Nogmaals dat bespreken we niet met elkaarquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:27 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Wat enorm jammer :-) HAHHAIk geef alleen nogmaals aan dat ik soms lach met emoticon en soms niet. Ik bega niks ernstigs momenteel. Zie werkelijk niet nut ervan om dit te bespreken met elkaar :-) en dat bedoel ik echt zo positief mogelijk over te brengen.
Ik denk dat je een lesje heb gemistquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Des te meer er in kruipen des te meer water er over de rand verdwijnt
Dank je wel! Hoe die presentator ook zegt: kijkt werkelijk niemand naar hahahah! Dat fragment van Estherquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:26 schreef spapaars het volgende:
Media Inside over JAA
https://streamable.com/tx0i7w
Geweldig. Ik had het niet gezien van Esther, Zo he, pittig wijffie hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:26 schreef spapaars het volgende:
Media Inside over JAA
https://streamable.com/tx0i7w
WTFquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:33 schreef Jen24 het volgende:
[..]
Hahahaha ging ook even op Google kijken, Pooltafel die ken ik wel pff
Jen24 ookquote:
Gezien jouw username denk ik dat je vrouwelijk bent, en het is ook meer een mannending denk ik, maar misschien is het tegenwoordig ook wel niet meer zo hip als het vroeger wasquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:33 schreef Jen24 het volgende:
[..]
Hahahaha ging ook even op Google kijken, Pooltafel die ken ik wel pff
Ook nog niet gezien! Bahahaha er kijkt echt helemaal niet naar ejvjl volgens de presentator. Gaat vast geen jaar duren neequote:Op zondag 9 oktober 2022 22:32 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Geweldig. Ik had het niet gezien van Esther, Zo he, pittig wijffie hoor.
Ah gelukkig! Moest echt om mezelf lachen toen ik ging googlenquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Gezien jouw username denk ik dat je vrouwelijk bent, en het is ook meer een mannending denk ik, maar misschien is het tegenwoordig ook wel niet meer zo hip als het vroeger was
Makkelijk roeptoeteren door een presentator, lekker framen.. EJVJL doet het uitstekend.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:36 schreef Jen24 het volgende:
[..]
Ook nog niet gezien! Bahahaha er kijkt echt helemaal niet naar ejvjl volgens de presentator. Gaat vast geen jaar duren nee
Ja hahahahahah. Dat denk ik ook.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:36 schreef Jen24 het volgende:
[..]
Ook nog niet gezien! Bahahaha er kijkt echt helemaal niet naar ejvjl volgens de presentator. Gaat vast geen jaar duren nee
Jonge vent op die foto.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:35 schreef Harry het volgende:
Erik heeft zijn eigen biljardclub, de Avondkeus.
LinkedIn Erik: https://www.linkedin.com/(...)originalSubdomain=nl
Doe niet zo raar gekquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Gezien jouw username denk ik dat je vrouwelijk bent, en het is ook meer een mannending denk ik, maar misschien is het tegenwoordig ook wel niet meer zo hip als het vroeger was
Het is geen mannen of vrouwen dingquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Verklaar dan eens waarom Isaac het niet kent?
Jaaaaaa ik had je even nodig. Ik ga even naar topic over kijk cijfers :-).quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Makkelijk roeptoeteren door een presentator, lekker framen.. EJVJL doet het uitstekend.
Cijfers over de stream worden niet bekend gemaakt volgens mij. Ben ook wel benieuwd.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:39 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Jaaaaaa ik had je even nodig. Ik ga even naar topic over kijk cijfers :-).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |