Nouja, als je het niet zeker weet dan moet je wat natuurlijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Madeleine gaat het wel aan de productie vragen, ze worden wel erge geholpen he
Zou ergens wel schattig vinden hahaha. Stream mag dan wel uitvoorzorg dan niet meer op JW hahaha, ik kan dat niet aan om te zien of te horen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:30 schreef itsme46 het volgende:
Moira had aan Esther gevraagd of zij en JW close waren.
Dat vertelde Esther net aan JW.
JW: Ach, we moeten ze niks wijzer maken.
En ze moeten er alletwee om lachen.
Er broeit daar iets.
Dan kunnen ze altijd op 2.10 m gaan staanquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, als je het niet zeker weet dan moet je wat natuurlijk
Waarschijnlijk staat het ook wel op de verpakking van het dartbord
Het lijkt wel alsof ze helemaal niks zelf hoeven te doen alleen af en toe een spelletje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De hoogte moet ook goed zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kunnen ze altijd op 2.10 m gaan staan
Als ze een beetje goed bord hebben gekocht staat het er inderdaad wel op
hoeveel professionele darters zullen er tussen zittenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
De hoogte moet ook goed zijn natuurlijk
Nouja, moet, ja, moet
Inderdaad, ik denk dat Eunice hem op een andere hoogte zou hangen dan bijvoorbeeld Rubenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
De hoogte moet ook goed zijn natuurlijk
Nouja, moet, ja, moet
Niet eentje, anders hadden ze het niet aan de regie hoeven vragen natuurlijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel professionele darters zullen er tussen zitten
Volgens mij kunnen ze ook dingen zelf opzoeken. Martin heeft toen ook de afmetingen van de tafeltennis badjes opgezocht. Maddy is gewoon te dom om te poepen..quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze ook dingen zelf opzoeken. Martin heeft toen ook de afmetingen van de tafeltennis badjes opgezocht. Maddy is gewoon te dom om te poepen..
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze ook dingen zelf opzoeken. Martin heeft toen ook de afmetingen van de tafeltennis badjes opgezocht. Maddy is gewoon te dom om te poepen..
Zo werkt darten niet hequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk dat Eunice hem op een andere hoogte zou hangen dan bijvoorbeeld Ruben
Of ze vragen het aan de FEBO met een mailtjequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
Scheelt toiletpapierquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
Maddy is gewoon te dom om te poepen..
Dat weet ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Zo werkt darten niet he
Gwoon voor iedereen hetzelfde, en dan is de officiële hoogte (roos op 1,73) de beste optie
Waarschijnlijk weet ze dat ie 'te hoog' moet hangen, dus ze hangt 'm op reikwijdtequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet ikMaar als ze hem op gevoel op moeten hangen, zou Eunice hem lager hangen
Mooi, dan ben ik wel weer thuis.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij tot een uur of 5-6 in de middag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |