Net na de laatste, dat zou mooi zijnquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien loopt de jumbo site straks wel weer vast
quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Nice, zal ook eens proberen, die witte?
OT: Nadir wil ook nog wat gezonds erbij
Waar oefenen ze voor? Of gewoon voor de lol?quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
Junbo verkoopt geen zwembroeken ?
quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
Junbo verkoopt geen zwembroeken ?
Denk voor de lolquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Waar oefenen ze voor? Of gewoon voor de lol?
Het is te koud buiten voor Eunie_gimmicks , ze verzint ze waar je bij staat. never al dull moment met Euniequote:Op maandag 10 oktober 2022 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Waar oefenen ze voor? Of gewoon voor de lol?
Ze gaat ook Spaanse les geven.Dat ken ik ergens van.Een FOKKER zou dat bijna in Utopia gaan geven.quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is te koud buiten voor Eunie_gimmicks , ze verzint ze waar je bij staat. never al dull moment met Eunie
Ja de keuze is niet reuze vandaag..quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:56 schreef D. het volgende:
Mij streams zijn kapot
De hele dag door als ik even spiek zie ik steeds weer Madeleine bezig met boodschappenlijstje
quote:
dat kloptquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:56 schreef D. het volgende:
Mij streams zijn kapot
De hele dag door als ik even spiek zie ik steeds weer Madeleine bezig met boodschappenlijstje
Maddy heeft 's ochtends een afleverdatum geclaimd door voor 50 euro in het mandje te gooien. Dit alles op advies van Martin. Dat moment wordt dan 12 uur voor je gereserveerd voordat je definiet moet bestellen. Dus nu is ze bezig dat mandje verder te vullen (en die eerste 50 euro er weer uit gooien... Ofniet... Het is Maddy, je weet maar nooit)quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:37 schreef Sestra666 het volgende:
komt t wel goed 22 x een boodschappenlijstje invullen en bestellen?
hoe doet ze dat met besteldatum
we hopen dat ze het vergeetquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maddy heeft 's ochtends een afleverdatum geclaimd door voor 50 euro in het mandje te gooien. Dit alles op advies van Martin. Dat moment wordt dan 12 uur voor je gereserveerd voordat je definiet moet bestellen. Dus nu is ze bezig dat mandje verder te vullen (en die eerste 50 euro er weer uit gooien... Ofniet... Het is Maddy, je weet maar nooit)
Even een momentje huilen,maar dat zijn we wel gewend.quote:
Bij de Jumbo wel, kennelijkquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja de keuze is niet reuze vandaag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |