nee, ik ben gewoon niet liefquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij bent al een echte man natuurlijk
zou ik kiezen voor de warmtequote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het is kiezen, of je woonkamer wordt goed gezogen, wat misschien 10min duurt of het stof blijft liggen en je geniet van de warmte
Ik niet.. die paar min dat de gordijnen even dicht moeten zodat die stomme robot stofzuigen kan zuigen..quote:
Gelukkig weet dat ding gewoon een weg door de kamer te vinden, maar het blijft grappig hoe ie soms spontaan omkeert.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het is kiezen, of je woonkamer wordt goed gezogen, wat misschien 10min duurt of het stof blijft liggen en je geniet van de warmte
Best apart, kan je een filmpje maken er vanquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig weet dat ding gewoon een weg door de kamer te vinden, maar het blijft grappig hoe ie soms spontaan omkeert.
Ik denk niet dat dat gaat lukkenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Best apart, kan je een filmpje maken er vanZie zo voor mij hoe die stofzuiger weer omkeert
Een bliksem fotograferen was mij wel geluktquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gaat lukken
Alsof je een bliksem probeert te fotograferen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus de stofzuiger komt steeds een stukje verder.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig weet dat ding gewoon een weg door de kamer te vinden, maar het blijft grappig hoe ie soms spontaan omkeert.
sommige mensen stellen inderdaad prijs op frisse luchtquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:01 schreef 2xHenk het volgende:
Je deuren dicht houden met dit weer______________!
Veel plezier met je toekomstige stoflongen.
Liever de ramen. Als ik de deuren open laat, wordt mijn huis leeggeroofd.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:01 schreef 2xHenk het volgende:
Je deuren dicht houden met dit weer______________!
Veel plezier met je toekomstige stoflongen.
Deze vrouw weetquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
sommige mensen stellen inderdaad prijs op frisse lucht
anderen vragen zich af waarom het zo muf is in huis
Gewoon het huis van je rovers ook leegroven als zij hun deur open laten staanquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Liever de ramen. Als ik de deuren open laat, wordt mijn huis leeggeroofd.
Ventileren en isolerenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
sommige mensen stellen inderdaad prijs op frisse lucht
anderen vragen zich af waarom het zo muf is in huis
teveel isoleren is ook niet goedquote:
Teveel isoleren bestaat niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
teveel isoleren is ook niet goed
zoveel isoleren dat er geen frisse lucht meer in je huis komtquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoveel isoleren dat er geen frisse lucht meer in je huis komt
quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
teveel isoleren is ook niet goed
quote:
| Forum Opties | |