Yep, hoe kan je het vergeten..quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:28 schreef Was-beer het volgende:
Mexx komt eten brengen maar is vergeten de pasta door de saus te doen dus nu komt ze met kale macaroni?
Ik begreep dit ook niet echtquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:28 schreef Was-beer het volgende:
Mexx komt eten brengen maar is vergeten de pasta door de saus te doen dus nu komt ze met kale macaroni?
Ze is er nog steedsquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:29 schreef Ebinas het volgende:
Ze heeft wel zelfkennis
Ik ben een dik wijf
Ik ben lui
Ik sport nooit
Zou fijn zijn als die is klaar is met die bs.quote:
Eens! GJ is een schijnheilige etterbakquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:29 schreef Sestra666 het volgende:
Ik snap GJ ook niet... ik doe het voor jou, ik wil je helpen .. en dan weglopen en zeggen ga naar huis bitchhh
Schijnheilige vent
Ze doet haar best.quote:
Ze moest zelf ook een beetje gniffelen om haar uitspraakquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh zij ze dat. Ik kon niets maken van die kutpasta
Was gewoon uit onmacht. Beetje sneu welquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:29 schreef Sestra666 het volgende:
Ik snap GJ ook niet... ik doe het voor jou, ik wil je helpen .. en dan weglopen en zeggen ga naar huis bitchhh
Schijnheilige vent
Ik ook.quote:
Ben ook al geswitch van stream, maar is ook niet veel aanquote:
ZE IS BOOS! x 20quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:32 schreef Sestra666 het volgende:
OKE STOP WOMAN.... herhaling op herhaling Zoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |