Dit hoort er zeker gewoon bij?quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:03 schreef Toby56 het volgende:
Al dat geseur over veiligheid.
[ afbeelding ]
me2!!quote:
Als de leraar het aan de voorkant niet goed heeft gecommuniceert, maar wel zwart op wit heeft aangegeven aan het begin van het schooljaar, dan hadden jullie als klas zijnde, voordat je stennis gaat maken, maar beter naar de jaarplanning moeten kijken.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:01 schreef Zwoerd het volgende:
Ik had een scheikunde leraar, het kwam meerdere keren voor dat we een toets hadden, terwijl niemand, zelfs niet de grootste nerdjes uit de klas wisten dat we die dag een toets zouden hebben. Dat was dan ook altijd onze schuld, nooit dat de leraar zelf niet duidelijk was geweest.
En de teams dan ook RB dacht dat ze er nog niet waren.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mwah, het helpt ook best wel als de mensen die daarvoor betaald krijgen ook de regels eens goed lezen want de regel over de punten is eigenlijk volkomen duidelijk.
Het is een aanfluiting dat al de zogenaamde journalisten blijkbaar de regel nooit gelezen hadden.
Zolang ze Ali dan maar thuis latenquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:20 schreef Rnie het volgende:
Krijgt Verstappen nog een beter kampioensfeestje?
Nog niet alles teruggelezen van vanochtend, maar de teams - en dan met name RBR en Ferrari - zijn toch de enigen die je echt kwalijk kunt nemen dat ze deze regel niet goed kenden? Voor hun hangt er iets vanaf en hun strategie zou er op gebaseerd moeten zijn. Je moet je coureur kunnen informeren over hoe de zaken er op elk moment voorstaan, qua kampioenschap.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:15 schreef vipergts het volgende:
[..]
En de teams dan ook RB dacht dat ze er nog niet waren.
Okee, effe, effe filmenquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Max voelt zich nog steeds vies aangerand door die vertoning 11 maanden geleden.
Ik ga je hier toch echt een note voor geven, sorryquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:42 schreef Rnie het volgende:
[..]
Okee, effe, effe filmen
Speciaal, speciaal voor jou
Max, dit is een freestyle
Kom wat dichterbij, kom wat dichterbij
Max, heel Nederland ondervind
Tegenstand van corona
Het gaat hartstikke slecht
Maar wij komen weer allemaal
Op onze pootjes terecht
Want jij hebt gewoon
Gedaan het gevecht
In die laatste ronde
Niemand kon het geloven
Maar jij steeg erboven
Alles uit wat realiteit was
Omdat jij de gast bent die schijt had
Aan iedereen in de wereld
Een fantastische kerel
Een inspirator
Je laat ons trillen als een vibrator
Sorry wat zeg ik
Maar dat maakt niet uit
Want jij bent niet alleen vet cool
Door jou drink ik vandaag acht Red Bull
Hoe dan ook
Jij verandert de hele wereld
In een soort van spook
En jij was degene die ons
Licht gaf en hoop
In deze gekke tijd
En daar je je talent
Met heel Nederland verspreid
Wil ik zeggen
Bedankt, mensen hebben
Gelachen en gejankt
Aan de televisie
Want jij bent de man met een missie
En je had gewoon die visie
Terwijl je daar in je stoel zat
[Onverstaanbaar] Over was
Om met hem met die ene gozer
Die dat gewoon overwint
Een wonderkind
Max Verstappen
Sorry.
Wat moet je nog doen als je 20 seconden voor ligt op de directe concurrent? Harder rijden?quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Nog niet alles teruggelezen van vanochtend, maar de teams - en dan met name RBR en Ferrari - zijn toch de enigen die je echt kwalijk kunt nemen dat ze deze regel niet goed kenden? Voor hun hangt er iets vanaf en hun strategie zou er op gebaseerd moeten zijn. Je moet je coureur kunnen informeren over hoe de zaken er op elk moment voorstaan, qua kampioenschap.
En als de teams het hadden geweten, dan hadden de journalisten het automatisch ook te horen gekregen. Hetzij rechtstreeks, hetzij via de communicatie met de coureurs.
Ja, de journalisten en commentatoren zouden elkaar wat minder na moeten praten, en ja, het zou ook leuk zijn als de FIA wat meer zou inspelen op onduidelijke/ongebruikelijke situaties en extra info zou geven, maar uiteindelijk zie ik hier vooral een fout van de teams. En wat Red Bull betreft had is dat toch vrij onverwacht. Normaal zijn hun strategen zo goed, maar hoe kun je nu een juiste strategie bepalen als je niet eens weet om hoeveel punten het gaat?
Zolang deze aan het einde van de race én zonder SC verreden werden, ja.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:41 schreef Nebelwerfer het volgende:
Betekent dit ook dat wanneer je vandaag maar 2 of 3 rondes had gereden er hele punten gegeven zouden worden?
Nee, in dit geval geldt het natuurlijk met name v.w.b. Perez en zijn gevecht met Leclerc. Alhoewel de snelste ronde in dit geval dus toch ook van belang was geweest voor Max. Vanwege de volle punten en de situatie van Leclerc op 2. Maar ze dachten blijkbaar dat het toch onmogelijk was om kampioen te worden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat moet je nog doen als je 20 seconden voor ligt op de directe concurrent? Harder rijden?
Raar wel..quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:45 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zolang deze aan het einde van de race én zonder SC verreden werden, ja.
Als ze in die situatie zouden finishen onder groen, wel jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:41 schreef Nebelwerfer het volgende:
Betekent dit ook dat wanneer je vandaag maar 2 of 3 rondes had gereden er hele punten gegeven zouden worden?
Ik denk dat je er vanuit moet gaan dat als de tijd eenmaal bijna verstreken is, en er is nog niet geracet, dat ze dan ook niet meer beginnen alleen maar om volle punten uit te delen.quote:
Mwa in Spa was het natuurlijk wel enigszins zo. Niet met hele punten, maar wel raar.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk dat je er vanuit moet gaan dat als de tijd eenmaal bijna verstreken is, en er is nog niet geracet, dat ze dan ook niet meer beginnen alleen maar om volle punten uit te delen.
Maar in principe dan het wel, volgens de regels.
Ja, dit vind ik ook. Blijkbaar allemaal om het simpel te houden voor tv-programmeringen. Maar kom op, eigenlijk is dat juist niet meer van deze tijd.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:51 schreef Nebelwerfer het volgende:
Verder vind ik die 3 uur wel kort. Zodra er even op een bui gewacht wordt moeten ze al rekenen. 4uur geeft net iets meer kans op normaal racen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |