Ja ik dacht dat jullie mods al inmiddels uitvoerig over mij hadden gehad en met gene die zich zo extreem aan mij stoorden.. ik lach hoe ik lach, soms met emoticon zoals net en soms niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Pssst, ik weet dat je 'nieuw' bent, maar heeft iemand je al gewezen op het feit dat je smileys kunt gebruiken?
Staan onder het reactiescherm, en als je mobiel post moet je ze wellicht even activeren
Genoeg warm waterquote:
Alsnog beetje onnodig niet? Of snappen die niet wat er gebeurd als je er in gaat zitten?quote:
Sorry je bent niet besproken, maar ik ben er wel van overtuigd dat D. je deze tip met de beste bedoelingen geeftquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:21 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat jullie mods al inmiddels uitvoerig over mij hadden gehad en met gene die zich zo extreem aan mij stoorden.. ik lach hoe ik lach, soms met emoticon zoals net en soms niet.
Eurekaquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:23 schreef engine het volgende:
[..]
Alsnog beetje onnodig niet? Of snappen die niet wat er gebeurd als je er in gaat zitten?
Stroomde die over toen Berend zich liet zakken?quote:
ON topic maar weerquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry je bent niet besproken, maar ik ben er wel van overtuigd dat D. je deze tip met de beste bedoelingen geeft
Wat maakt het uit of iemand HAHAHAHA post ofquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry je bent niet besproken, maar ik ben er wel van overtuigd dat D. je deze tip met de beste bedoelingen geeft
Het is leukquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of iemand HAHAHAHA post of![]()
![]()
?
Ookquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stroomde die over toen Berend zich liet zakken?
Des te meer er in kruipen des te meer water er over de rand verdwijntquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ook
Maar ook toen Jaspertje in het bad ging. Dan zit er echt te veel water in.
Ik zat nog bij Erik, maar ik zie nu pas hoeveel mensen er in zitten en hij zat al zo vol waterquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ook
Maar ook toen Jaspertje in het bad ging. Dan zit er echt te veel water in.
Wat enorm jammer :-) HAHHAquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou je denken?quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Des te meer er in kruipen des te meer water er over de rand verdwijnt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |