Waarom trekt ze zo'n rare bekquote:
Ik haal wat door elkaar GJ WJquote:
Ik weet een liedjequote:Op maandag 10 oktober 2022 19:22 schreef Moeraskat het volgende:
Oh stoute Zoë. Stiekem te weinig gedanst
GJ is de kale.quote:
Oh shitquote:
Dank jequote:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:24 schreef Ebinas het volgende:
Zoe: Oh kut ik mag niet huilen, mijn wimpers.
Ik hoop dat ze het leuk vondquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:22 schreef Moeraskat het volgende:
Oh stoute Zoë. Stiekem te weinig gedanst
Zou ik ook wordenquote:
ze is boos. Heul boos.quote:
Een toontje lager zou haar sieren.quote:
Ze is sneller dan Maddy.quote:
Yep, hoe kan je het vergeten..quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:28 schreef Was-beer het volgende:
Mexx komt eten brengen maar is vergeten de pasta door de saus te doen dus nu komt ze met kale macaroni?
Ik begreep dit ook niet echtquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:28 schreef Was-beer het volgende:
Mexx komt eten brengen maar is vergeten de pasta door de saus te doen dus nu komt ze met kale macaroni?
Ze is er nog steedsquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:29 schreef Ebinas het volgende:
Ze heeft wel zelfkennis
Ik ben een dik wijf
Ik ben lui
Ik sport nooit
Zou fijn zijn als die is klaar is met die bs.quote:
Eens! GJ is een schijnheilige etterbakquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:29 schreef Sestra666 het volgende:
Ik snap GJ ook niet... ik doe het voor jou, ik wil je helpen .. en dan weglopen en zeggen ga naar huis bitchhh
Schijnheilige vent
Ze doet haar best.quote:
Ze moest zelf ook een beetje gniffelen om haar uitspraakquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh zij ze dat. Ik kon niets maken van die kutpasta
Was gewoon uit onmacht. Beetje sneu welquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:29 schreef Sestra666 het volgende:
Ik snap GJ ook niet... ik doe het voor jou, ik wil je helpen .. en dan weglopen en zeggen ga naar huis bitchhh
Schijnheilige vent
Ik ook.quote:
Ben ook al geswitch van stream, maar is ook niet veel aanquote:
ZE IS BOOS! x 20quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:32 schreef Sestra666 het volgende:
OKE STOP WOMAN.... herhaling op herhaling Zoe
Weet inmiddels wel veel prijzen vd Jumboquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben ook al geswitch van stream, maar is ook niet veel aan
Dat kan wel weer handig zijnquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:33 schreef Flory het volgende:
[..]
Weet inmiddels wel veel prijzen vd Jumbo
quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:33 schreef Ebinas het volgende:
Maddy zegt dat ze al 10 min. hangt.
Martin zegt uit doen, dan blijft het bewaard ALS HET GOED IS
Bloemkool voor 1 euro.quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:33 schreef Flory het volgende:
[..]
Weet inmiddels wel veel prijzen vd Jumbo
Nee die is net weg zei zequote:Op maandag 10 oktober 2022 19:34 schreef Aggie46 het volgende:
Zoe: ik wilde met de deur slaan, maar ja, ik heb al een gele kaart
En als het niet goed is nietquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:33 schreef Ebinas het volgende:
Maddy zegt dat ze al 10 min. hangt.
Martin zegt uit doen, dan blijft het bewaard ALS HET GOED IS
Kan ze niks aan doen.quote:
Zonder streepje denk ikquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:35 schreef Deisyy het volgende:
Nadir aan Maddie: Heb jij al gehuild? Ik 3-4 keer
Omg wat een kneus is t tochquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:35 schreef Deisyy het volgende:
Nadir aan Maddie: Heb jij al gehuild? Ik 3-4 keer
Ik hoopte al dat iemand deze hadquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh alles is ineens weer ok na 10 sec SL![]()
[ afbeelding ]
Vult ze niet elke keer de boodschappenlijst aan?quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:37 schreef Sestra666 het volgende:
komt t wel goed 22 x een boodschappenlijstje invullen en bestellen?
hoe doet ze dat met besteldatum
t mandje is telkens weer leegquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vult ze niet elke keer de boodschappenlijst aan?
33quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:37 schreef Sestra666 het volgende:
Dan gaat het op de grote lijst en daarna kan je weer boodschappen in het mandje doen om de lijst aan te vullenquote:
Fout! Ze moeten naar de prijs per kg/ltr/whatever kijkenquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:39 schreef Was-beer het volgende:
Maddy wil iedereen leren dat je naar de prijs per eenheid moet kijken
Jemig wat voor tandpasta heb je?quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:41 schreef FreshFruit het volgende:
Tandpasta voor een euro.Die van mij kost 10 euro.
Elixir van Colgate.Maar vind Beverly Hills ook wel fijn.quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jemig wat voor tandpasta heb je?
3 voor 10?quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:41 schreef FreshFruit het volgende:
Tandpasta voor een euro.Die van mij kost 10 euro.
Ah die tubes ken ik wel ja.. Maar ben niet zo gek om zoveel voor te betaenquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Elixir van Colgate.Maar vind Beverly Hills ook wel fijn.
Ze is bijna klaar, ze gaat misschien nog wel reden voor 22:00quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo paar uur later, ik de stream weer aanzetten, Maddie nog bezig
Kende ik niet, 2 voor een tientje bij bol.quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Elixir van Colgate.Maar vind Beverly Hills ook wel fijn.
quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze is bijna klaar, ze gaat misschien nog wel reden voor 22:00
Bij Kruidvat ook zie ik nu.quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:48 schreef Flory het volgende:
[..]
Kende ik niet, 2 voor een tientje bij bol.
Maar dat is niet de bedoeling..quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze is bijna klaar, ze gaat misschien nog wel reden voor 22:00
Hoe smaakten ze vroeg Maddy.quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Dropjes voor kenzy aan t bestellen ?
Misschien loopt de jumbo site straks wel weer vastquote:
Net na de laatste, dat zou mooi zijnquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien loopt de jumbo site straks wel weer vast
quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Nice, zal ook eens proberen, die witte?
OT: Nadir wil ook nog wat gezonds erbij
Waar oefenen ze voor? Of gewoon voor de lol?quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
Junbo verkoopt geen zwembroeken ?
quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
Junbo verkoopt geen zwembroeken ?
Denk voor de lolquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Waar oefenen ze voor? Of gewoon voor de lol?
Het is te koud buiten voor Eunie_gimmicks , ze verzint ze waar je bij staat. never al dull moment met Euniequote:Op maandag 10 oktober 2022 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Waar oefenen ze voor? Of gewoon voor de lol?
Ze gaat ook Spaanse les geven.Dat ken ik ergens van.Een FOKKER zou dat bijna in Utopia gaan geven.quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is te koud buiten voor Eunie_gimmicks , ze verzint ze waar je bij staat. never al dull moment met Eunie
Ja de keuze is niet reuze vandaag..quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:56 schreef D. het volgende:
Mij streams zijn kapot
De hele dag door als ik even spiek zie ik steeds weer Madeleine bezig met boodschappenlijstje
quote:
dat kloptquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:56 schreef D. het volgende:
Mij streams zijn kapot
De hele dag door als ik even spiek zie ik steeds weer Madeleine bezig met boodschappenlijstje
Maddy heeft 's ochtends een afleverdatum geclaimd door voor 50 euro in het mandje te gooien. Dit alles op advies van Martin. Dat moment wordt dan 12 uur voor je gereserveerd voordat je definiet moet bestellen. Dus nu is ze bezig dat mandje verder te vullen (en die eerste 50 euro er weer uit gooien... Ofniet... Het is Maddy, je weet maar nooit)quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:37 schreef Sestra666 het volgende:
we hopen dat ze het vergeetquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maddy heeft 's ochtends een afleverdatum geclaimd door voor 50 euro in het mandje te gooien. Dit alles op advies van Martin. Dat moment wordt dan 12 uur voor je gereserveerd voordat je definiet moet bestellen. Dus nu is ze bezig dat mandje verder te vullen (en die eerste 50 euro er weer uit gooien... Ofniet... Het is Maddy, je weet maar nooit)
Even een momentje huilen,maar dat zijn we wel gewend.quote:
Bij de Jumbo wel, kennelijkquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja de keuze is niet reuze vandaag..
hij is nog wel ietwat jong voor een zwemluierquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even een momentje huilen,maar dat zijn we wel gewend.
Snel er wat dingen bij zetten.quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
En natuurlijk moet Nadier als enige weer ff met zijn lijstje weer naar beneden..de reden.. de deadline is naderend
Zal wel weer een Fuckje zijn van Gluiperdje Nadier...
Yep daar wel..quote:
Eliminatiequote:Op maandag 10 oktober 2022 19:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Er staat weer wat te gebeuren voor vanavond zo te zien
Ze hadden het over een show.quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Er staat weer wat te gebeuren voor vanavond zo te zien
Dat kan je nog wel vergeten.. anders zijn er in het nieuwe jaar nog maar 20 overquote:
Ah vandaar dat Eunice en Jerrold bezig zijn met een dansjequote:
dat gaat een beetje op een vreemde manierquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:59 schreef Poesjuh het volgende:
Kan ze dan gewoon 33 boodschappen lijstjes toevoegen?
Of gaat alles collectief in het mandje erbij?
Collectief mandje geloof ikquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:59 schreef Poesjuh het volgende:
Collectief,ze heeft voor ieder het lijstje opgeschreven ter controle.quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:59 schreef Poesjuh het volgende:
Ik vind 20 een prima getal om het nieuwe jaar mee te beginnenquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan je nog wel vergeten.. anders zijn er in het nieuwe jaar nog maar 20 over
ze doet alle lijstjes apartquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Collectief,ze heeft voor ieder het lijstje opgeschreven ter controle.
Je kan een bestelling plaatsen, na het plaatsen is je mandje leeg, die kan je opnieuw vullen en toevoegen aan je bestaande bestelling zo vaak je wilquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:59 schreef Poesjuh het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zijn op zoek naar iets van tomato frito..
zo dusquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja kan een bestelling plaatsen, na het plaatsen is je mandje leeg, die kan je opnieuw vullen en toevoegen aan je bestaande bestelling zo vaak je wil
Dees weet.quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja kan een bestelling plaatsen, na het plaatsen is je mandje leeg, die kan je opnieuw vullen en toevoegen aan je bestaande bestelling zo vaak je wil
Ja precies ze bewaakt steeds hun budget netjes dus vandaar.quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze doet alle lijstjes apart
maar ik snap ook niet hoe
want zo kan ze zien dat het niet boven het budget gaat(van 25 euro)
Bij jullie komt de SRV nog toch?quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe vertelt dat ze haar neus heeft gedaan... Wisten we zeker al?
GJquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sommigen vraag ik me serieus van af waarvan ze leefden. Niet eens weten hoe je pastasausje moet maken...
Yep, kin ookquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Mag van mij ook..quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind 20 een prima getal om het nieuwe jaar mee te beginnen
Kan er vanaf nu iedere week iemand uit
quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Niet normaal. Vanmorgen keek/luisterde ik.. en toen was ze ook bezigquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo paar uur later, ik de stream weer aanzetten, Maddie nog bezig
quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij jullie komt de SRV nog toch?
Eens behalve GJquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mag van mij ook..
Deze mensen mogen van mij wel weg
Zoe
GJ
JW
Mora
Maddy
Nadir
Janet
Wanda
Marciano
Djedi
Erik
Ima
Leila
Rupert
Ruben
Ik weet dat er dan nog 20 over zouden moeten zijn, maar het is toch even nadenken wie dan allemaalquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mag van mij ook..
Deze mensen mogen van mij wel weg
Zoe
GJ
JW
Mora
Maddy
Nadir
Janet
Wanda
Marciano
Djedi
Erik
Ima
Leila
Rupert
Ruben
Thuis kon ze dat nietquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
Maddy lijkt hier gewoon lol in te hebben
de hele dag boodschappen bestellen
Lekker veilig verstopt in haar kantoorquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
Maddy lijkt hier gewoon lol in te hebben
de hele dag boodschappen bestellen
Mwa ik heb iets meer dan 13 maar achquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet dat er dan nog 20 over zouden moeten zijn, maar het is toch even nadenken wie dan allemaal
2 meer, dus nog 18 overquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa ik heb iets meer dan 13 maar ach
Is ook prima.. tochquote:
Ze gaat het vast nog wel met een aantal over hebben wat GJ gezegd heeftquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:08 schreef claire3500 het volgende:
Eigenlijk lijken Nadir en Zoe heel veel op elkaar. Manier hoe ze praatten, blijven lang ergens in hangen zeg etc etc etc..
Check anders even de OP, deed ik ook op t laatst.. ( moest anders te veel nadenken )quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar het is dus even nadenken wie die 18 dan zijn
Ik ga even mijn 13 verzinnen
Ja, Esther is al de tweede hahahahquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze gaat het vast nog wel met een aantal over hebben wat GJ gezegd heeft
Volgens mij welquote:
de COS is ook wel een beetje van de flauwe woordgrapjesquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:12 schreef pingu66 het volgende:
Ik word wel een beetje moe van GJ met zijn eeuwige woord grappen
Maddy: "Nadir wil alleen maar merkartikelen"
GJ: "dat merkt ie vanzelf"
😵💫
quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig hoort Ester de ½ niet...
Dat is inderdaad leuk en elke keer weer iets anders.quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:14 schreef claire3500 het volgende:
Ik vind het wel echt heel leuk om te zien, dat ze altijd wel iets doen voor iemand die jarig is.
HAHAHAHAHHAA LOL Wendy zei ook al: hoor je het welquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig hoort Ester de ½ niet...
Ja precies :-)!quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad leuk en elke keer weer iets anders.
Tegelijk met @enginequote:Op maandag 10 oktober 2022 20:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Eunice was gisteren jarig, volgens mij
Babettequote:Op maandag 10 oktober 2022 20:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Check anders even de OP, deed ik ook op t laatst.. ( moest anders te veel nadenken )
Engine nietquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice was 2 weken geleden al jarig
Bijna het zelfde lijstje..quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Babette
Bern
Esther
Ima
Jan-Willem
Janet
Kenzy
Madeleine
Martin
Moriama
Nadir
Wanda
Zoe
en nu zodat we het begrijpen????quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:18 schreef mario390 het volgende:
nu was ik vandaag nieet en niemand zegt me wat babsa
vor en plopie popie makt
Kijk dan nu de streams anders mis je die weerquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:18 schreef mario390 het volgende:
vor en plopie popie makt
jaquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:18 schreef mario390 het volgende:
vor en plopie popie makt
Ik snap niet wat je bedoelt..quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:18 schreef mario390 het volgende:
vor en plopie popie makt
naaaahhh dat was zeker niet slechtquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
Nah.. kappen met die herrie..
[ afbeelding ]
Ik doe zo mijn best maar 9 van de 10 keer heb ik geen flauw idee wat je zegt..quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:18 schreef mario390 het volgende:
vor en plopie popie makt
Babette deed haar popi jopi handgebaartjes bij Maddy tijdens het bestellen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
en nu zodat we het begrijpen????
Opaquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
Nah.. kappen met die herrie..
[ afbeelding ]
Is ook moeilijk.quote:
Staat die spijkerbroek van Wendy naast haar bed?quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
@:Deisyy
Babette heeft een andere broek aan
Ik las: zat.quote:
Strak?quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
@:Deisyy
Babette heeft een andere broek aan
ze is afgevallenquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Strak?Strakker dan KimKraak?
Ze had het vanochtend ook over 'keep you friends close, and your enemies closer'quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
Babette had vanmorgen en dacht ook gisteren toch een hele verklaring
waarom ze Rupert niet meer moest
nu zie ik haar de hele dag al vele momenten slijmen bij Rupie
ow jaquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze had het vanochtend ook over 'keep you friends close, and your enemies closer'
Wacht maar tot GJ het zo draait totdat het allemaal de schuld van Zoe isquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:24 schreef claire3500 het volgende:
Zoe en Gj tof dat ze allebei sorry zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |