Thank youquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Van harte gefeliciteerd engine!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Haha jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:50 schreef Schakeltopia het volgende:
nu valt het kwartje, je hebt jezelf voor je verjaardag een laptop gedaan!
FEESTquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:51 schreef suzi1 het volgende:
gister druk, leuk en moe
en vandaag ok en nu verjaardag
Ook niks mis meequote:
Woooeehooeeequote:
Ja kloptquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:56 schreef Schakeltopia het volgende:
was jij niet op een festival geweest?
jodi bernal was het niet
einde seizoen natuurlijk, die hebben inmiddels elke dag van de zomer dit truukje gedaanquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt
Maar behalve outsiders heb ik maar weinig van het festival meegekregenMaar was wel gezellig.
En outsiders was eigenlijk ook maar![]()
![]()
Beetje wel jaquote:
Ja dat was het dus ook. Precies wat je verwacht van outsiders eigenlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
einde seizoen natuurlijk, die hebben inmiddels elke dag van de zomer dit truukje gedaan
je had er in ieder geval wel mooie weer bij!
quote:
Dan baal je wel even ja.. blij dat ik het gedaan heb.. toen ik uit bed kwam begon het netquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:09 schreef Schakeltopia het volgende:
haha nice ik heb race terug gekeken, je zal er maar wakker voor geworden zijn
haha jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die kan beter stoppen met vechten
Speciaal voor opgebleven....gaan ze die race nog twee uur uitstellen ookquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:09 schreef Schakeltopia het volgende:
haha nice ik heb race terug gekeken, je zal er maar wakker voor geworden zijn
jaa hahaha wat een ellende jongequote:Op zondag 9 oktober 2022 20:14 schreef engine het volgende:
[..]
Speciaal voor opgebleven....gaan ze die race nog twee uur uitstellen ook
Ja bizar. Beetje zonde wel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:10 schreef Schakeltopia het volgende:
maar was wel heel vreemd die verwarring na de finish bij F1
Dat heb ik gemist.....was hij ook echt kansloos?quote:
Dat gold voor Badr ook altijd wel maar die kan echt beter stoppen inmiddels.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:15 schreef Schakeltopia het volgende:
nee vond overeem ook niet heel sterk overkomen hoor, maarja paar rake klappen van zo'n beest en dan is het wel gedaan
Thanks...ga wel even terug kijken zoquote:
voor wat het waard is, ik kan helaas geen andere opnamen vindenquote:
Geen glitterpakkie bij viaplayquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:35 schreef Schakeltopia het volgende:
haha m'n stream kwaliteit van sky is beter dan van mijn viaplay
is via de sjinees he, die van sky komt in 1080 binnen en die van via play in 720 geloof ikquote:
720 maar ja? Dat is wel slecht eigenlijk. Ik kan het niet zien....alleen kiezen tussen hoogste, gemiddeld, laagste kwaliteit.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
is via de sjinees he, die van sky komt in 1080 binnen en die van via play in 720 geloof ik
bij mij wel, maar dat zeg ik, ik kijk niet via de reguliere site natuurlijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:40 schreef engine het volgende:
[..]
720 maar ja? Dat is wel slecht eigenlijk. Ik kan het niet zien....alleen kiezen tussen hoogste, gemiddeld, laagste kwaliteit.
Kijk nu op de tv maar zal straks eens kijken. Ben wel benieuwd.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:44 schreef Schakeltopia het volgende:
kijk je via chrome?
dan zou je het zo kunnen bekijken welke resolutie je binnen krijgt
https://developer.chrome.com/docs/devtools/media-panel/
quote:
Hij is wel in vorm weerquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:54 schreef Schakeltopia het volgende:
ijzersterk begin van de sloopkogel!
quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:02 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb geluid niet aanstaan, maar ik zie ze ineens beginnen op dubbels
quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:07 schreef Schakeltopia het volgende:
aha, mijn pijlen zijn meer slank zoals die van mvg.
ik heb harley davidson pijlen ofzo
Dan is wel lastig dartenquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:08 schreef Schakeltopia het volgende:
heb m'n dartbord niet meer opgehangen sinds ik ben verhuist
quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:10 schreef Schakeltopia het volgende:
ooit een opmerking over gemaakt en daarna werd ik niet meer uitgenodigd op het darttoernooi hahahaha
met dit format is dat echt fucking goedquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:19 schreef engine het volgende:
MvG deelt even uit. 100 gemiddeld ook gewoon.
Ja echt knapquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
met dit format is dat echt fucking goed
ergens gun ik dat van gerwen wel weer is een keertjequote:Op zondag 9 oktober 2022 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ja echt knapdenk dat het kort potje word zo.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ergens gun ik dat van gerwen wel weer is een keertje
Jepsquote:
Even laatste setje meepakkenquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:40 schreef Schakeltopia het volgende:
aspinal doet alsof hij gewonnen heeft ofzo
Gemiddelde ook terug naar 94. Bijna gelijk aan Asp nu.quote:
Ja het was best saai eigenlijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja argens toch ook wel weer leuk voor de wedstrijd
ja sowieso al een genot dat prince? die rugby gast er niet staatquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja het was best saai eigenlijk
Vind Aspinall ook wel een leuke speler. Het is dat ik toch liever mvg zie winnen maar anders had ik het hem wel gegund.
Princequote:Op zondag 9 oktober 2022 22:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja sowieso al een genot dat prince? die rugby gast er niet staat
jaa diequote:Op zondag 9 oktober 2022 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Prince![]()
Price![]()
Maar eens....die zie ik het liefst iedere pot verliezen.
Ja had ik ook nog wel gedacht eigenlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:16 schreef Schakeltopia het volgende:
nou ik had echt gedacht dat asp hem op 4-4 zou zetten, maar zo zie je. kansen moet je dan nog wel pakken
quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:20 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Joe gefeliciteerd...hier heb je een baksteen
Baas boven baas welquote:
Doet ze ook hacken?quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:23 schreef Schakeltopia het volgende:
komt door haar kitty koptelefoon denk ik. ze is nu whizzkid geworden
Game shot and the matchquote:
quote:
ben ziekquote:
ik hou wel echt van slapen jij ook volgens mijquote:
Balenquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ben ziek
hele dag al in bed gelegen en had zoiets ben er wel KLAAR MEE
en nu voel ik mij weer slechter dus ja gaan we maar weer liggen
thanksquote:
ja ben er dol opquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik hou wel echt van slapen jij ook volgens mij
slaap nu met 4 dekensquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:33 schreef suzi1 het volgende:
dubbele dosis pijnstillers en veel dekens om je heen en half om je hoofd
22.33.44 (ALWEER) blessed in advancequote:Op zondag 9 oktober 2022 22:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja ben er dol op
ondanks ik vooral veel raar en naar droom.
9 oktoberquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:37 schreef suzi1 het volgende:
heb je nog wel door op welke dag en tijd je leeft
och beterschapjes dan maarquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ben ziek
Een kleine herinneringquote:
Slapen en dan dan op het randje droomwereld/werkelijkheidquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik hou wel echt van slapen jij ook volgens mij
Zou wat zijnquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:53 schreef Schakeltopia het volgende:
z'n verjaardag zal hij toch niet vergeten
knijp even in je armquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:56 schreef aloa het volgende:
Soms weet ik niet meer of ik droom of niet...
herinner jezelf er dan altijd even aan dat je moet springen. als je in de lucht blijft hangen droom je en kan je gekke dingen gaan doenquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:56 schreef aloa het volgende:
Soms weet ik niet meer of ik droom of niet...
En?quote:
zal zij zo'n agressie engelse meid zijnquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:55 schreef Schakeltopia het volgende:
jij hebt die connectie met z'n chick soesje
geen ideequote:Op zondag 9 oktober 2022 22:59 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zal zij zo'n agressie engelse meid zijn
nee totaal nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 23:05 schreef Schakeltopia het volgende:
snap echt geen reet wat ie nou bedoelt, snap jij het nog soesje?
Beterschap, begint weer op te komen. Best veel mensen ziek ook in mijn omgevingquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ben ziek
Ik m'n broertje ook wel ooitquote:Op zondag 9 oktober 2022 23:04 schreef Schakeltopia het volgende:
knuffel je broer nooit?
ik m'n zus soms wel hoor
Nee fietsje, en mijn telefoon niet opgeladen dus dat ding bijna niet gebruikt. Dus vandaar even radiostilte. Prachtig weer was het.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:19 schreef Schakeltopia het volgende:
was je lekker op de e-scooter gweest
fijn man! goeie actiequote:Op zondag 9 oktober 2022 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee fietsje, en mijn telefoon niet opgeladen dus dat ding bijna niet gebruikt. Dus vandaar even radiostilte. Prachtig weer was het.
awwhhhquote:
doe als engie en koop gewoon nieuwe manquote:Op zondag 9 oktober 2022 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
Zou m'n pc herinstalleren maar kan wel andere keer
Flikker je die ouwe van het balkonquote:Op zondag 9 oktober 2022 23:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
doe als engie en koop gewoon nieuwe man
En dan deze ritueel verbranden, want dat ding heeft me afgelopen jaar veel koppijn gegevenquote:Op zondag 9 oktober 2022 23:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
doe als engie en koop gewoon nieuwe man
Welke taal is dit?quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:26 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zoom m'n browser in op 150% maar ik zit op 4k scherm zonder scaling
Jullie staan nu 110%quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:27 schreef Schakeltopia het volgende:
maarja je moet vooral doen wat je zelf fijn vind, jij moet er naar kijken
17 inch laptop met 1366x768quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:32 schreef suzi1 het volgende:
ik wil niet teveel met mn ogen van links naar rechts gaan
Met drie schermen is het net alsof ik een tenniswedstrijd aan het volgen benquote:Op zondag 9 oktober 2022 23:32 schreef suzi1 het volgende:
ik wil niet teveel met mn ogen van links naar rechts gaan
quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:34 schreef engine het volgende:
[..]
Met drie schermen is het net alsof ik een tenniswedstrijd aan het volgen ben
Ja toch wen je er ook aan. Toen ik deze tv kocht schrok ik best wel toen die binnen kwam (56 inch volgens mij). Nu denk ik dat een maatje groter ook nog wel zou kunnen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:36 schreef suzi1 het volgende:
ik snap ook niet wat mensen met van die grote tv's moeten. je mist de helft van een film als je alles wil zien
Dat maakt ook nog uit jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 23:39 schreef suzi1 het volgende:
ligt er natuurlijk ook nog aan hoe ver je er van af gaat zitten
Ja het is niet klein maar ook weer niet overdreven groot. Met gamen is het wel fijn vind ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |