Twee uit het zelfde groepjequote:Op zondag 9 oktober 2022 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
i know
maar ja wat versta je onder dansen als koppel
oke ja vögeldans is nederlandse electronicasquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee, kabouterdans is van kabouter plop. Vogeltjesdans is van iemand.
Ik dacht dat dat verteld/uitgelegd werd.. We gaan het wel horen, als het afgelopen is..quote:
en haar mond constant vol etenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:22 schreef claire3500 het volgende:
Ik vind het zo onprettig om naar Morai te luisteren met haar gehoest en dat gerogel.
Ik zie de teller oplopen van de kosten voor Tena Ladyquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:22 schreef claire3500 het volgende:
Ik vind het zo onprettig om naar Morai te luisteren met haar gehoest en dat gerogel.
De FEBO gaat ze niet door laten dansen als het al mislukt zou zijnjquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat verteld/uitgelegd werd.. We gaan het wel horen, als het afgelopen is..
Of ze wachten gewoon tot ze klaar zijn met dansen..quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
De FEBO gaat ze niet door laten dansen als het al mislukt zou zijnj
Wat die daar doet is me echt een raadselquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:22 schreef claire3500 het volgende:
Jammerquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
hahahahahahhaha maar echtquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie de teller oplopen van de kosten voor Tena Lady
of juist wel om ze een lesje te leren. Niet luisteren naar de opdracht, geld al bijna uitgegevenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet dat we allemaal hopen dat het misluktquote:
Mij ook. Ik vind haar echt geen toegevoegde waardequote:Op zondag 9 oktober 2022 11:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat die daar doet is me echt een raadsel
wishfull thinkingquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
of juist wel om ze een lesje te leren. Niet luisteren naar de opdracht, geld al bijna uitgegeven
De groepjes heeft de regie sowieso niets over gezegd, want dat had Bern bedachtquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat verteld/uitgelegd werd.. We gaan het wel horen, als het afgelopen is..
Da's een aanname van jouw kant, toch?quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
vreten en slapen, hoesten en proesten, kreunen en kraken. Meer doet ze nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:25 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Mij ook. Ik vind haar echt geen toegevoegde waarde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |