Ik vind het echt zonde helemaal dat daardoor meisjes zoals Zoe, dat dus als voorbeeld gaan zien. Soort standaard ofzoquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Best bizar eigenlijk. Zag vandaag ook de vrouw van Wesley Sneider die ook alles heeft laten doen. Gewoon met zijn allen naar de arts voor de prikjes hier en daar.
Als bekende leeghoofden het doen, dan doen de jeugdige leeghoofden het naquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ziek inderdaad
en die jonge meiden vinden het heel normaal
Was die daar? Heb ik gemist...quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Best bizar eigenlijk. Zag vandaag ook de vrouw van Wesley Sneider die ook alles heeft laten doen. Gewoon met zijn allen naar de arts voor de prikjes hier en daar.
De ex-vrouw Yolanthequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ik ben zo lelijk als de nacht.quote:
Zou er nooit aan beginnen. Maar die jonge meiden plamuren ook hun hele gezicht vol, slecht voor je huid. En trouwens ik hou meer van een gezicht dat leeft en geleefd heeft. Die onnatuurlijk gladgetrokken bekkies en opgespoten duck bekkies, vreselijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ziek inderdaad
en die jonge meiden vinden het heel normaal
Ja, wat zonde he?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De ex-vrouw YolantheEn zij was al een prachtige vrouw voordat ze van alles liet inspuiten, nu is ze zo onnatuurlijk
ja zoals Babette met die bovenlipquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou er nooit aan beginnen. Maar die jonge meiden plamuren ook hun hele gezicht vol, slecht voor je huid. En trouwens ik hou meer van een gezicht dat leeft en geleefd heeft. Die onnatuurlijk gladgetrokken bekkies en opgespoten duck bekkies, vreselijk.
Lillukquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja zoals Babette met die bovenlip
Die dan inzakt als een malle.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan kan je niet eens meer normaal praten, ze zit er ook continu aan te likkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af, ga je dan naar een arts en zeg je dan dat je een duckface wilt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja meneer D,dat regelen we voor u.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af, ga je dan naar een arts en zeg je dan dat je een duckface wilt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |