abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 oktober 2022 @ 00:26:04 #1
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206255366
https://www.nu.nl/sport-o(...)-als-kickbokser.html

Filmpje: https://dubz.co/v/bva99f

Badr Hari heeft zaterdagavond voor de zevende keer op rij een nederlaag geleden en overweegt te stoppen als kickbokser. Het 37-jarige kickboksicoon moest bij het GLORY-evenement Collision 4 in Stadion GelreDome in Arnhem zijn meerdere erkennen in Alistair Overeem.

In de eerste twee rondes had Hari nog de overhand, al kreeg hij in de tweede ronde al een harde stoot op zijn kin. In de derde ronde ging het mis. Hij kreeg acht tellen nadat hij flink werd geraakt door Overeem.

Daarna was Hari niet meer bij machte om de partij in zijn voordeel te doen kantelen. De Marokkaan kreeg nogmaals acht tellen, stond te wankelen op zijn benen en zag de jury Overeem unaniem tot winnaar uit te roepen.

Na zijn nederlaag tegen Overeem pakte Hari de microfoon en vertelde hij het publiek in Arnhem dat hij erover nadenkt om na een imposante loopbaan van ruim twintig jaar te stoppen.

Hari is een van de legendes in het kickboksen, maar heeft imiddels al zeven partijen verloren. Sinds 2015 bleef hij zonder overwinning tegen Rico Verhoeven (tweemaal), Hesdy Gerges, Benjamin Adegbuyi en Arkadiusz Wrzosek (tweemaal) en dus Overeem.

Het was na 2008 en 2009 de derde keer dat Hari en Overeem tegenover elkaar stonden. Destijds wonnen de iconen in de K-1 (de voorloper van GLORY) beide één keer op spectaculaire wijze.

Badr Hari
In de derde ronde ging het mis voor Badr Hari. Hij kreeg tweemaal acht tellen. Foto: ANP
Overeem wil nu gevecht met Verhoeven
Voor de 42-jarige Overeem betekent zijn overwinning een succesvolle rentree als kickbokser. Hij maakte in de afgelopen jaren naam als MMA-vechter in de UFC. Zijn laatste kickbokspartij dateerde van eind 2010.

In de aanloop naar zijn gevecht met Hari liet Overeem al weten dat hij het bij een overwinning graag wil opnemen tegen Verhoeven. Verhoeven heeft de zwaargewichttitel al bijna tien jaar in bezit.

Na zijn zege op Hari herhaalde Overeem die wens. Hij zei - net als vrijdag - dat hij vindt dat hij nu de kampioen is, omdat Verhoeven dit jaar niet heeft gevochten. Verhoeven, in het GelreDome aanwezig als analyticus, betrad daarop de ring om een verbale strijd aan te gaan met Overeem.

Verhoeven komt naar verwachting in het voorjaar van 2023 weer in actie namens GLORY. Het is nog niet bekend wie dan zijn tegenstander zal zijn.
  Spellchecker zondag 9 oktober 2022 @ 00:47:01 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206255535
:W
pi_206255608
Heerlijk. Match met Rico staat al wel vast denk ik. Daarna kan Overeem mooi z'n carrière afsluiten.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206255616
Is dit nieuw ? Badr was toch altijd al een loser?
-XOXO-
  zondag 9 oktober 2022 @ 01:31:14 #6
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206255682
quote:
overweegt te stoppen als kickbokser.
Neh, geloof er niets van. Melvin Manhoef is vrolijk doorgegaan tot z'n 46ste, Overeem is 42, Hari is 37
Hari kan makkelijk nog jaren doorgaan en 100k per partij vangen. Hij zou wel gek zijn om te stoppen.
pi_206255711
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 00:47 schreef maily het volgende:
[ twitter ]
@Paul volgen op Twitter :')
pi_206255780
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 01:10 schreef datismijnmening het volgende:
Is dit nieuw ? Badr was toch altijd al een loser?
Gelukkig geen toeter Marokkanen meer *O* *O* *O*
I will do what i must !!
pi_206255811
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 01:31 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Neh, geloof er niets van. Melvin Manhoef is vrolijk doorgegaan tot z'n 46ste, Overeem is 42, Hari is 37
Hari kan makkelijk nog jaren doorgaan en 100k per partij vangen. Hij zou wel gek zijn om te stoppen.
Ik weet niet hoe die financieel zit. Maar hij zou zomaar miljonair kunnen zijn. Dan zou je gek zijn om door te blijven gaan. Elke dag vroeg opstaan om te trainen en vervolgens hersenschade oplopen in de ring. Als je weet dat je piek voorbij is en je zakken vol. Zou ik het wel weten. Uiteindelijk is je gezondheid meer waard, zeker als je genoeg hebt.

(Tenzij alles op is, en hij rond moet blijven komen)
  zondag 9 oktober 2022 @ 03:07:18 #10
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206255845
Eigenlijk jammer, Badr heeft wel altijd de bad boy goed uitgevoerd. Maar zo correct hij tegen Overeem was denk ik dat hij er al voor het gevecht klaar mee was. Top vechter wel, met veel problemen om zich heen ook door de mensen die om hem heen hingen. Maar denk dat hij klaar is voor een normaal leven. Respect voor de vechter Badr!

Laat de man nu lekker vader zijn (als hij dat zelf ook wil).
Lach met een schone bips
pi_206255931
Wat moet dit in NWS.
pi_206255935
Genot.
pi_206256050
badl
pi_206256123
quote:
Na zijn nederlaag tegen Overeem pakte Hari de microfoon en vertelde hij het publiek in Arnhem dat hij erover nadenkt om na een imposante loopbaan van ruim twintig jaar te stoppen.

. Sinds 2015 bleef hij zonder overwinning
De imposante loopbaan is dus eigenlijk maar 13 jaar geweest daarna heeft hij niets meer gepresteerd. :D
  zondag 9 oktober 2022 @ 06:54:54 #15
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_206256186
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 01:31 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
In het geval van Overeem geloof ik best dat die nog even door wil gaan. Maar bij Hari niet, die moet dan echt accepteren dat hij tweede viool speelt en dat zit niet in z'n karakter denk ik.
pi_206256703
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 06:54 schreef Twiitch het volgende:

[..]
In het geval van Overeem geloof ik best dat die nog even door wil gaan. Maar bij Hari niet, die moet dan echt accepteren dat hij tweede viool speelt en dat zit niet in z'n karakter denk ik.
Dat denk ik ook. Sommige mensen zijn genetic freaks en kunnen wat langer op niveau blijven, maar dat is niet voor iedereen weggelegd. Hoeveel je ook blijft trainen; je lichaam takelt gewoon af. Badr was vroeger prachtig om naar te kijken maar nu, nah, stop ermee. Ga topjeugd coachen ofzo. Kennis genoeg.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_206256928
Overeem is een fenomeen.

Kijk nou hoe die er uit ziet!
Badr gokte mis.
pi_206257186
Lekker voor hem, met z'n oergrote harige "mole" op z'n rug.
pi_206257362
Ohw nu daagt Overeem, Verhoeven uit.

Ook dat moet ik nog zien, Overeem is nou eenmaal een of ander natuurverschijnsel. Genetisch loopt ie ook op Verhoeven voor. Ook dat wordt een gok voor Verhoeven.
pi_206257413
Als je al zeven jaar niks hebt gepresteerd en eigenlijk vooral negatief in de publiciteit bent gekomen wegens vechtpartijen buiten de ring dan ben je toch geen "kickboks-icoon"?
pi_206257890
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2022 08:09 schreef Farenji het volgende:
Als je al zeven jaar niks hebt gepresteerd en eigenlijk vooral negatief in de publiciteit bent gekomen wegens vechtpartijen buiten de ring dan ben je toch geen "kickboks-icoon"?
Ja jammer dat die dat gedaan heeft.

Toen ik jong was, 15 jaar geleden en aan thaiboksen begon stond hij wel in het rijtje waar je naar keek.

Bonjasky,
Hari,
Overeem,
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 9 oktober 2022 @ 08:44:19 #22
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_206257924
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 01:39 schreef PS. het volgende:

[..]
@:paul volgen op Twitter :')
_O_
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator zondag 9 oktober 2022 @ 08:58:41 #23
138438 crew  Pizzakoppo
pi_206258129
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 03:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
Eigenlijk jammer, Badr heeft wel altijd de bad boy goed uitgevoerd. Maar zo correct hij tegen Overeem was denk ik dat hij er al voor het gevecht klaar mee was. Top vechter wel, met veel problemen om zich heen ook door de mensen die om hem heen hingen. Maar denk dat hij klaar is voor een normaal leven. Respect voor de vechter Badr!

Laat de man nu lekker vader zijn (als hij dat zelf ook wil).
Helemaal eens, had wel al een tijdje geleden moeten stoppen maar zijn opkomst ten tijde van de K1 was ongekend. Was een explosief talent was hij. Ik had nog nooit zo'n combinatie van arrogantie en kunde gezien. Hij was zo agressief en explosief dat hij de grootste der aarde versloeg. Jammer dat zijn legacy nu zo moet eindigen maar goed, either die a hero...
pi_206258426
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 08:06 schreef christmastsunami het volgende:
Ohw nu daagt Overeem, Verhoeven uit.

Ook dat moet ik nog zien, Overeem is nou eenmaal een of ander natuurverschijnsel. Genetisch loopt ie ook op Verhoeven voor. Ook dat wordt een gok voor Verhoeven.
Rico is wel een vechter met een hoog vecht iq. Ik gok dat hij Overeem verslaat, maar niet op een spectaculaire wijze.
pi_206259004
Sinds 2015 heeft badr niets meer gewonnen..

[ Bericht 14% gewijzigd door vulgarismagistralis op 09-10-2022 09:47:51 (Tipo) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')