quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ze werden al witter zei ze, omdat ze geen fris meer drinkt nu
nooit op geletquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
die make up maakt het nog erger
verbaas me over haar tandjes
zo jong en dan al zo geel
Lekker frisquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ze werden al witter zei ze, omdat ze geen fris meer drinkt nu
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:55 schreef Deisyy het volgende:
Coyboy zegt Babette in plaats van cowboy
En dan te bedenken dat ze al iets aan haar neus en kin heeft laten doen op haar leeftijdquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja inderdaad maar ook dat ze al fillers gebruikt, neus heeft gedaan en dan niet eens je tanden kunnen onderhouden lol misschien omdat het moeite kost?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja fillersquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze al iets aan haar neus en kin heeft laten doen op haar leeftijd
whyquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
He verdorie, nu stel ik me voor hoe Zoe ruikt....en dat wilde ik niet
Men zo`n hoofd echt wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja fillers![]()
ik snap het echt niet
Ze vertelde vanmiddag dat ze stonk door het dansen, maar dat ze echt niet elke keer na het dansen ging douchenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
He verdorie, nu stel ik me voor hoe Zoe ruikt....en dat wilde ik niet
Veel water drinken, zorgt voor een mooie huid duurt het langer voor je rimpels krijgtquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja fillers![]()
ik snap het echt niet
Dat helpt niet hequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze vertelde vanmiddag dat ze stonk door het dansen, maar dat ze echt niet elke keer na het dansen ging douchen
Wie weet hoe erg het voorheen was?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het heeft alleen niet veel geholpen
ze heeft een bult op haar neus ofzoquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Veel water drinken, zorgt voor een mooie huid duurt het langer voor je rimpels krijgt
Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het heeft alleen niet veel geholpen
Best bizar eigenlijk. Zag vandaag ook de vrouw van Wesley Sneider die ook alles heeft laten doen. Gewoon met zijn allen naar de arts voor de prikjes hier en daar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze al iets aan haar neus en kin heeft laten doen op haar leeftijd
Lekker dan....quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze vertelde vanmiddag dat ze stonk door het dansen, maar dat ze echt niet elke keer na het dansen ging douchen
ziek inderdaadquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Best bizar eigenlijk. Zag vandaag ook de vrouw van Wesley Sneider die ook alles heeft laten doen. Gewoon met zijn allen naar de arts voor de prikjes hier en daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |