Tonijn, bruine bonen, Lays chips,quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
martin heeft nogal een lijstje en shag
hoe dan
(hij deelt de shag 5,- pp)
hij heeft 2 pakken havermout
zon fruit mix
2 tofu
nog 2 dingen
lijkt mij heel slim, 33 lijstjes, helemaal als die lijstjes zijn gemaakt met de desbetreffende bewoner erbij. Dan heb je altijd bewijs als de boodschappen zijn geleverdquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft straks dus 33 kaartjes op kantoor
en iedereen heeft zelf ook een briefje
plus ze zet de merken er niet bij
Getuige de afgelopen weken zou het me niks verbazen als ze daar ook gewoon gelijk in hebben...quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze blijven er van uit gaan dat ze elke week een verdienopdracht hebben
Ik hoop dat ze 2 weken geen verdienopdracht krijgen en dat ze de pot aan moeten sprekenquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Getuige de afgelopen weken zou het me niks verbazen als ze daar ook gewoon gelijk in hebben...
JW zegt steeds dat hij genoeg heeft en niets nodig heeft. Begin die man echt zat te wordenquote:
nummertjes apparaat, ze moeten nummertje trekkenquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:15 schreef 5thencounter het volgende:
Jantje en Ester aan de beurt.. zou Maddie toch een wachtkamer hebben?
Hij zal ook tot de vastlopers gaan behoren als de algemene voorraad op isquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
JW zegt steeds dat hij genoeg heeft en niets nodig heeft. Begin die man echt zat te worden
die gaat uit zijn plaatquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij zal ook tot de vastlopers gaan behoren als de algemene voorraad op is
quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vermoedelijke eindtijd as donderdag
Productie moet wel, anders gebeurt er daar helemaal niets.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze blijven er van uit gaan dat ze elke week een verdienopdracht hebben
Wat leuke evenwichtsproeven of zo.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Productie moet wel, anders gebeurt er daar helemaal niets.
Maar er mogen wel wat onmogelijke opdrachten tussen zitten.
En na het puzzel debacle kregen ze veel te snel een nieuwe kans voor boodschappengeld.
Met die knikkerbaan ook.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Productie moet wel, anders gebeurt er daar helemaal niets.
Maar er mogen wel wat onmogelijke opdrachten tussen zitten.
En na het puzzel debacle kregen ze veel te snel een nieuwe kans voor boodschappengeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |