Daarom is het ook jammer dat er geen live-show is. Niemand die ergens verantwoording aflegt of meer info geeft.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
En daarna gewoon praktisch niemand meer wegsturen. Ik zou ook woestboos zijn.
hebben ze het gehald? is nu alles goed?quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Nog altijd een enorme rotstreek. Totaal onnodig.
Aanstellers zijn hetquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
De rest van de tijd hingen ze voor dood op de bank of op bed
Dat klopt ja. Maar over het algemeen zie je ze wel minder vaak op beeld.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:47 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ze waren gisteren of dag ervoor best lang in beeld.Uitvoerig aan het zoenen en kriebelen etc
ik heb die indruk niet gehadquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:48 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Maar over het algemeen zie je ze wel minder vaak op beeld.
Ze stond zo leuk in de krant.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
En daarna gewoon praktisch niemand meer wegsturen. Ik zou ook woestboos zijn.
Gehaald, maar de groep is boos geworden op Maddy dat ze zonder overleg boodschappen wilde bestellen. Toen hebben ze alsnog gestemd, en nu krijgen ze dus geen dartbord meer.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
hebben ze het gehald? is nu alles goed?
Denk ook dat ze daarop geselecteerd zijnquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar gaan we de oorlog niet mee winnen
pff ben echt bij hun gaan wisselen, ik kan die Maddy niet meer aanhoren. Het is allemaal de schuld van iedereen behalve van haar zelfquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:49 schreef HappyCharly het volgende:
Maddy herhaalt nogmaals tegen JW dat GJ zei dat ze niet eerlijk was en dat ze niet met hem kon praten...
Vrouw, jij vroeg om feedback. Niet zo zeuren
Geen idee. Heb dit weekend niks gezien.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
hebben ze het gehald? is nu alles goed?
Bij een oorlog lijkt het me verstandig dat de meeste van ejvjl gewoon lekker daar in de loods blijven zittebn..quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar gaan we de oorlog niet mee winnen
Oh, ik hoorde best wat zelfreflectie.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:50 schreef claire3500 het volgende:
[..]
pff ben echt bij hun gaan wisselen, ik kan die Maddy niet meer aanhoren. Het is allemaal de schuld van iedereen behalve van haar zelf
Ik zit nog steeds naar zijn pepertjesverhaal te luisterenquote:
Jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds naar zijn pepertjesverhaal te luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |