Nooit in de loods, wel in het spelquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Manuela is er helemaal nooit ingegaan.
Nog altijd een enorme rotstreek. Totaal onnodig.quote:
Was ook echt heel sneu.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Nog altijd een enorme rotstreek. Totaal onnodig.
Ze ligt voornamelijk in bedquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:44 schreef Daana316 het volgende:
Vind het leuk om te weten of Sas nog samen met bern is omdat ik ze een passend koppeltje vind.
Mail de redaktiequote:Op zondag 9 oktober 2022 21:44 schreef Daana316 het volgende:
Vind het leuk om te weten of Sas nog samen met bern is omdat ik ze een passend koppeltje vind.
Okee dat kan. Ze waren net aan het kroelen in bedquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:44 schreef Daana316 het volgende:
Ik vind ze ook leuk samen. Ze lagen net samen in bed. Worden ook wel vaak uit beeld gehouden heb ik het idee.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:44 schreef Daana316 het volgende:
Nee ze hadden iets anders te doen de afgelopen paar dagenquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:44 schreef engine het volgende:
Is de overkapping af trouwens? Zie nog een bult hout buiten liggen.
En daarna gewoon praktisch niemand meer wegsturen. Ik zou ook woestboos zijn.quote:
Misschien omdat ze zo saai zijn?quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:45 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik vind ze ook leuk samen. Ze lagen net samen in bed. Worden ook wel vaak uit beeld gehouden heb ik het idee.
Dat waren maar 6 mensen tegelijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ze hadden iets anders te doen de afgelopen paar dagen
Man man moesten zes mensen dansen tegelijk....quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ze hadden iets anders te doen de afgelopen paar dagen
Rare actie, daarmee geven ze een beetje het idee dat het een keiharde spelshow zal zijn, maar dat is het natuurlijk helemaal niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
En daarna gewoon praktisch niemand meer wegsturen. Ik zou ook woestboos zijn.
quote:
De rest van de tijd hingen ze voor dood op de bank of op bedquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:46 schreef engine het volgende:
[..]
Man man moesten zes mensen dansen tegelijk....
ze waren gisteren of dag ervoor best lang in beeld.Uitvoerig aan het zoenen en kriebelen etcquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:45 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik vind ze ook leuk samen. Ze lagen net samen in bed. Worden ook wel vaak uit beeld gehouden heb ik het idee.
Daarom is het ook jammer dat er geen live-show is. Niemand die ergens verantwoording aflegt of meer info geeft.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
hebben ze het gehald? is nu alles goed?quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Nog altijd een enorme rotstreek. Totaal onnodig.
Aanstellers zijn hetquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
De rest van de tijd hingen ze voor dood op de bank of op bed
Dat klopt ja. Maar over het algemeen zie je ze wel minder vaak op beeld.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:47 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ze waren gisteren of dag ervoor best lang in beeld.Uitvoerig aan het zoenen en kriebelen etc
ik heb die indruk niet gehadquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:48 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Maar over het algemeen zie je ze wel minder vaak op beeld.
Ze stond zo leuk in de krant.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
Gehaald, maar de groep is boos geworden op Maddy dat ze zonder overleg boodschappen wilde bestellen. Toen hebben ze alsnog gestemd, en nu krijgen ze dus geen dartbord meer.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
hebben ze het gehald? is nu alles goed?
Denk ook dat ze daarop geselecteerd zijnquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar gaan we de oorlog niet mee winnen
pff ben echt bij hun gaan wisselen, ik kan die Maddy niet meer aanhoren. Het is allemaal de schuld van iedereen behalve van haar zelfquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:49 schreef HappyCharly het volgende:
Maddy herhaalt nogmaals tegen JW dat GJ zei dat ze niet eerlijk was en dat ze niet met hem kon praten...
Vrouw, jij vroeg om feedback. Niet zo zeuren
Geen idee. Heb dit weekend niks gezien.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
hebben ze het gehald? is nu alles goed?
Bij een oorlog lijkt het me verstandig dat de meeste van ejvjl gewoon lekker daar in de loods blijven zittebn..quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar gaan we de oorlog niet mee winnen
Oh, ik hoorde best wat zelfreflectie.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:50 schreef claire3500 het volgende:
[..]
pff ben echt bij hun gaan wisselen, ik kan die Maddy niet meer aanhoren. Het is allemaal de schuld van iedereen behalve van haar zelf
Ik zit nog steeds naar zijn pepertjesverhaal te luisterenquote:
Jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds naar zijn pepertjesverhaal te luisteren
Stream 3.quote:
dan heb ik dat echt gemistquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, ik hoorde best wat zelfreflectie.
stream 2quote:
ze kunnen daar ook echt niks loslaten hequote:Op zondag 9 oktober 2022 21:53 schreef engine het volgende:
Berend zit het nog dwars dat hij 2x moest stemmen over de muziek.
Dat was toch te verwachtenquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:54 schreef mario390 het volgende:
zo hebben ze gehald en trotzdem ruzie pfffff
Je hebt niet veel anders om je druk te makenquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:54 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ze kunnen daar ook echt niks loslaten he
dat is ook zoquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt niet veel anders om je druk te maken
Ze hebben daar ook niet veel anders om zich op te richtenquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:54 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ze kunnen daar ook echt niks loslaten he
dat is ook zoquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook niet veel anders om zich op te richten
Ze kunnen de overkapping gaan makenquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook niet veel anders om zich op te richten
Waarom WINTER is comingquote:
Bij mij niet....wat is dit nu weerquote:
Ze blijven maar lekker binnenquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Daarom! Kunnen ze onder de overkapping zitten
Bedoel jij niet Maddy ipv Wanda ??quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Bij mij niet....wat is dit nu weerik heb berend, kenzi, jan willen en wanda oa in beeld.
En dan in de regen paffen?quote:
Daar mogen ze niet roken.quote:
Jaquote:
Nee ik bedoel echt Wanda. Die verwar ik niet zomaar met iemandquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:58 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Bedoel jij niet Maddy ipv Wanda ??
Nou,dit dus niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Even met Maddy praten, die zet het zo op de bestellijst
hahahhaha sorry! Ik weet dan ook niet, ik had ook Jeff met Madeleinequote:Op zondag 9 oktober 2022 21:59 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik bedoel echt Wanda. Die verwar ik niet zomaar met iemand
Wanda was daar niet toch? Wendy welquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:59 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik bedoel echt Wanda. Die verwar ik niet zomaar met iemand
Esther is ook een roddelkontquote:
Maddy vond het geen goed ideequote:Op zondag 9 oktober 2022 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Even met Maddy praten, die zet het zo op de bestellijst
Oehhh..........quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:04 schreef claire3500 het volgende:
Esther staat voor open om met JW te daten. Hij heeft alle punten wat ze zoekt in een man vertelt ze tegen Nadir
Naar huis allebei, kunnen ze gaan datenquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:04 schreef claire3500 het volgende:
Esther staat voor open om met JW te daten. Hij heeft alle punten wat ze zoekt in een man vertelt ze tegen Nadir
Ja geen idee. Ik had echt Wanda en nog aantal anderen. Maar even op refresh gedrukt....nu Nadir (quote:
Dan heeft ze vast niet over z'n wip vriendinnen gehoordquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:04 schreef claire3500 het volgende:
Had ik ook.quote:
Kinderloos was haar enige eis geloof ikquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:04 schreef claire3500 het volgende:
Jan Willem denk hier anders over gok ik zo.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:04 schreef claire3500 het volgende:
Misschien is Esther er ook wel oké meequote:Op zondag 9 oktober 2022 22:05 schreef Flory het volgende:
[..]
Dan heeft ze vast niet over z'n wip vriendinnen gehoord
Lang,quote:
Dat zou natuurlijk kunnenquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is Esther er ook wel oké mee
Hij weet alleen het verschil niet tussen een tosti en een cordon bluequote:Op zondag 9 oktober 2022 22:06 schreef Soury het volgende:
Hij is een makkelijke eter. Nou ik geef je gelijk Esther
Nee denk het ook nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:05 schreef Flory het volgende:
[..]
Dan heeft ze vast niet over z'n wip vriendinnen gehoord
Dat zijn zijn anderen vriendinnen namelijk wel, die lijken van elkaar te wetenquote:
Dat ben ikquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lang,
slank,
zelfstandig,
en vreten wat ze kookt.
Dat was GJ toch?quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij weet alleen het verschil niet tussen een tosti en een cordon blue
Ohquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
JW zelfstandigquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lang,
slank,
zelfstandig,
en vreten wat ze kookt.
hahahahhahahahahah ik heb dat vermoedde ookquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Jan Willem denk hier anders over gok ik zo.
Zo begreep ik het ook jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn zijn anderen vriendinnen namelijk wel, die lijken van elkaar te weten
Da's toch makkelijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
oh jaaa hahahhaaquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oja, en ik deed meequote:Op zondag 9 oktober 2022 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow dan haal ik er nu twee door elkaar
Godverdomme !!!!!!quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rij je ook motor?quote:
ik ook hahhahaquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was afgelopen week een paar keer vrij duidelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:09 schreef engine het volgende:
Esther zonder bril. Dat ding heeft ze helemaal niet nodig dus.
Ja hoorquote:
ja maar echt en vannacht gaf ze nog aan dat ze wilde gaan saboteren vanwege bril dramaquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:09 schreef engine het volgende:
WJ nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:10 schreef Soury het volgende:
Maar even resumé Esther is wat bleu op GJ of is het WJ ?
JW.Jan Willem.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:10 schreef Soury het volgende:
Slechtziend, slechthorend..allemaal een actquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:09 schreef engine het volgende:
Ok duidelijkquote:
Jan Willem maar geen idee waarom ze denkt kans te maken.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:10 schreef Soury het volgende:
Als ze haar bril weer terug krijgt en kijkt naar JW, schrikt ze zich rot.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:11 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Slechtziend, slechthorend..allemaal een act
Joh laat haar lekkerquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Jan Willem maar geen idee waarom ze denkt kans te maken.
Daar hadden ze saampies al over gepraat.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Jan Willem maar geen idee waarom ze denkt kans te maken.
LOLquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:11 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Als ze haar bril weer terug krijgt en kijkt naar JW, schrikt ze zich rot.
Slecht met alles waarschijnlijk. arme JWquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:11 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Slechtziend, slechthorend..allemaal een act
Dat ze gaan daten?quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:12 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Daar hadden ze saampies al over gepraat.
Pakken daarentegen....quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:12 schreef FreshFruit het volgende:
Nadir heeft ook niet veel te bieden zegt hij.
Nog geen dropjequote:Op zondag 9 oktober 2022 22:12 schreef FreshFruit het volgende:
Nadir heeft ook niet veel te bieden zegt hij.
Ik vind JW niet heel lelijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:11 schreef itsme46 het volgende:
[..]
quote:
HAHAHAHAH!!quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:11 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Ik neem het maar aan maar eigenlijk geloof ik er niks van.quote:
Marcel van Roosmalen, er kijkt geen hond.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vast heel positief Derksen kennende.
Waarom niet?quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ik neem het maar aan maar eigenlijk geloof ik er niks van.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:14 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Ik ook niet, best een leuke man. Maar ik begin er niet meer aan
Jij bent ook niet in de picture nuquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:14 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Ik ook niet, best een leuke man. Maar ik begin er niet meer aan
Zat even mis,Van Roosmalen is geweldig.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Marcel van Roosmalen, er kijkt geen hond.
En ze lieten het stukje zien over de vermiste bril.
Omdat ik Esther geen leuke aantrekkelijke vrouw vind.quote:
Nee, NPO 3quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:15 schreef claire3500 het volgende:
[..]
wat zeggen ze? Is dat met Johan Derksen?
quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat ik Esther geen leuke aantrekkelijke vrouw vind.
Oh ik dacht dat ze geen motor kon rijdenquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat ik Esther geen leuke aantrekkelijke vrouw vind.
Huilstruik.quote:
straks ff kijken ... is altijd wel lachenquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Marcel van Roosmalen, er kijkt geen hond.
En ze lieten het stukje zien over de vermiste bril.
Je kan terugkijken,is een leuk programma.quote:
Dat wel jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:16 schreef Flory het volgende:
[..]
Beste een goeie kop, zodra hij z'n mond opent verdwijnt dat wel
Nou ik zie je niet op streams.quote:
ja ga ik doen dank je wel :-)!quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan terugkijken,is een leuk programma.
Kan ze dat wel dan? Dat geloof ik ook al niet zoquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze geen motor kon rijden
Pssst, ik weet dat je 'nieuw' bent, maar heeft iemand je al gewezen op het feit dat je smileys kunt gebruiken?quote:
Ik zie haar er wel voor aanquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:18 schreef engine het volgende:
[..]
Kan ze dat wel dan? Dat geloof ik ook al niet zo
Deed ze net conjo.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Pssst, ik weet dat je 'nieuw' bent, maar heeft iemand je al gewezen op het feit dat je smileys kunt gebruiken?
Staan onder het reactiescherm, en als je mobiel post moet je ze wellicht even activeren
HAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Pssst, ik weet dat je 'nieuw' bent, maar heeft iemand je al gewezen op het feit dat je smileys kunt gebruiken?
Staan onder het reactiescherm, en als je mobiel post moet je ze wellicht even activeren
Echt hoor.quote:
Doe je een mariotjequote:
Ja ik dacht dat jullie mods al inmiddels uitvoerig over mij hadden gehad en met gene die zich zo extreem aan mij stoorden.. ik lach hoe ik lach, soms met emoticon zoals net en soms niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Genoeg warm waterquote:
Alsnog beetje onnodig niet? Of snappen die niet wat er gebeurd als je er in gaat zitten?quote:
Sorry je bent niet besproken, maar ik ben er wel van overtuigd dat D. je deze tip met de beste bedoelingen geeftquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:21 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat jullie mods al inmiddels uitvoerig over mij hadden gehad en met gene die zich zo extreem aan mij stoorden.. ik lach hoe ik lach, soms met emoticon zoals net en soms niet.
Eurekaquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:23 schreef engine het volgende:
[..]
Alsnog beetje onnodig niet? Of snappen die niet wat er gebeurd als je er in gaat zitten?
Stroomde die over toen Berend zich liet zakken?quote:
ON topic maar weerquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry je bent niet besproken, maar ik ben er wel van overtuigd dat D. je deze tip met de beste bedoelingen geeft
Wat maakt het uit of iemand HAHAHAHA post ofquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry je bent niet besproken, maar ik ben er wel van overtuigd dat D. je deze tip met de beste bedoelingen geeft
Het is leukquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of iemand HAHAHAHA post of![]()
![]()
?
Ookquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stroomde die over toen Berend zich liet zakken?
Des te meer er in kruipen des te meer water er over de rand verdwijntquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ook
Maar ook toen Jaspertje in het bad ging. Dan zit er echt te veel water in.
Ik zat nog bij Erik, maar ik zie nu pas hoeveel mensen er in zitten en hij zat al zo vol waterquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ook
Maar ook toen Jaspertje in het bad ging. Dan zit er echt te veel water in.
Wat enorm jammer :-) HAHHAquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou je denken?quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Des te meer er in kruipen des te meer water er over de rand verdwijnt
Nogmaals dat bespreken we niet met elkaarquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:27 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Wat enorm jammer :-) HAHHAIk geef alleen nogmaals aan dat ik soms lach met emoticon en soms niet. Ik bega niks ernstigs momenteel. Zie werkelijk niet nut ervan om dit te bespreken met elkaar :-) en dat bedoel ik echt zo positief mogelijk over te brengen.
Ik denk dat je een lesje heb gemistquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Des te meer er in kruipen des te meer water er over de rand verdwijnt
Dank je wel! Hoe die presentator ook zegt: kijkt werkelijk niemand naar hahahah! Dat fragment van Estherquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:26 schreef spapaars het volgende:
Media Inside over JAA
https://streamable.com/tx0i7w
Geweldig. Ik had het niet gezien van Esther, Zo he, pittig wijffie hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:26 schreef spapaars het volgende:
Media Inside over JAA
https://streamable.com/tx0i7w
WTFquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:33 schreef Jen24 het volgende:
[..]
Hahahaha ging ook even op Google kijken, Pooltafel die ken ik wel pff
Jen24 ookquote:
Gezien jouw username denk ik dat je vrouwelijk bent, en het is ook meer een mannending denk ik, maar misschien is het tegenwoordig ook wel niet meer zo hip als het vroeger wasquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:33 schreef Jen24 het volgende:
[..]
Hahahaha ging ook even op Google kijken, Pooltafel die ken ik wel pff
Ook nog niet gezien! Bahahaha er kijkt echt helemaal niet naar ejvjl volgens de presentator. Gaat vast geen jaar duren neequote:Op zondag 9 oktober 2022 22:32 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Geweldig. Ik had het niet gezien van Esther, Zo he, pittig wijffie hoor.
Ah gelukkig! Moest echt om mezelf lachen toen ik ging googlenquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Gezien jouw username denk ik dat je vrouwelijk bent, en het is ook meer een mannending denk ik, maar misschien is het tegenwoordig ook wel niet meer zo hip als het vroeger was
Makkelijk roeptoeteren door een presentator, lekker framen.. EJVJL doet het uitstekend.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:36 schreef Jen24 het volgende:
[..]
Ook nog niet gezien! Bahahaha er kijkt echt helemaal niet naar ejvjl volgens de presentator. Gaat vast geen jaar duren nee
Ja hahahahahah. Dat denk ik ook.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:36 schreef Jen24 het volgende:
[..]
Ook nog niet gezien! Bahahaha er kijkt echt helemaal niet naar ejvjl volgens de presentator. Gaat vast geen jaar duren nee
Jonge vent op die foto.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:35 schreef Harry het volgende:
Erik heeft zijn eigen biljardclub, de Avondkeus.
LinkedIn Erik: https://www.linkedin.com/(...)originalSubdomain=nl
Doe niet zo raar gekquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Gezien jouw username denk ik dat je vrouwelijk bent, en het is ook meer een mannending denk ik, maar misschien is het tegenwoordig ook wel niet meer zo hip als het vroeger was
Het is geen mannen of vrouwen dingquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Verklaar dan eens waarom Isaac het niet kent?
Jaaaaaa ik had je even nodig. Ik ga even naar topic over kijk cijfers :-).quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Makkelijk roeptoeteren door een presentator, lekker framen.. EJVJL doet het uitstekend.
Cijfers over de stream worden niet bekend gemaakt volgens mij. Ben ook wel benieuwd.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:39 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Jaaaaaa ik had je even nodig. Ik ga even naar topic over kijk cijfers :-).
Ja okquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Hoeveel vrouwen zie je op kampioenschappen, of in de cafe's?
Precies
Ja ik ook! Ik ga even freaky vragen :-)quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:40 schreef engine het volgende:
[..]
Cijfers over de stream worden niet bekend gemaakt volgens mij. Ben ook wel benieuwd.
Hoeft niet alles te wetrn misschien, zie hem ook echt niet als iemand die zo'n sport zou doen in z'n dagelijkse leven hahaquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook!quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:40 schreef engine het volgende:
[..]
Cijfers over de stream worden niet bekend gemaakt volgens mij. Ben ook wel benieuwd.
Soury en ik kennen het toch ookquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof er niet meer inquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:45 schreef claire3500 het volgende:
Hoop echt dat er morgen eliminatie komt.
Ik hoop met je meequote:Op zondag 9 oktober 2022 22:45 schreef claire3500 het volgende:
Zag je JW zijn kleine badeend?quote:
Ik hoop nog vandaag voor 23:00uquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:45 schreef claire3500 het volgende:
Neequote:Op zondag 9 oktober 2022 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, da's nog geen verklaring waarom Isaac het niet kent
Inderdaad, jullie hebben die eliminaties zelf verzonnenquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Je denkt zeker dat wij jou wat wijs hebben gemaakt, en dat deze show geen eliminaties heeft
Over 5 minuten de zoemer.FEBO leest u mee?quote:
Misschien denken ze wel dat het zonder verdere eliminaties ook binnen een jaar wel leeglooptquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, jullie hebben die eliminaties zelf verzonnen
Kom op Febo, doe ons een keer een plezierquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over 5 minuten de zoemer.FEBO leest u mee?
3 pack?quote:
quote:
Die gast koopt voor honderd euro chocolaquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Hij wil zijn traytje even vergelijken met de 3 pack prijs
Want het is ook voor de handel
Lijkt wel een ongestelde dame.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gast koopt voor honderd euro chocola
Ik hou wel van snickers maar ...quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:00 schreef D. het volgende:
Even gekeken, 32 stuks voor 18,50
Kun je 5 dozen voor 100 euro, da's 160 snickers, en daar deed ie 1,5 maand mee
Ik schrok daar ook wel van.quote:
Het ziet er wel comfortabel uitquote:Op zondag 9 oktober 2022 23:00 schreef claire3500 het volgende:
Hoe Berend ook in die Hot tub ligt HAHHAA
Lijkt me hearlik.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:21 schreef chufi het volgende:
Het moet wel ontspannen zo na 50 uur on the dancefloor
Dan ken ik nog wel een tv programma waar je aan mee kan doen.quote:
Gaat Soul vast heel leuk vinden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:27 schreef engine het volgende:
[..]
Dan ken ik nog wel een tv programma waar je aan mee kan doen.
Hmmm en waarom is Kim niet aan het versieren dan?quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:47 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik denk Marciano die is volgens mij, eerst volgende
ja ik zie nu pas, nee dat is dan niet Marcianoquote:Op zondag 9 oktober 2022 23:48 schreef engine het volgende:
[..]
Hmmm en waarom is Kim niet aan het versieren dan?
Nog 10 minuutjesquote:
Maar wie dan wel?quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:50 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ja ik zie nu pas, nee dat is dan niet Marciano
Feli grote vriend.quote:
Bedankt vriendquote:
Ja vond ik ook mbt vlaggetjes. Ik zou het serieus niet weten wiequote:Op zondag 9 oktober 2022 23:50 schreef engine het volgende:
[..]
Maar wie dan wel?
Wel leuk gemaakt trouwens die vlaggetjes van chips zakken.
Lief...dankjewelquote:Op zondag 9 oktober 2022 23:53 schreef claire3500 het volgende:
[..]
GEFELICITEEERDDD!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
XXX alleen maar alle goeds, gezond en liefde naar je.
Of ruimen ze op? Was er iemand jarig?quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:53 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja vond ik ook mbt vlaggetjes. Ik zou het serieus niet weten wie
Nee net was niemand jarig, ze hangen het echt op voor iemand maar weet echt niet wie. Heb dat gemistquote:Op zondag 9 oktober 2022 23:53 schreef engine het volgende:
[..]
Of ruimen ze op? Was er iemand jarig?
Ze hebben wel een leuk gesprekje op zich. Isaac lult echt overal meequote:Op zondag 9 oktober 2022 23:56 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Nee net was niemand jarig, ze hangen het echt op voor iemand maar weet echt niet wie. Heb dat gemist
Behoorlijk ja! EN Esther is jarig morgen, pff we weten het hoor. Kon bijna niet gaan slapen hierdoorquote:Op zondag 9 oktober 2022 23:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hebben wel een leuk gesprekje op zich. Isaac lult echt overal mee.
Ahh Esther dusquote:Op zondag 9 oktober 2022 23:59 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Behoorlijk ja! EN Esther is jarig morgen, pff we weten het hoor. Kon bijna niet gaan slapen hierdoorhahhaha
Dankjewelquote:Op maandag 10 oktober 2022 00:00 schreef Jen24 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!! Veel plezier op je bday
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |