Google is mijn vriend...quote:Op maandag 10 oktober 2022 08:30 schreef Dotteke het volgende:
Janet gebruikt liever natuurlijke suikers zoals honing dan suiker
Dat is toch zondequote:
Ik dacht de eerste keer dat was vanwege armoede.. meer pap maken, maar hij doet het nog steedsquote:
Vreemd hoor, ik zat met verbazing te kijkenquote:Op maandag 10 oktober 2022 08:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik dacht de eerste keer dat was vanwege armoede.. meer pap maken, maar hij doet het nog steeds
kloptquote:Op maandag 10 oktober 2022 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreemd hoor, ik zat met verbazing te kijken
Volgens mij gebruiken ze ook soya melk, zag twee van die pakken staan.
Ja dat doe ik zelf ook, ik vind het lekker spulquote:Op maandag 10 oktober 2022 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreemd hoor, ik zat met verbazing te kijken
Volgens mij gebruiken ze ook soya melk, zag twee van die pakken staan.
Waarom dan aanvullen met water, zonde toch.quote:Op maandag 10 oktober 2022 08:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja dat doe ik zelf ook, ik vind het lekker spul
Dat is ook alleen om er goedkoop meer van te maken, blijft een waterige smaak geven.. beter is die berg suiker eruit te latenquote:Op maandag 10 oktober 2022 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom dan aanvullen met water, zonde toch.
PROESTquote:Op maandag 10 oktober 2022 08:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Er zit weer een vogeltje in de loods. Martin probeert 'm naar buiten te lokken. Het is dit keer een musje.
Martin : Misschien moeten we 'm helpen met een andere vogel nadoen .... roekoe roekoe....
Sasha : Ja... da's een duif.
Wat vroeg erik nu weer?quote:Op maandag 10 oktober 2022 08:42 schreef 5thencounter het volgende:
Ach wat lievv.. leuk rolbevestigend nog steeds...
[ afbeelding ]
daar zit ik op te hopenquote:Op maandag 10 oktober 2022 09:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : 'Haal ik straks uit het mandje'
Wat kan daar nou mis gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |