Hey :-)! Leuk dat je er bent. Ik snap Kenzy even niet want ze was er de hele tijd bij...quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:10 schreef Jen24 het volgende:
Hiii daar allen!
Kenzy dacht even te gaan roddelen met Isaac en Kim (die knappe slanke)
Kenzy: Madeleine liegt!
Isaac: 'ehh wil niks horen echt niks horen' en gaat door met het over rek en strek oefeningen hebben met Kim
Kenzy liep maar weg om te kijken of ze d'r ei ergens anders kwijt kon
Jammerrrr joh Kenzy, ze hadden beide even geen zin om het daar met haar over te hebben
ook een omhoogegevallen regelnichtquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:12 schreef Ebinas het volgende:
GJ stemt voor, is ook een beetje om haar een goed gevoel te geven. Kan ze ook harder vallen
Was kaap... Tsssssssssquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik was bezig topic te openen, maar lukte dus niet, snap er niets van?
voordat ze erin gingen was het toch ook al inflatie? Alleen nog niet zo hoog als nuquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin : [over tonijn] alles is duurder geworden, komt door de infla...
En houdt verder z'n mond, want hoe kan hij dat weten..
Ik zag je inhaalrace.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb hardop zitten lachen om jullie posts sinds het eindigen van de marathon
Dat is toch al een paar maanden de inflatie....quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin : [over tonijn] alles is duurder geworden, komt door de infla...
En houdt verder z'n mond, want hoe kan hij dat weten..
Gelukkig nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zag je inhaalrace.
Toen ik schreef "ook dit bloed weer dood" zat ik te lachen![]()
Ik had dus geeeeeeeeeeeeeeeeen gelijk
Regelsquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:10 schreef R0T29 het volgende:
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
De afbeeldingen zijn klikbaar en leiden naar het topic van de desbetreffende kandidaat
Welkom in het Commentaar op Streams topic.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd.
Nee, laat maar, maar ik begreep niet waarom het niet lukte, zag gelijk dat ik LP hadquote:
Ja snapte dat ook niet zo goed :/quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:12 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Hey :-)! Leuk dat je er bent. Ik snap Kenzy even niet want ze was er de hele tijd bij...
Ik dm je evenquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, laat maar, maar ik begreep niet waarom het niet lukte, zag gelijk dat ik LP had
Mag gewoon hoorquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, laat maar, maar ik begreep niet waarom het niet lukte, zag gelijk dat ik LP had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |