quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:59 schreef juul. het volgende:
Hoezo geeft Jef tips aan Madeleine of is dit weer zijn spel?
quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:59 schreef juul. het volgende:
Ik zit te wachten tot hij toeslaatquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:59 schreef juul. het volgende:
Dat kan veel sneller.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: vorige COS duurde 48 minuten, snelste tot nu toe in deze reeks ... ?
Omdat het autisten zijnquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
gek he dat mensen liever ontbijt hebben dan een dart bord
ik weet niet of er een snellere isquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: vorige COS duurde 48 minuten, snelste tot nu toe in deze reeks ... ?
heb je een hekel aan Kenzy ofzoquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:02 schreef Jen24 het volgende:
Kenzy zit echt in Jeffrey z'n reet!!! Super irritant, alles wat hij zegt is goed
Vertrek Ruud Utopia.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet niet of er een snellere is
misschien met een andere ruzie?
8 min ongeveer met vertrek van ruud uit utopiaquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet niet of er een snellere is
misschien met een andere ruzie?
de BB van Jillquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tijdens Utopia gingen ze soms in 15-20 minuten dacht ik, hier nog niet volgens mij ....
Woow is dat gebeurd?? Wist dat nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
de BB van Jill
de avond dat er 4 naar huis gingen
die was ook ergggg snel
ze is eindverantwoordelijk hequote:
Dat moet Martin zijn geweest. Ze had niet op zijn kritiek gerekend.quote:
HEKEL? Niet zo overdrijven. Zeg wat ik zie en merk. En ga nou niet zeggen dat ze hem niet zowat altijd gelijk geeft! Zal wel met verliefdheid te maken hebben. Puur toeval dat ik het nu 2 keer over haar heb. Phoe phoequote:
Heh?quote:
Drama incoming.......quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. briljant .. Maddy denkt erover om verkiezingen te gaan houden voor de kookclub !!!
quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. briljant .. Maddy denkt erover om verkiezingen te gaan houden voor de kookclub !!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maddy gooit constant iedereen onder de bus
quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nogmaals voor wie het gemist heeft, genieten ....![]()
![]()
Madeleine moet zich verantwoorden stream 2 - 9 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nogmaals voor wie het gemist heeft, genieten ....![]()
![]()
Madeleine moet zich verantwoorden stream 2 - 9 oktober 2022.Topper :-)!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ruud dus?quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:07 schreef FreshFruit het volgende:
https://web.archive.org/w(...)2.com/topicspeed.php
Excellent, thanks we hebben een winnaar ...quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:07 schreef FreshFruit het volgende:
https://web.archive.org/w(...)2.com/topicspeed.php
Er is nog geen één besluit van Madeleine door gegaanquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:08 schreef HappyCharly het volgende:
Maddy komt elke keer na het gedoe terug op het gedoe, verandert van mening, lult mee, besluit iets, maakt nieuw gedoe, komt terug op het gedoe etc
heerlijke tvquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:10 schreef juul. het volgende:
[..]
Er is nog geen één besluit van Madeleine door gegaan
Check anders ff hierquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Even gezocht... 22 minuten
[ afbeelding ]
En de finale : 16 minuten
[ afbeelding ]
Die redirect naar archive.org, dus is statisch.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Check anders ff hier
http://arcee862.com/topicspeed.php
Werk ze.En bedankt topper.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moer er alweer vandoor, paar uur werken, vanaf 1500 uur komt later vanavond online ....
Go Eunice.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:16 schreef Deisyy het volgende:
Eunice tegen Maddie: Je zegt dat je alles met een groepje mensen hebt besloten, daarna zeg je dat jij het hebt besloten. Je verhaal klopt niet.
Jaaaah.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Kijk haaar maar eens goed aan, dat vind ze niet prettig
Hup uit de pot dan. Mensen worden gek zonder eten en dingen die je nodig hebquote:
Of een half dartbord.quote:
Voor alles?quote:
Bak klei en kupjes maken?quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Pak watten en een rol touwtjes, handvaardigheid
Leuke groepsactiviteit. Teambuldingquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Pak watten en een rol touwtjes, handvaardigheid
Haar stem slaat over,dit wil ze niet horen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:37 schreef mangalie het volgende:
GJ geeft feedback....Nu weet ze het helemaal niet meer. Ze is niet eerlijk. en geeft geen eerlijk antwoord.
waarom wilde ze manager worden danquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ben niet goed in speeches haha, wat een dombo, ze draait dingen om in haar voordeel
Nee ze krijgt kritiek en zegt dat ze dat wil, maar schiet meteen in de verdedingquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Haar stem slaat over,dit wil ze niet horen.
Kan je er niet uit gestemd wordenquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:38 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
waarom wilde ze manager worden dan
Machtquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:38 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
waarom wilde ze manager worden dan
Oh god gaat het nog altijd over tamponsquote:
Precies wat ik ook zei.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:41 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom valt JW GJ zo aan? Maddy vraagt aan GJ feedback, hij geeft zijn mening
quote:
En die kan ze niet waarderen,ze is woest volgens mijquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:41 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom valt JW GJ zo aan? Maddy vraagt aan GJ feedback, hij geeft zijn mening
quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:42 schreef Angel79 het volgende:
[..]
En die kan ze niet waarderen,ze is woest volgens mij
Nee, alleen dartbord.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Oh god gaat het nog altijd over tampons
Goede kwaliteit van een managerquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:43 schreef HappyCharly het volgende:
Vind het fascinerend hoe slecht Madeleine kan communiceren... wel vermakelijk..
Je kan er op schietenquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:42 schreef Was-beer het volgende:
Die snavel van Wanda gaat zelfs tijdens het eten nog door
Hij denkt van wel en schermt er mee dat hij omdat hij 63 is het beter weet. Tis een betweter en een nare man, die continu in herhaling valtquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:46 schreef Charmian het volgende:
Jw heeft met zijn 63 jaar duidelijk geen mensenkennis
quote:
agressief mannetjequote:Op zondag 9 oktober 2022 19:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik wissel van stream, kijken wat Maddy Iminini voor verhaal verteld, erger me kapot aan JW
Hij kan nog niet eens zijn eigen was doenquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij denkt van wel en schermt er mee dat hij omdat hij 63 is het beter weet. Tis een betweter en een nare man, die continu in herhaling valt
werkse en dank je wel :-)!quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moer er alweer vandoor, paar uur werken, vanaf 1500 uur komt later vanavond online ....
GJ mag geen eigen mening hebben van JW, die denkt altijd gelijk te hebbenquote:
Wat is er agressief aan hem dan? Bij mij zit hij rustig in een stoel.quote:
GJ zij net dat hij Maddy oneerlijk vondquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:50 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is er agressief aan hem dan? Bij mij zit hij rustig in een stoel.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:51 schreef Hendrik83 het volgende:
Heeft iedereen het over de juiste persoon?![]()
[ afbeelding ]
Okay dan hebben we daar denk ik een andere mening overquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ zij net dat hij Maddy oneerlijk vond
daarna kwam JW meteen boos kijkend omhoog uit zijn stoel
Naar wat?quote:
Precies niks.quote:
Dat heb je goed.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
dus omdat JW het niet zo vindt
is het niet zo
Martin was nog niet zo gekquote:
Dat is wel leukquote:
heel apartquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat heb je goed.
En schaapje Nadier, de eerlijkheid zelfe, ondersteund het
Zeker niet. Al is dit best vermakelijk om te zien.quote:
Ik snap GJ ook niet hoor, waarom zo lang doorgaan bij deze twee.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel apart
GJ steunde Nadir gisteren
maar nu hij GJ kan steunen doet hij het niet
heb je helemaal gelijk inquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik snap GJ ook niet hoor, waarom zo lang doorgaan bij deze twee.
Totaal geen zin, ze komen niet tot elkaar.
Zou het lekker daar laten.
JW doet dit overduidelijk om te zieken en GJ te laten flippen.
Trap je toch niet in
Heb jij wel eens vaker een gesprek met JW gevolgd?quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:56 schreef engine het volgende:
Gert Jan gaat net zo lang door tot hij gelijk krijgt.
Komt door die zoute dropquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je helemaal gelijk in
maar vriend Nadir zakt steeds verder door het ijs
Bij mij ook.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je helemaal gelijk in
maar vriend Nadir zakt steeds verder door het ijs
Ik vind haar wel leuker voor ons om naar te kijken als managerquote:
Kies het dartbord als je wintquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuker voor ons om naar te kijken als manager![]()
Ik ben bingo-en.
hoe laat begint het?quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben bingo-en.
Hij heeft geroken dat hij haar kan manipuleren en gebruiken.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:59 schreef greysbones het volgende:
JW vindt dat Maddy spijkers met koppen slaat
wat een mensenkennis heeft die man![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij heeft geroken dat hij haar kan manipuleren en gebruiken.
Daar is JW heel goed in
BINGOquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben bingo-en.
2 'oudere' eigenwijze mannenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:01 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb soms het idee dat ik te oud ben geworden voor dit soort oeverloos gediscussieer. Die mannen blijven maar bezig.
GJ doet m.i. best zijn best om genuanceerd te zijn. Maar snap dat hij ook zijn punt wil maken. Zeker omdat Maddy hem om zijn mening vroeg..quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
je bent zo zwart wit GJ
had ik niet van jou verwacht
JW heeft nu al meerdere malen GJ slecht neergezet
omdat ze het simpelweg niet met elkaar eens zijn
In de 60 toch?quote:
Ik vind het wel lollig dat jw tegen GJ ingaat. GJ is ook kneiter rechtlijnigquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:50 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is er agressief aan hem dan? Bij mij zit hij rustig in een stoel.
vergeet ik elke keerquote:
Ohquote:
Met de kanttekening dat iedereen wel enormquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:01 schreef HappyCharly het volgende:
Het blijft wonderlijk dat het eigenlijk best wel prima liep met Martin, op wat kleinere strubbelingen na. En met Maddy is het vanaf seconde 1 hommeles..
JW: ze toont daadkracht
GJ: hahahahahahaha
Zeker, dat is absoluut de missie van een hoop. Maar he, dat had ze moeten zien aankomen. Zij roept dat ze manager kan zijn, wees dan ook manager en manage!quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat iedereen wel enorm
zn best doet om het een zootje te maken en tegendraads te zijn
Nou een ezelsbruggetje kon ik wel gebruikenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
JW doet moeilijk. GJ heeft gelijk. Kun je het onthouden.
hahahahaha (grapje)
Jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb jij wel eens vaker een gesprek met JW gevolgd?
Je doet het nooit goed in een groep als ditquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker, dat is absoluut de missie van een hoop. Maar he, dat had ze moeten zien aankomen. Zij roept dat ze manager kan zijn, wees dan ook manager en manage!
Ja ik vind het ook wel grappigquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het wel lollig dat jw tegen GJ ingaat. GJ is ook kneiter rechtlijnig
Ik luister nog, maar ben er wel heul moe vanquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:06 schreef HappyCharly het volgende:
Ondertussen zit ik al een half uur te kijken naar deze discussie.. heerlijk.. Wat is er te zien op de andere stream?
GJ is zeker koppig. In deze specifieke situatie geef ik hem gelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Dat staat sowieso los van het feit dat Gert Jan koppig is.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:06 schreef HappyCharly het volgende:
Ondertussen zit ik al een half uur te kijken naar deze discussie.. heerlijk.. Wat is er te zien op de andere stream?
Beerendquote:
met JW is niet te pratenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:08 schreef HappyCharly het volgende:
Gj mag nu zo wel stoppen,let it gooooo
Ik heb ook de indruk dat hij zuigt om het zuigenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
met JW is niet te praten
die zeurt dat er geen discussie te voeren valt in deze groep
maar vergeet hierbij in de spiegel te kijken
Precies. Plus hij zet steeds de jamaarikbeneenwijzeoudeman-kaart in.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
met JW is niet te praten
die zeurt dat er geen discussie te voeren valt in deze groep
maar vergeet hierbij in de spiegel te kijken
de andere stream is nog steeds maddy aan het zeuren over met de deksels slaanquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb ook de indruk dat hij zuigt om het zuigen
Geen idee waar het gesprek over gaat eigenlijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
GJ is zeker koppig. In deze specifieke situatie geef ik hem gelijk.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
de andere stream is nog steeds maddy aan het zeuren over met de deksels slaan
in principe kan de manager doen wat hij of zij wilquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:10 schreef Charmian het volgende:
Wat een rare veronderstelling: 'ik ben manager dus ik mag alles'
Ja waarom nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
in principe kan de manager doen wat hij of zij wil
als maddy die 1500 euro opmaakt aan onzin kan dat
wat de groep er ook van vind
Ik luister nog niet zo lang, maar wat ik hoorde is dat Jw vindt dat Maddy het echt niet zo slecht heeft gedaan, en GJ wil perse dat hij vindt dat Maddy epically heeft gefaaldquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Dat staat sowieso los van het feit dat Gert Jan koppig is.
Vlees !!!!quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:13 schreef Charmian het volgende:
Hachee? Krijgt iedereen zeker 2 blokjes vlees.
Gj is inmiddels ook wel gefrustreerd denk ik, en wordt dan feller en koppiger. Maar dat komt ook omdat hij acuut werd tegengesproken en niet echt werd gehoord. Terwijl er werd gevraagd om zijn mening. Ik begrijp hem wel. Maar nu mag klaar zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik luister nog niet zo lang, maar wat ik hoorde is dat Jw vindt dat Maddy het echt niet zo slecht heeft gedaan, en GJ wil perse dat hij vindt dat Maddy epically heeft gefaald
jw vindt dat madeleine alleen maar goede intenties heeft.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik luister nog niet zo lang, maar wat ik hoorde is dat Jw vindt dat Maddy het echt niet zo slecht heeft gedaan, en GJ wil perse dat hij vindt dat Maddy epically heeft gefaald
Op zich snap ik dit wel ff, Wendy heeft zelf besloten om in de voedingsclub te stappenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:13 schreef claire3500 het volgende:
[..]
wendy, het is altijd wendy bij haar
Ok wat gemistquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich snap ik dit wel ff, Wendy heeft zelf besloten om in de voedingsclub te stappen
Zonder overleg
Heeft ze ook wel, denk ik eigenlijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
jw vindt dat madeleine alleen maar goede intenties heeft.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
ik hoor Mexx zeggen
dat ze zo over komt op tv
hebben ze zelf wel door hoe zij overkomen??
Wanda heeft het over de tanden uit de bek slaan bij Wendy
ja, maar het is geloof ik shoarma gewordenquote:
Dat is vleesquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, maar het is geloof ik shoarma geworden
Wendy heeft serieus nog nooit direct echt iets heel ergs gedaan richting die meangirls. Enige waar ze tekeer is tegen gegaan is Zoe.. en zelfs dat was niet extreeeeeeeeeeem heftigquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:15 schreef HappyCharly het volgende:
waarom zijn ze nu weer boos op Wendy? laat die vrouw ees met rust
Ik snap alleen niet wat Wanda daar in doet/deed .quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich snap ik dit wel ff, Wendy heeft zelf besloten om in de voedingsclub te stappen
Zonder overleg
Ik niet, ik heb teveel dingen uit d'r mond gehoord dat ik daar niet in geloof.quote:
Een foutje daar is de reden voor roddels en achterklap.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:16 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Wendy heeft serieus nog nooit direct echt iets heel ergs gedaan richting die meangirls. Enige waar ze tekeer is tegen gegaan is Zoe.. en zelfs dat was niet extreeeeeeeeeeem heftig
Marciano ook niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet wat Wanda daar in doet/deed .
Zij heeft heeft helemaal geen verstand van voeding en koken
hoe zij tegen Zoe tekeer ging vond ik ook echt not donequote:Op zondag 9 oktober 2022 20:16 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Wendy heeft serieus nog nooit direct echt iets heel ergs gedaan richting die meangirls. Enige waar ze tekeer is tegen gegaan is Zoe.. en zelfs dat was niet extreeeeeeeeeeem heftig
Ja, oke.quote:
Gaat ook meer om de inkoop, volgens mijquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Precies. Helemaal met je eens was ook niet oke maar zeker niet waard om met ze allen op 1 persoon te gaan.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe zij tegen Zoe tekeer ging vond ik ook echt not done
dat de meangirls door zo over tekeer gingen sloeg ook nergens op want nog geen halve dag ervoor waren ze zelf Zoe elke keer zwart aan het maken
wat ???quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:19 schreef HappyCharly het volgende:
Mexx: ik vind het sneu voor Jerrold wat Mirthe heeft gedaan
streamlock
Pff gelukkig ik was bang dat je zou zeggen dat er ook vega showarma isquote:
Apart.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Gaat ook meer om de inkoop, volgens mij
De kinderen groeien op tot vreselijke volwassenen zei ze.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:18 schreef claire3500 het volgende:
Laat haar kinderen met rust, wat een gemeen mens die Wanda. Echt echt ziekelijk gedrag vertoont zij.
huh?quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:19 schreef HappyCharly het volgende:
Mexx: ik vind het sneu voor Jerrold wat Mirthe heeft gedaan
streamlock
ze schijnt voedingsleer re hebben gedaan.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nouuuu als je dat niet heftig vond…quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:16 schreef claire3500 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De kinderen groeien op tot vreselijke volwassenen zei ze.
Kan nog geen frikandel bakken hoorde ikquote:
Jesusquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja ik vind dat echt te ver gaan. Je moet kinderen nooit erbij halen vind ik dan.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zei ze echt.quote:
Oef da's lelijk om over de streams te gooien.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus niets van.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze schijnt voedingsleer re hebben gedaan.
Of een broodje afbakken.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Kan nog geen frikandel bakken hoorde ik
ja dat zegt Mexxquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:22 schreef claire3500 het volgende:
Ik snap het niet. Myrthe heeft gelogen tegen Jerrold en mexx wilde verhaal halen bij Jerrold om te weten of ze hem nog kan vertrouwen??
ze schijnt voedingsleer re hebben gedaan.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van stuckjes vleeschquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Pff gelukkig ik was bang dat je zou zeggen dat er ook vega showarma is
Dat kan ie wel! Is dan ook heel secuur, uitjes in blokjes, Kim zit hem altijd dwars door ringen te snijdenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Kan nog geen frikandel bakken hoorde ik
Klinkt gek maar pasta, rijst en ook eieren koken kan lastig zijnquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is uiteraard extreem moeilijk
Al kon WJ (of is het JW) nog geen pasta koken vanmiddag
ja super vaag verhaal.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dat zegt Mexx
maar Mexx lult wel meer
Ze zei het net. Dat ze over verdeling van koolhydraten, eiwitten en vetten en zo geleerd had. En wanneer en hoe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |