abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206261195
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 11:25 schreef Halcon het volgende:

[..]
Hij heeft ook gewoon maar matige tegenstand gehad eigenlijk.

Bij Hari is het beste eraf. En die viel dan nog steeds geblesseerd uit. Ben Saddik is ook geen legende of zo.
Ja dat vind ik ook al enige jaren, heb destijds na die overwinning op Badr al gezegd dat als ie nog wat wilt naar de MMA moet.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206261239
Rico heeft nu ook meer filmtitels achter zijn naam staan dan bokspartijen ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206261458
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 11:28 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja dat vind ik ook al enige jaren, heb destijds na die overwinning op Badr al gezegd dat als ie nog wat wilt naar de MMA moet.
Ja, dat gaat 'ie niet doen, denk ik, omdat hij daar niet de grote man gaat worden.
pi_206261498
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 11:46 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, dat gaat 'ie niet doen, denk ik, omdat hij daar niet de grote man gaat worden.
Financieel kan ik het me ook wel voorstellen, maar vind het vooral jammer, had hem graag gezien in bijvoorbeeld UFC.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206261590
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 11:01 schreef roninho het volgende:
Glory heeft wel een uitdagingtje hoor. Het model is stadion uitverkopen & tv/sponsorship, met focus op NL. Ik weet niet waar ze dat over jaartje of 2 nog mee gaan doen.

Dit waren 2 oude mannen, de ene die het stadion nog halfvol krijgt stopt. De ander is 42 en krijgt geen stadion vol.

Rico zorgt voor de persaandacht, maar vecht amper (2x titelverdediging in 3 jaar tijd) en hint al tijden naar zijn nieuwe carriere.

Er zijn geen andere oude namen die je binnen kunt halen, dus nu moet het met eigen talent wat er niet is. In ieder geval geen talent wat de zalen gaat vullen.

Als ik Glory was zou ik snel Overeem vs Rico inplannen & uitgaande dat Rico wint heel snel een deal maken met Rico, Overeem & Badr (hoe hij zijn afscheid aankondigde zat er nog wel 1 final tour in voor de juiste ¤) voor oud format nieuw leven inblazen:
8 mans toernooi met Badr, Overeem, Saddik, Plazibat, Rigters, die roemeen en de beste 2 jonge nlse/belgische/marokaanse gasten die ze kunnen vinden.

Winnaar van dat toernooi mag tegen de champ Rico

Dat ga je dan jaarlijks doen. Dus 8 mans toernooi om de challenger te bepalen in mei ofzo en dan in oktober jaarlijkse titelgevecht. Op die manier worden de nieuwe gasten vanzelf bekende namen omdat ze de oude garde verslaan.
Zij toernooi zou wel heel vet zijn. Met alle legends erbij: Saki, Spong, Badr, Overeem, Rigters, Plazibat, Rico, Ben Saddik.
Hallo
pi_206261672
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 11:02 schreef Halcon het volgende:

[..]
Veel meer hebben ze ook niet te bieden bij Glory.

Plazibat en Ben Saddik willen niet tegen elkaar vechten. Ben Saddik is ondertussen wel van duidelijk dat 'ie gewoon tekort komt.

En stel dat Ben Saddik wint, dan moet die weer tegen Rico. Ben Saddik vs Overeem verkoop je geen kaarten mee.

Dus kloten ze wat aan met Overeem tegen Hari, daarna tegen Rico. Hopen ze dat Hari nog een keer de ring in gaat om te verliezen.

Verhaallijnen ontwikkelen hebben ze het over. Daar bedoelen ze waarschijnlijk de kansloze act van Rico van gisteren mee.
Verhaallijnen ontwikkelen klinkt allemaal wel leuk, maar door hoe Glory is opgezet met een kampioen die maar 2x in 3 jaar zijn titel verdedigd kun je amper 'namen' ontwikkelen. Dan halen ze wat oude namen van stal, maar in plaats van die namen dan te gebruiken om in te zetten om jong talen de nieuwe topnamen te laten worden gaan ze voor de easy money en melken ze die namen tegen elkaar uit. Totdat die verdwenen zijn en dan hebben ze geen nieuwe namen meer.
  zondag 9 oktober 2022 @ 11:58:41 #38
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_206261679
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 11:30 schreef raptorix het volgende:
Rico heeft nu ook meer filmtitels achter zijn naam staan dan bokspartijen ;)
En meer nullen dan dat op zijn bankrekening.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_206261774
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 11:53 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Zij toernooi zou wel heel vet zijn. Met alle legends erbij: Saki, Spong, Badr, Overeem, Rigters, Plazibat, Rico, Ben Saddik.
Ja inderdaad. En dan vooral paar jongens er ook bij die talent hebben en nog 5+ jaar mee kunnen en die de nieuwe namen worden.

Zo'n Plazibat en een Rigters krijgen dan ook de kans om tegen 'grote' namen wat neer te zetten, waarmee het grote publiek hen ook leert kennen. Want van tegenstanders als gisteren gaat Rigters nooit een bekende naam van worden (los van de vraag of hij er goed genoeg voor is)

Rico gaat hier nu nooit ja opzeggen (als ik zie hoe weinig hij vecht), maar dat kun je dus mooi tackelen door dit toernooi als 'kwalificatie' om tegen de kampioen te mogen neer te zetten. Dat is ook het hele probleem bij Glory, een Plazibat gaat echt niet snel een gevecht tegen Rico krijgen omdat dit commercieel niet interessant is. Maar als hij dat toernooi wint tegen al die namen, ja dan heb je iets om te vermarkten
pi_206262029
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 11:49 schreef raptorix het volgende:

[..]
Financieel kan ik het me ook wel voorstellen, maar vind het vooral jammer, had hem graag gezien in bijvoorbeeld UFC.
Ja, financieel kan hij beter af en toe een partijtje doen tegen vergane glorie. Zeker nu hij heeft weten te bedingen dat hij buiten Glory om kan cashen met zijn eigen onzinevent.
pi_206262044
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 11:58 schreef roninho het volgende:

[..]
Verhaallijnen ontwikkelen klinkt allemaal wel leuk, maar door hoe Glory is opgezet met een kampioen die maar 2x in 3 jaar zijn titel verdedigd kun je amper 'namen' ontwikkelen. Dan halen ze wat oude namen van stal, maar in plaats van die namen dan te gebruiken om in te zetten om jong talen de nieuwe topnamen te laten worden gaan ze voor de easy money en melken ze die namen tegen elkaar uit. Totdat die verdwenen zijn en dan hebben ze geen nieuwe namen meer.
Eens met je analyse. Die oude namen zullen ze ook wel binnen hebben gehaald met de belofte dat ze snel een partij tegen Rico krijgen, zoals in het geval van Overeem.
  zondag 9 oktober 2022 @ 21:43:59 #42
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_206269169
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 23:48 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Beetje goed?
geen idee, ik zag alleen een artikel langskomen dat ie mma ging doen, heb het verder niet gevolgd

weet ook niet of ie überhaupt al gevochten heeft
pi_206273272
Even gekeken wat de kosten zijn voor de livestream van het event van Rico. 20 euro :D.

Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat dit een succes gaat worden. Ik had er hoogstens 5/10 euro voor over. Dat was dan alleen voor Rico en niet voor die overige rotzooi.
Hallo
pi_206273724
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 11:36 schreef Sebbeszweet het volgende:
Even gekeken wat de kosten zijn voor de livestream van het event van Rico. 20 euro :D.

Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat dit een succes gaat worden. Ik had er hoogstens 5/10 euro voor over. Dat was dan alleen voor Rico en niet voor die overige rotzooi.
Het is toch meer voor entertainment publiek dan voor kickboksliefhebbers.
pi_206273882
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 12:10 schreef Nober het volgende:

[..]
Het is toch meer voor entertainment publiek dan voor kickboksliefhebbers.
Ja een soort crossover. Maar dan is het veel geld en veel mensen zijn deze PPV structuur nog niet gewend.
Hallo
pi_206274826
"Internationaal top ententainment"

Een line up met hemzelf, een gevecht van een oud wielrenner en optredens van zn vriendjes Jandino en Timo _O- _O- _O-
pi_206280853
Ex dikzak Kebab komt op Instagram met een post met de WK belt en dat hij deze moet hebben. Wat is dit voor een idioot?
U MAD?
pi_206280907
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
Ex dikzak Kebab komt op Instagram met een post met de WK belt en dat hij deze moet hebben. Wat is dit voor een idioot?
Ja, die was viesmad.
pi_206281916
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
Ex dikzak Kebab komt op Instagram met een post met de WK belt en dat hij deze moet hebben. Wat is dit voor een idioot?
Dit gaat staartje krijgen, dat had hij al aangekondigd.
pi_206281917
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 12:10 schreef Nober het volgende:

[..]
Het is toch meer voor entertainment publiek dan voor kickboksliefhebbers.
Ook entertainmentpubliek ligt niet nachten wakker van en gaat niet 20 euro betalen om Michael Boogerd te zien boksen.
pi_206282059
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 04:26 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ook entertainmentpubliek ligt niet nachten wakker van en gaat niet 20 euro betalen om Michael Boogerd te zien boksen.
Misschien kan hij Dan Karaty weer terug z’n psychose in slaan??? Spannuuuuund.
U MAD?
pi_206282140
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 07:24 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Misschien kan hij Dan Karaty weer terug z’n psychose in slaan??? Spannuuuuund.
Ik heb eigenlijk geen idee wie dat is. Kan me ook niet voorstellen dat het iemand boeit. Sowieso overrated dat celebrity boksen. Was leuk voor fanboys toen mensen die echt een probleem met elkaar hadden tegen elkaar in de ring gingen, maar verder...

Begreep dat het aanvankelijk de bedoeling was dat iemand daar de al verbouwde kop van Dirk Kut weer terug zou verbouwen?
pi_206285960
Hari vraagt GLORY om bedenktijd over toekomst: 'We hopen dat hij doorgaat'

https://www.nu.nl/sport-o(...)at-hij-doorgaat.html

Nooit meer Glory.
  woensdag 12 oktober 2022 @ 13:48:26 #54
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_206296755
Beeldkwaliteit van Videoland is wel genot.
Avondje gister avond teruggekeken, heerlijk
pi_206297902
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 13:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Beeldkwaliteit van Videoland is wel genot.
Avondje gister avond teruggekeken, heerlijk
128K, 960fps?
  woensdag 12 oktober 2022 @ 15:42:49 #56
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_206298403
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 15:12 schreef Nober het volgende:

[..]
128K, 960fps?
4k genot
pi_206350730
pi_206354468
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:07 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Dus de vriendinnen van Rico en Hesdy als co main event?
pi_206354540
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:07 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Poppenkast. Jarenlang geschreeuw van Hesdy en gemaakte rivaliteit en vijandschap en nu mag hij op Rico's feestje komen :')

Sneu gebeuren.
pi_206354658
Glory heeft gewoon 1,6 miljoen betaald aan de vechters. Bizar veel, had dat niet verwacht. Ik snap niet hoe ze geld verdienen eigenlijk.

Overeem en Badr: elk 300k? Dan heb je nog een miljoen te verdelen. Dan krijgen een aantal veel teveel
Hallo
pi_206354931
Een Beztati bijvoorbeeld zou ik echt niet meer dan 20k/20k (show /win) geven. Prelim: 5k/5k.
Hallo
pi_206355042
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2022 18:15 schreef Sebbeszweet het volgende:
Glory heeft gewoon 1,6 miljoen betaald aan de vechters. Bizar veel, had dat niet verwacht. Ik snap niet hoe ze geld verdienen eigenlijk.

Overeem en Badr: elk 300k? Dan heb je nog een miljoen te verdelen. Dan krijgen een aantal veel teveel
Er was verder geen MMA (UFC, Bellator, ONE) dat weekend dus wie weet heeft dat extra kijkers opgeleverd.

Hari en Overeem zijn grote namen, vier(!) titelgevechten op één PPV...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')