i knowquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doen ze in de loods niet, de meeste tijd danst ieder voor zich, terwijl er vooraf is gezegd dat er als koppel gedanst moet worden.
preuts tiepjequote:
Jij wil ze wel heel graag straffenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:10 schreef D. het volgende:
Voor ongepast gedrag (het niet dragen van een shirt) mag men ook wel straffen
Ik bedoelde dus dat ik niet had verwacht dat hij zo goed en zo lang zou meedoen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij moest meedoenMaar hij heeft zich inderdaad niet laten kennen.
zijn er geen schuifelplaatjes geweest, of de weense wals of zo?quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
i know
maar ja wat versta je onder dansen als koppel
Hij moet wel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Erik heeft best veel gedanst, die zal ontzettend moe zijn.
Ik had niet verwacht dat Erik zo zou meedoen
is dat dat selfde als de vögeldans?quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij is vast vergeten dat de kabouterdans al is afgelopen
niet dat ik weetquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
zijn er geen schuifelplaatjes geweest, of de weense wals of zo?
Minstens met zijn tweeën tegenover elkaar of naast elkaar dansenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
i know
maar ja wat versta je onder dansen als koppel
Ze zijn veel te lief daar bij de regie, na de 3x 10K in het begin zijn er geen straffen meer uitgedeeldquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wil ze wel heel graag straffen
Maar ik snap je punt wel.
Je D trouwens ook
Hij had zich ook aan de minimale uren kunnen houden, zoals Zoe, maar dat heeft hij duidelijk niet gedaan.quote:
Inderdaad, hij leek er plezier in te hebben.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat ik niet had verwacht dat hij zo goed en zo lang zou meedoen.
En hij leek het zelfs naar zijn zin te hebben, kwam af en toe helemaal los
ze zijn toch gewoon 'thuis'.quote:
Hij doet heel goed mee idd, en zeurt ook niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij had zich ook aan de minimale uren kunnen houden, zoals Zoe, maar dat heeft hij duidelijk niet gedaan.
en dat had ik dus niet verwacht
nee, kabouterdans is van kabouter plop. Vogeltjesdans is van iemand.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat dat selfde als de vögeldans?
Erik heeft elke keer maar een half uurtje gedanst en ik dacht dat Zoe de eerste nacht drie uur achter elkaar op de dansvloer heeft gestaan omdat mensen niet wakker werden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij had zich ook aan de minimale uren kunnen houden, zoals Zoe, maar dat heeft hij duidelijk niet gedaan.
en dat had ik dus niet verwacht
altijd?quote:
Vogeltjesdans is van deze danserquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee, kabouterdans is van kabouter plop. Vogeltjesdans is van iemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |