Eens. Dat is een gluup. Wannabee gangster boss..met zijn nare tatoo op zijn rug ( een doodshoofd)quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Wanda is wel degene met de grote bek en de grote woorden ( tanden uit haar bek slaan) Maar als je het filmpje van DGK bekijkt daarover, is Marciano eigenlijk nog veel viezer, die manipuleert die dames stuk voor stuk, niet alleen zijn Kim.
Heel vies achterbaks ventje die marciano.
Hele koude blik heeft hij ook, en hij kijkt ook af en toe naar Kim (en ook naar anderen) alsof ze een stuk stront zijn, of iets heel viezigs.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Eens. Dat is een gluup. Wannabee gangster boss..met zijn nare tatoo op zijn rug ( een doodshoofd)
Nou geweldig, dat doet Kim al een tijdje.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:13 schreef greysbones het volgende:
Volgens Martin moet je meer naar Maciano luisteren
martin en Babette samen is gifquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou geweldig, dat doet Kim al een tijdje.
Ze zijn lekker bezig vandaagquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:26 schreef spapaars het volgende:
Nou lekker zicht weer met streams aanslingeren, als ik groen wil zien kijk ik wel naar buiten
Okayquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:40 schreef pingu66 het volgende:
Ik dacht dat Isaac en Babette samen waren(na gesprek gisteren bij de hangstoel)
Volgens mij speelt iedereen een spel,behalve Eric
En Jeffrey "mijn plan is gewoon het beste" "als er geen siroop komt ga ik naar huis" de grootste spelspeler "het interesseert me allemaal.geen reet" Maar zelf wel de hele dag zeiken en zeuren ( hoort allemaal bij zijn spel) naar mijn mening.
Lijkt me heel handig tbhquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:51 schreef greysbones het volgende:
Madeleine schrijft alle boodschappen apart op van iedereen
ze heeft straks dus 33 kaartjes op kantoorquote:
Lang niet iedereen maakte een briefje, daarom was er ook steeds geklooi bij het uitdelenquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft straks dus 33 kaartjes op kantoor
en iedereen heeft zelf ook een briefje
plus ze zet de merken er niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |