Wanda is door Maddy aangesteld als chef inkoopquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Maddy is manager, maar Wanda verteld van alles en heeft het over WE, ze verspreekt zich
MT zoals Jeffrey al zei..quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Maddy is manager, maar Wanda verteld van alles en heeft het over WE, ze verspreekt zich
Dat weten wij, maar weten ze dat in de loods ook?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Wanda is door Maddy aangesteld als chef inkoop
Oh gelukkig, vind ze toch leuk samen.iedereen heeft er wel commentaar op, maar zij dorn rustig aan, over een tijdje zijn er ineens meer stelletjes alleen uit lust.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee hoor, ze heeft hem net nog in slaap gekriebeld
Dat werd gezegd bij het kringgesprekquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat weten wij, maar weten ze dat in de loods ook?
Ik vind ze ook leuk samen, vind ze juist heel natuurlijk overkomen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:16 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Oh gelukkig, vind ze toch leuk samen.iedereen heeft er wel commentaar op, maar zij dorn rustig aan, over een tijdje zijn er ineens meer stelletjes alleen uit lust.
Lekker koeze leave.quote:
Streams Marioquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
en jong wat ik kenn de is met ronde samen de staan
bij 22 gedronken bier![]()
Volgens mij weet Maddy het ook niet meer. Voedingsclub. Kookclub. eet club. Inkoopclub. Huishoudclub hebben ze ook nog..quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet meer precies hoe ze het noemde, een team voor inkoop, en een team voor koken
hahahahaha echt hequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Na de pepernoten en pizza nog niet genoeg gehad, kennelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |