er wel goed uitquote:Op dinsdag 4 april 2023 17:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je in de buurt bent.. doen.
[ afbeelding ]
Vanaf het broodje is de upgrade naar een menu (friet plus drinken) 3 a 4 euro ofzo.
kom je langs zoetermeer op de terugweg?quote:Op woensdag 5 april 2023 12:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgen naar de Mc in Duitsland![]()
McRib, here I come! Ik wil ook graag de McFlurry Mars met chocolade softijs want chocolade softijs
Nostalgiequote:Op dinsdag 4 april 2023 17:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je in de buurt bent.. doen.
[ afbeelding ]
Vanaf het broodje is de upgrade naar een menu (friet plus drinken) 3 a 4 euro ofzo.
Ja. Die dus.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:03 schreef foodlover het volgende:
[..]
NostalgieBen er nog wel eens een paar jaar geleden tussen werkafspraken door naartoe gereden. Het is een vrij troosteloos winkelcentrum maar je kunt er wel prima eten. Charlie is lekker, broodje foe! En op de parkeerplaats staat Mario's broodjes kar. Verder inderdaad de Mac en volgens mij nog wat Turks, Arabisch enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |