is dat niet goedkopen dan zelf stokbrood met kruidenboter maken??quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:46 schreef engine het volgende:
Stokbrood met kruidenboter kun je vast niet zelf maken. Wat kopen die gekke dingen.
WTFquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:48 schreef engine het volgende:
Marciano heeft nog nooit boter gebruikt volgens mij. Die kan ook niet koken dus.
dat verbaast me dan weer niksquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:48 schreef engine het volgende:
Marciano heeft nog nooit boter gebruikt volgens mij. Die kan ook niet koken dus.
Olie?quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:48 schreef engine het volgende:
Enige wat hij in de keuken kan is brood smeren.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:48 schreef engine het volgende:
Die dingen kosten echt heel weinig.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dat niet goedkopen dan zelf stokbrood met kruidenboter maken??
Owquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dat niet goedkopen dan zelf stokbrood met kruidenboter maken??
ik haal het wel eens voor bij de soepquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:50 schreef engine het volgende:
[..]
Owik koop dat nooit. Maar dan heb je wel kruidenboter voor andere dingen. Zelfde met die kaas... Koop een blok en schaaf daar wat vanaf.
quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:52 schreef mangalie het volgende:
Het kind wil appelmoes zonder stukjes..
Echt Freudiaans dit.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:52 schreef greysbones het volgende:
afwijzing door zijn vader
daar komt het vandaan![]()
![]()
Is dat niet Isaac?quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:53 schreef pingu66 het volgende:
Ik dacht dat Marciano een restaurant had buiten de loods.
Boter op z'n hoofd dat heeft ie.😉
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |