quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heeft Maddie gisteren geen bestellingen gedaan?
Jawel toch?quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
nou weet ik het ook niet meerquote:
Ik weet het echt nietquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou weet ik het ook niet meer
of ze heeft wel besteld maar alleen de gewone boodschappen
of niet
want het wordt dan toch op dinsdag bezorgd?
Jawel voor ontbijt , lunch en dinerquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat was nou haar issue, snel stemmen omdat het anders dinsdag zou wordenquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou weet ik het ook niet meer
of ze heeft wel besteld maar alleen de gewone boodschappen
of niet
want het wordt dan toch op dinsdag bezorgd?
ik dacht dat het sowieso dinsdag werdquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat was nou haar issue, snel stemmen omdat het anders dinsdag zou worden
Als ze straks met 33 briefjes zit voor persoonlijke boodschappen komt ze nooit dat kantoor meer uitquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht dat het sowieso dinsdag werd
maar kan me heel goed vergissen
plus dat ze toch hele dagen met briefjes op kantoor zit
dingen bestellen op de jumbo site
quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze straks met 33 briefjes zit voor persoonlijke boodschappen komt ze nooit dat kantoor meer uit
martin heeft nogal een lijstje en shagquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:01 schreef Ireth het volgende:
Ligt het nou aan mij of bestellen ze best wel veel boodschappen voor dat beetje geld? Als ik met dat bedrag de supermarkt in ga ben ik in het eerste gangpad al blut? En de peuken liggen op het laatst?
Ik weet niet over hoeveel geld ze beschikken uit de gezamenlijke pot , maar dat moest toch op vanwege de Febo-test?quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:01 schreef Ireth het volgende:
Ligt het nou aan mij of bestellen ze best wel veel boodschappen voor dat beetje geld? Als ik met dat bedrag de supermarkt in ga ben ik in het eerste gangpad al blut? En de peuken liggen op het laatst?
Kan toch ook makkelijk van 25 euroquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
martin heeft nogal een lijstje en shag
hoe dan
(hij deelt de shag 5,- pp)
hij heeft 2 pakken havermout
zon fruit mix
2 tofu
nog 2 dingen
En alles op een kartonnetje noterenquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:03 schreef greysbones het volgende:
volgens mij gaat Maddy hartstikke de mist in
met bedragen verdelen over mensen omdat ze samen iets halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |