Hoe dan?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:18 schreef quirina het volgende:
Je kan die big tasty saus gewoon zelf maken met sandwichspread.
Nee dat is hetzelfde als zeggen, gebruik maar curry ipv ketchup, het lijkt erop.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:18 schreef quirina het volgende:
Je kan die big tasty saus gewoon zelf maken met sandwichspread.
Heb het ook niet, maar dat boeit mij ook niet, kwam er toch bijna nooit.quote:Op woensdag 8 maart 2023 23:42 schreef Enawh het volgende:
Ligt het aan mij of ben ik de enige die al een hele lange tijd geen voordeelmenu deal's heb op mijn Mac App
Vorige week nog 2, nu weer een.quote:Op woensdag 8 maart 2023 23:42 schreef Enawh het volgende:
Ligt het aan mij of ben ik de enige die al een hele lange tijd geen voordeelmenu deal's heb op mijn Mac App
Heel veel rewards zijn verdwenen, en van wat er over is, zijn de benodigde punten verhoogd.quote:Op woensdag 8 maart 2023 23:55 schreef PS. het volgende:
[..]
Heb het ook niet, maar dat boeit mij ook niet, kwam er toch bijna nooit.
Wel was ik aan het sparen voor een big tasty, want dat is het enige wat ik af en toe haal. Zat ik 25 punten er vanaf .. is die ook ineens verdwenen.
Was heerlijk. Hoop dat ie snel weer in NL komt.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie dat België de CBO heeft.komende week eentje halen
Die komen er niet meer, er zijn mensen geweest die er moeite mee hadden.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:02 schreef D. het volgende:
Komen er ooit nog ‘themaweken’ bij de Mac, zoals vroeger?
Ik mis ze
Wintersport weken, wie de fuck voelde zich daardoor gekleineerd?quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:15 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Die komen er niet meer, er zijn mensen geweest die er moeite mee hadden.
De laaggeschoolde medewerkers in de keuken?quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:15 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Die komen er niet meer, er zijn mensen geweest die er moeite mee hadden.
Ja de big tasty is weg, maar de punten heb ik nog wel behoudenquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heel veel rewards zijn verdwenen, en van wat er over is, zijn de benodigde punten verhoogd.
Die Chicken Saté was zo lekker.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:17 schreef KingRadler het volgende:
Deze reclame kan ook niet meer tegenwoordig:
Wtfquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Groente friet ipv patat friet in Frankrijk
https://www.nu.nl/economi(...)el-en-pastinaak.html
Ik kwam om dit te delenquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Groente friet ipv patat friet in Frankrijk
https://www.nu.nl/economi(...)el-en-pastinaak.html
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:11 schreef Gunner het volgende:
De taffes. Net even bij BK geweest. Saus 95 cent.
Of meenemen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:37 schreef junkiesietze het volgende:
[..]![]()
![]()
lekker mee naar huis nemen en zelf saus uit de koelkast halen.
mja maar dan vergeet je het en laat je het maanden in je auto liggen...lekkerquote:
Ja das wat minder handig. Maar meenemen naar huis is vaak je grub alweer koudquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:39 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
mja maar dan vergeet je het en laat je het maanden in je auto liggen...lekker
True, toen ik nog naar de mac ging, moest het altijd nog even 15seconden in de magnetronquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja das wat minder handig. Maar meenemen naar huis is vaak je grub alweer koud
Enkele weken. Het is wat allemaal.quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:08 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Wtfwaarom pesten ze de burger zo? (burger ha!)
CBO in België was ook 5.90. Maar ja. Het is een keuze he.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:39 schreef Loll het volgende:
https://www.libelle.nl/et(...)r-geworden~b3a9f7aa/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |