Omdat ze er zelf geen klap van snapt.quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar zit ik op te hopen
en waarom moet ze weer Martin erbij
hoe moeilijk is hetquote:Op maandag 10 oktober 2022 09:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Omdat ze er zelf geen klap van snapt.
geen moeilijke dingen uitleggenquote:Op maandag 10 oktober 2022 09:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is echt alsof je je oma moet helpen met de computer
Zijn ook best veel dingen, en ze hebben niet echt materiaal om alles op te schrijven..quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is echt alsof je je oma moet helpen met de computer
En Martin is ook niet te meest geduldige leraar ...quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zijn ook best veel dingen, en ze hebben niet echt materiaal om alles op te schrijven..
Mwa wie wel als ze Maddy dingen uit moeten leggenquote:Op maandag 10 oktober 2022 09:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En Martin is ook niet te meest geduldige leraar ...
Mag wel een schaar inquote:
Mooie groene?quote:
nu weer Martin met allemaal pluisjes op de truiquote:
Beter pluisjes dan muisjesquote:Op maandag 10 oktober 2022 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu weer Martin met allemaal pluisjes op de trui
Gadverdammequote:
Benieuwd wanneer ze er ook gaat slapen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Maddy gaat zich nu ook al op maken in kantoor
dat vroeg ik me ook al afquote:Op maandag 10 oktober 2022 09:39 schreef engine het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer ze er ook gaat slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |