vergeet ik elke keerquote:
Ohquote:
Met de kanttekening dat iedereen wel enormquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:01 schreef HappyCharly het volgende:
Het blijft wonderlijk dat het eigenlijk best wel prima liep met Martin, op wat kleinere strubbelingen na. En met Maddy is het vanaf seconde 1 hommeles..
JW: ze toont daadkracht
GJ: hahahahahahaha
Zeker, dat is absoluut de missie van een hoop. Maar he, dat had ze moeten zien aankomen. Zij roept dat ze manager kan zijn, wees dan ook manager en manage!quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat iedereen wel enorm
zn best doet om het een zootje te maken en tegendraads te zijn
Nou een ezelsbruggetje kon ik wel gebruikenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
JW doet moeilijk. GJ heeft gelijk. Kun je het onthouden.
hahahahaha (grapje)
Jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb jij wel eens vaker een gesprek met JW gevolgd?
Je doet het nooit goed in een groep als ditquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker, dat is absoluut de missie van een hoop. Maar he, dat had ze moeten zien aankomen. Zij roept dat ze manager kan zijn, wees dan ook manager en manage!
Ja ik vind het ook wel grappigquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het wel lollig dat jw tegen GJ ingaat. GJ is ook kneiter rechtlijnig
Ik luister nog, maar ben er wel heul moe vanquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:06 schreef HappyCharly het volgende:
Ondertussen zit ik al een half uur te kijken naar deze discussie.. heerlijk.. Wat is er te zien op de andere stream?
GJ is zeker koppig. In deze specifieke situatie geef ik hem gelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Dat staat sowieso los van het feit dat Gert Jan koppig is.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:06 schreef HappyCharly het volgende:
Ondertussen zit ik al een half uur te kijken naar deze discussie.. heerlijk.. Wat is er te zien op de andere stream?
Beerendquote:
met JW is niet te pratenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:08 schreef HappyCharly het volgende:
Gj mag nu zo wel stoppen,let it gooooo
Ik heb ook de indruk dat hij zuigt om het zuigenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
met JW is niet te praten
die zeurt dat er geen discussie te voeren valt in deze groep
maar vergeet hierbij in de spiegel te kijken
Precies. Plus hij zet steeds de jamaarikbeneenwijzeoudeman-kaart in.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
met JW is niet te praten
die zeurt dat er geen discussie te voeren valt in deze groep
maar vergeet hierbij in de spiegel te kijken
de andere stream is nog steeds maddy aan het zeuren over met de deksels slaanquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb ook de indruk dat hij zuigt om het zuigen
Geen idee waar het gesprek over gaat eigenlijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
GJ is zeker koppig. In deze specifieke situatie geef ik hem gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |