Nou,dit dus niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Even met Maddy praten, die zet het zo op de bestellijst
hahahhaha sorry! Ik weet dan ook niet, ik had ook Jeff met Madeleinequote:Op zondag 9 oktober 2022 21:59 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik bedoel echt Wanda. Die verwar ik niet zomaar met iemand
Wanda was daar niet toch? Wendy welquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:59 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik bedoel echt Wanda. Die verwar ik niet zomaar met iemand
Esther is ook een roddelkontquote:
Maddy vond het geen goed ideequote:Op zondag 9 oktober 2022 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Even met Maddy praten, die zet het zo op de bestellijst
Oehhh..........quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:04 schreef claire3500 het volgende:
Esther staat voor open om met JW te daten. Hij heeft alle punten wat ze zoekt in een man vertelt ze tegen Nadir
Naar huis allebei, kunnen ze gaan datenquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:04 schreef claire3500 het volgende:
Esther staat voor open om met JW te daten. Hij heeft alle punten wat ze zoekt in een man vertelt ze tegen Nadir
Ja geen idee. Ik had echt Wanda en nog aantal anderen. Maar even op refresh gedrukt....nu Nadir (quote:
Dan heeft ze vast niet over z'n wip vriendinnen gehoordquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:04 schreef claire3500 het volgende:
Had ik ook.quote:
Kinderloos was haar enige eis geloof ikquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:04 schreef claire3500 het volgende:
Jan Willem denk hier anders over gok ik zo.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:04 schreef claire3500 het volgende:
Misschien is Esther er ook wel oké meequote:Op zondag 9 oktober 2022 22:05 schreef Flory het volgende:
[..]
Dan heeft ze vast niet over z'n wip vriendinnen gehoord
Lang,quote:
Dat zou natuurlijk kunnenquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is Esther er ook wel oké mee
Hij weet alleen het verschil niet tussen een tosti en een cordon bluequote:Op zondag 9 oktober 2022 22:06 schreef Soury het volgende:
Hij is een makkelijke eter. Nou ik geef je gelijk Esther
Nee denk het ook nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:05 schreef Flory het volgende:
[..]
Dan heeft ze vast niet over z'n wip vriendinnen gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |