SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanda wil de tanden uit haar bek slaan - 9 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Morguh KW,quote:Op maandag 10 oktober 2022 07:00 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen COS!
Alles nog in dromeland. Ook wel logisch na die 50 uur dansen.
Ja dat is wel waar, maar het dag en nacht ritme was toch wel behoorlijk van slag. Ik zou in elk geval eens even lekker uitslapen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh KW,
Ze hebben tussen door gewoon geslapen en gezeten toch. Het is niet zo dat ze 50 uur aan een stuk hoefde te dansen.
Maar ik neem aan dat sommige wel hun spieren zullen voelen
IK geef ze ook geen ongelijk. Ze hebben toch de hele dag verder niets te doen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 07:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar, maar het dag en nacht ritme was toch wel behoorlijk van slag. Ik zou in elk geval eens even lekker uitslapen.
Goedemorgenquote:Op maandag 10 oktober 2022 07:12 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik kom ff spieken of er iets is gebeurd dat de moeite waard is.
Ik merk dat ik minder verslaafd ben aan JAA dan aan BB...
Misschien teveel mensen.
Alles is nog in diepe rust. Het is ook nog wel heel vroeg.quote:Op maandag 10 oktober 2022 07:12 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik kom ff spieken of er iets is gebeurd dat de moeite waard is.
Ik merk dat ik minder verslaafd ben aan JAA dan aan BB...
Misschien teveel mensen.
Ben ik ook benieuwd naar! En ook hoe ik 4 streams tegelijk ga volgenquote:Op maandag 10 oktober 2022 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles is nog in diepe rust. Het is ook nog wel heel vroeg.
BB komt in januari weer. Ben benieuwd hoe het dan met dit programma gaat verlopen
Er waren voor even mooie natuur beelden te zien op stream 2quote:Op maandag 10 oktober 2022 07:27 schreef Was-beer het volgende:
Nog gefeliciteerd Engine!
[..]
Ben ik ook benieuwd naar! En ook hoe ik 4 streams tegelijk ga volgen
In dit programma zitten zulke vervelende nare mensen. En dan niet van het soort dat boeiend is of spannend.quote:Op maandag 10 oktober 2022 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles is nog in diepe rust. Het is ook nog wel heel vroeg.
BB komt in januari weer. Ben benieuwd hoe het dan met dit programma gaat verlopen
Het is niet echt iets wat je aanspreekt, dat kan.quote:Op maandag 10 oktober 2022 07:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
In dit programma zitten zulke vervelende nare mensen. En dan niet van het soort dat boeiend is of spannend.
Ik kan het niet goed uitleggen.
Ben benieuwd wat voor gate we vandaag weer gaan krijgen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 07:45 schreef 5thencounter het volgende:
Geen reden om je nest uit te komen...poen is binnen
Op deze stream zijn steeds beelden van buiten te zien afgewisseld met beelden van slapende bewonersquote:Op maandag 10 oktober 2022 07:45 schreef 5thencounter het volgende:
Geen reden om je nest uit te komen...poen is binnen
Opwindend.. een nieuwe SL look
[ afbeelding ]
Niet veel meer ben ik bang, de bestellingen zijn gedaan, rest nog alles opmaken en hopen op Feboquote:Op maandag 10 oktober 2022 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor gate we vandaag weer gaan krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |