Van wie?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lief, Janet vindt de opdracht niet leuk en biedt samen met Jasper aan haar dansuren over te nemen
Ik snap het niet...quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lief, Janet vindt de opdracht niet leuk en biedt samen met Jasper aan haar dansuren over te nemen
Dacht dat Jeff dat wilde.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jasper wil de dansuren van Janet overnemen?
Janet neemt het samen met Jasper van haarzelf over, kennelijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het moet wel. Maar Janet vond dat niet nodig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeffrey en Jasper hebben dat aan Janet aangeboden, omdat zij de opdracht niet leuk vindt. Ze laat het wetenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Janet neemt het samen met Jasper van haarzelf over, kennelijk
Achsooooquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeffrey en Jasper hebben dat aan Janet aangeboden, omdat zij de opdracht niet leuk vindt. Ze laat het weten
Mijn post aangepast, zag dat ik de naam van Jeffrey vergeten wasquote:
Heeft ze het wel goed verstaan ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:42 schreef D. het volgende:
De dansers hebben het warm, de deur mag niet open van Esther
Egoīstquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zit dan in de tocht, en wil niet ergens anders gaan zitten
echt hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:44 schreef freaky40 het volgende:
Wat zit Wanda ineens te slijmen in dat andere clubje.
Wat een Remyquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zit dan in de tocht, en wil niet ergens anders gaan zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |