de BB van Jillquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tijdens Utopia gingen ze soms in 15-20 minuten dacht ik, hier nog niet volgens mij ....
Woow is dat gebeurd?? Wist dat nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
de BB van Jill
de avond dat er 4 naar huis gingen
die was ook ergggg snel
ze is eindverantwoordelijk hequote:
Dat moet Martin zijn geweest. Ze had niet op zijn kritiek gerekend.quote:
HEKEL? Niet zo overdrijven. Zeg wat ik zie en merk. En ga nou niet zeggen dat ze hem niet zowat altijd gelijk geeft! Zal wel met verliefdheid te maken hebben. Puur toeval dat ik het nu 2 keer over haar heb. Phoe phoequote:
Heh?quote:
Drama incoming.......quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. briljant .. Maddy denkt erover om verkiezingen te gaan houden voor de kookclub !!!
quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. briljant .. Maddy denkt erover om verkiezingen te gaan houden voor de kookclub !!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maddy gooit constant iedereen onder de bus
quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nogmaals voor wie het gemist heeft, genieten ....![]()
![]()
Madeleine moet zich verantwoorden stream 2 - 9 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nogmaals voor wie het gemist heeft, genieten ....![]()
![]()
Madeleine moet zich verantwoorden stream 2 - 9 oktober 2022.Topper :-)!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ruud dus?quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:07 schreef FreshFruit het volgende:
https://web.archive.org/w(...)2.com/topicspeed.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |