Geluid is goed, ik hoor net de ND wegrijdenquote:Op maandag 10 oktober 2022 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op deze stream zijn steeds beelden van buiten te zien afgewisseld met beelden van slapende bewoners
Ja hoorde daarstraks ook een auto starten en wegrijdenquote:Op maandag 10 oktober 2022 07:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geluid is goed, ik hoor net de ND wegrijden
Goedemorgen!quote:Op maandag 10 oktober 2022 07:57 schreef Setje72 het volgende:
Goedemorgen, gisteravond thuisgekomen van weekendje weg,weinig meegekregen van het dansen alleen gisteravond ontevreden mensen over het Madeleine beleid..is het zo erg?gaat ze al ten onder?
Verder dan dat ze ontbijt krijgen twv 1 dartbord.. moesten ze 3 kwartier over stemmenquote:Op maandag 10 oktober 2022 07:57 schreef Setje72 het volgende:
Goedemorgen, gisteravond thuisgekomen van weekendje weg,weinig meegekregen van het dansen alleen gisteravond ontevreden mensen over het Madeleine beleid..is het zo erg?gaat ze al ten onder?
Hoe kwam Madeleine dan aan het idee van een dartbord? Waarom dacht ze dat de groep dat leuk zou gaan vinden?quote:Op maandag 10 oktober 2022 08:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verder dan dat ze ontbijt krijgen twv 1 dartbord.. moesten ze 3 kwartier over stemmen
Dat dus, daar had Berend met name comment op, de besluitvorming.. er was "onderzoek" gedaan door het Bazenteam Maddie en Wandie aan maar een paar mensen die het dartbord wilde discussies wel of niet met pijltjes en hoeveel pijtjes kwam zo op het bestelbordquote:Op maandag 10 oktober 2022 08:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoe kwam Madeleine dan aan het idee van een dartbord? Waarom dacht ze dat de groep dat leuk zou gaan vinden?
Waarom vond de groep een dartbord niet leuk?
Vragen vragen
Ik schreef gisteren al dat ik een vermoeden had dat dat dartbord een moeten was van de FEBOquote:Op maandag 10 oktober 2022 08:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoe kwam Madeleine dan aan het idee van een dartbord? Waarom dacht ze dat de groep dat leuk zou gaan vinden?
Waarom vond de groep een dartbord niet leuk?
Vragen vragen
Lekker meewassen bij je onderbroeken en sokken en shirtjesquote:Op maandag 10 oktober 2022 08:23 schreef Dotteke het volgende:
Ze liggen er nog, ze had gisteren aan iemand gevraagd of die ze mee wilde wassen.
Niet gebeurd, nu moet iemand anders ze bij de was doen.
Fijn. Stinkende vaatdoekjes bij je kleding in de was.quote:Op maandag 10 oktober 2022 08:23 schreef Dotteke het volgende:
Ze liggen er nog, ze had gisteren aan iemand gevraagd of die ze mee wilde wassen.
Niet gebeurd, nu moet iemand anders ze bij de was doen.
Ja niet lekker bij je kledingquote:Op maandag 10 oktober 2022 08:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Fijn. Stinkende vaatdoekjes bij je kleding in de was.
Ik zou zeggen doe maar in een pan en kook ze uit
Zowat het hoogst haalbare in een rlsquote:Op maandag 10 oktober 2022 08:28 schreef Rhosyn het volgende:
Rupert en Imaddindin samen slapen. Best lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |